Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 15
Foto: PR
ŠTO JE (NE)POTREBNO?

Kako se pripremiti i dobiti posao iz snova: Znate li da je prvih sedam sekundi ključno?

Bez obzira na to jeste li profesionalac s bogatim iskustvom ili ste u potrazi za prvim poslom, postoje pravila kojih biste se trebali držati na svakom razgovoru za posao. A prvi dojam je jedan od ključnih čimbenika koji vas mogu izdvojiti od konkurencije

Powered by Stega tisak

Razgovori za posao su stresni. Osim što se nepoznatim ljudima pokušavate predstaviti u najboljem svjetlu, morate biti potpuno koncentrirani, komunikativni te pokazati prikladnu dozu oduševljenja, jer ipak razgovarate o poslu koji biste žarko željeli. Način na koji se odijevate, kako pozdravljate sugovornika i kako komunicirate, sve su to čimbenici koji značajno mogu utjecati na konačni ishod razgovora. Međutim, mnogi psiholozi tvrde da u samo sedam sekundi ispitivači stvore prvi dojam o vama.

U nastavku pročitajte nekoliko važnih savjeta koji će vam pomoći da baš vi ostanete zadnji kandidat u selekcijskom postupku.

1. Odijelo (ne) čini čovjeka

Ono na što će se druga osoba usredotočiti u prvih sedam sekundi jesu vaša odjeća i govor tijela. Kad se odijevate za razgovor za posao, stvarate o sebi imidž koji je vrlo važan. Ako ste se prijavili za neku profesionalnu poziciju, odjenite se u odgovarajuću poslovnu odjeću kao što su, recimo, sako i košulja. Prijavljujete li se za posao u ležernijem okruženju, kao što je posao u dućanu ili restoranu, i dalje je važno biti uredan i dotjeran kako biste stvorili pozitivnu sliku o sebi kod poslodavca. 

Openly,Greeting,A,Job,Recruiter,With,A,Firm,Handshake

Osim odjeće, govor vašeg tijela može mnogo reći o vama i ostaviti na sugovornika povoljan ili nepovoljan dojam. Primjerice, ako vaš govor tijela odiše nervozom ili nedostatkom samopouzdanja, to može negativno utjecati na mišljenje vašeg ispitivača o vama kao kandidatu. Zato je važno održavati kontakt očima s ispitivačem, uspravno se držati, a ne zaboravite i na čvrst stisak ruke prilikom upoznavanja.

2. Ponesite samo važne stvari

Na razgovor za posao svakako ponesite i dodatne kopije svog životopisa s popisom referencija koje možete ponuditi ispitivaču. Ako idete na razgovor za posao, recimo, u neku marketinšku agenciju i želite pokazati primjere svojeg rada, sasvim je u redu ponijeti laptop ili tablet kako biste ispitivaču pokazali što ste postigli. 

Također, potrudite se da žvakaću gumu bacite prije ulaska na razgovor za posao, a mobitel ne zaboravite stišati ili ugasiti. Sigurni smo da ne želite biti kandidat čije su poruke ili pozivi ometali intervju.  

3. Izbjegavajte kašnjenje 

Jedna od najvažnijih stvari na koju trebate obratiti pozornost je vrijeme. Savjetujemo vam da se prije odlaska na razgovor informirate o točnoj adresi i o tome koliko vam je vremena potrebno za putovanje. Provjerite i stanje u prometu te najbrži put do adrese kompanije kako biste bili sigurni da nećete ni minutu zakasniti.

Business,People,Waiting,For,Job,Interview

Ako stignete čak i malo ranije, ne brinite. Tim postupkom samo ostavljate dojam da vam je iskreno stalo do razgovora i da taj posao uistinu želite. Uostalom, imat ćete priliku zastati u toaletu i osvježiti se, a nekoliko dodatnih minuta također će vam dati priliku da dođete do daha i ostanete mirni.

4. Postavite prava pitanja

Poslodavci na razgovoru za posao žele procijeniti koliki je zapravo vaš interes, pa je poželjno da unaprijed pripremite pitanja koja ćete vi postaviti na intervjuu. To može biti o specifičnostima vaše poslovne uloge, općenito o tvrtki ili o timu s kojim biste radili ako dobijete posao. Ne šteti ni da napišete ili isprintate ta pitanja i ponesete ih sa sobom na intervju kako ne biste zaboravili pitati sve ono što vas zanima. Time ćete ostaviti odličan prvi dojam, pokazujući dodatnu razinu angažmana, a odgovori koje ćete dobiti mogu vam pomoći da bolje razumijete koja će točno biti vaša uloga.  

Serious,Man,And,Woman,Having,Business,Meeting.,Employer,Or,Hr

Posebno je važno da se na razgovoru za budući posao ne zaletite i počnete se žaliti na svoje sadašnje ili bivše poslodavce. Bez obzira na to koliko vaše iskustvo ili odnos s prošlim poslodavcem bili loši, ogovaranje i ružno izražavanje neće se dobro odraziti na vas kao kandidata za posao.

5. Lijepa riječ i poruka zahvale

Pri kraju razgovora dajte do znanja svom ispitivaču da mislite kako taj posao izvrsno odgovara baš vama i da ste vrlo zainteresirani za posao. Prikladno je pitati koji će biti sljedeći korak u procesu zapošljavanja i kad možete očekivati odgovore. Na kraju, zahvalite ispitivaču na vremenu koje je proveo razgovarajući s vama.

Isto tako, naknadna poruka zahvale u obliku e-maila nalazi se na popisu najboljih praksi ponašanja na razgovorima za posao. Odvajanje vremena za zahvaljivanje ne samo da pokazuje kako cijenite poslodavca nego vam daje i priliku da još jedanput ponovite svoju zainteresiranost za posao. 

Young,Woman,Holding,Her,Resume,During,Job,Interview

Tražite posao?

Vjerujemo da su vas ovi savjeti ohrabrili za buduće razgovore za posao, a ako ste baš sad u pronalaženju novog posla, a pritom ste i grafičke struke, imamo za vas dobre vijesti! Stega tisak ima otvoreno radno mjesto za djelatnike na strojevima za grafičku doradu (SSS) i kalkulante u operativnoj prodaji (VSS). Riječ je o tvrtki koja kontinuirano ulaže u ljude, edukaciju, proizvodni pogon, koji čine tiskarski i doradni strojevi najnovijih generacija i tehničkih dostignuća u tiskarskoj industriji. Za posao se možete prijaviti na: karijere@stega-tisak.hr

Stega tisak suvremena je kompanija koja radi na tiskarskim strojevima najnovijih generacija koristeći sva tehnička dostignuća u tiskarskoj industriji, pritom vodeći računa o održivosti i utjecaju na okolinu. Nositelj su FSC certifikata i dobitnici mnogih nagrada. Više informacija o ovoj inspirativnoj tvrtki i otvorenom radnome mjestu možete pronaći ovdje

Powered by Stega tisak

Komentari 15
Kad govorimo o održivosti neke tvrtke, izgradnja povjerenja i odgovornost su na proizvođaču
POVJERENJE KUPACA

Kad govorimo o održivosti neke tvrtke, izgradnja povjerenja i odgovornost su na proizvođaču

Klimatske promjene nisu problem budućnosti nego hitna odgovornost sadašnjosti. Zato je održivo poslovanje imperativ za sve kompanije, a jasnoća i transparentnost u izvještavanju o održivosti ključne su za izgradnju odnosa s potrošačima
24sata opet briljira: Osvojili smo dvije nagrade na Native Advertising Awardsu 2025!
VELIKI USPJEH

24sata opet briljira: Osvojili smo dvije nagrade na Native Advertising Awardsu 2025!

Na jednom od najvećih svjetskih natjecanja u native oglašavanju 24sata je osvojio dvije prestižne nagrade, a s tri projekta stigao u finale čak osam kategorija ou konkurenciji više od 500 drugih prijava.
Prijatelji o pobjedniku 'Dore': Radila sam s Bošnjakom u fast foodu i ima nešto što ne znate...
DOJMOVI BIVŠE KOLEGICE

Prijatelji o pobjedniku 'Dore': Radila sam s Bošnjakom u fast foodu i ima nešto što ne znate...

Marko Bošnjak u utorak će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu u gradu Baselu. Od glazbe nije mogao živjeti pa je radio u fast foodu, noćnim klubovima,..., a njegovi bivši kolege otkrili su nam kakav je bio na poslu