Još kao djevojčica radila sam haljinice za bebe. Crtala sam, pisala, pobjeđivala na likovnim natjecanjima, no najveća želja mi je bila biti dizajnerica odjeće.
Dok sam bila na produljenom porodiljnom s mlađom kćerkom, poželjela sam odjenuti nešto lijepo, udobno, svakodnevno i prirodno. Kako takvu haljinu nisam nigdje našla, odlučila sam je sama napraviti, prisjeća se početka svoga poduzetničkog pothvata Zagrepčanka Majda Postružin (38). Već je imala krug ljudi koji su obožavali njezine ideje, haljina koju je sašila u jednoj turi odmah se rasprodala.
Druga pa treća haljina
- Nakon toga je došla druga haljina pa treća. Cijelu priču počela sam s pamučnim haljinama i njih najviše prodajem, ali uz haljine ravnomjerno se prodaju i tunike, majice, suknje, hlače - priča Majda, koja je kreirala brend Mai by Majda, koji je već jako dobro poznat. Imala je hrabrosti i uložila je svu ušteđevinu kako bi otvorila vlastitu radionicu i showroom u zapadnom dijelu grada.
- Kratki period sam sama šivala u radionici iz usluge, ali kada sam shvatila da moj hobi prerasta u posao, bilo je vrijeme da krenem dalje. Zaposlila sam prvo jednu konstruktoricu te šivačicu, no naravno da to nije bilo dovoljno. Trenutačno moja firma zapošljava osam djelatnika - priča.
Put do slave
No njezin put trebao je izgledati sasvim drukčije. Završila je srednju medicinsku školu i nakon toga trogodišnji studij radne terapije na Zdravstvenom veleučilištu. Nakon fakulteta odradila je staž u Klaićevoj bolnici, a onda se zaposlila u Croatia zdravstvenom osiguranju. No uredski je posao nije zadovoljavao pa je Majda počela izrađivati nakit.
Majda se ponosi što mnoge naše poznate glumice i pjevačice nose njezine kolekcije. Iako je i takva vrsta promocije jako bitna, za dobar brend ipak je najbitnija kvaliteta izrade i materijala te, naravno, da pogodite baš ono što žene žele i vole i u čemu se osjećaju udobno - govori Majda. U posao je ulagala postupno - malo po malo, a kako je posao rastao, tako je usporedno rasla i njezina priča.
- Reklamiram se preko Facebooka i Instagrama na kojima me prati oko 50.000 ljudi. Prije šest mjeseci otvorila sam i web shop zbog potražnje izvan Zagreba i Hrvatske - priča Majda.