Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 3

Ova tvrtka ima četverodnevni radni tjedan: 'Bila je to najbolja odluka koju smo mogli donijeti'

Ova tvrtka ima četverodnevni radni tjedan: 'Bila je to najbolja odluka koju smo mogli donijeti'
6

Webpower Adria, jedina tvrtka u regiji specijalizirana za email marketing i marketing automatizaciju, od 2020. ima rad od doma, a od 2021. četverodnevni radni tjedan. Pitali smo direktoricu funkcionira li uistinu takav način rada

VIDEO

Rad od kuće, četiri dana u tjednu, osam sati na dan bez smanjivanja plaće. Rečenica je to koju je u lipnju 2021. godine Martina Šepić, direktorica i suvlasnica Webpower Adrije, podijelila sa svojim zaposlenicima. Malo je reći da je u tom trenutku zavladalo opće oduševljenje u uredu, a da je ova uspješna tvrtka sa samo 12 zaposlenika i više od 150 zadovoljnih klijenata, napravila velik pomak u percepciji brenda poslodavca, potvrdila je to i nagrada na konferenciji HRdays, gdje su se izdvojili među jakom konkurencijom HR projekata velikih kompanija. 

Kako tvrdi Martina Šepić, uvođenje četverodnevnog radnog tjedna bilo je najbolja poslovna odluka koju su mogli donijeti. Iako je ova promjena donijela određene troškove i izazove koje je trebalo savladati, na kraju je benefit ispao mnogo veći.

foto: Vedran Tolić // www.vedrantolic.com

- Zbog velike medijske popraćenosti uvođenja ove prakse broj klijenata porastao nam je za 56%. Klijenti vole raditi s pozitivnim brendovima koji brinu o ljudima i taj klijent zna da će na kraju razgovarati i raditi sa zadovoljnim zaposlenikom. Zabilježili smo i 50% manje dana odsutnosti zbog bolovanja u odnosu na razdoblje u kojem smo radili pet dana u tjednu iz ureda te duplo više prijava za radno mjesto koje smo prošle godine objavili, u odnosu na godinu dana prije za isti tip radnog mjesta. No najvažnije je to da su naši zaposlenici sretni, zadovoljni, zdraviji, odmorniji, motiviraniji - tvrdi naša sugovornica.

'Poduzetnik ne ulazi u nove projekte sa sumnjom i strahom'

Povod odluci o uvođenju modela rada od četiri dana u tjednu bila je pandemija, odnosno rad od kuće, koji je, suprotno očekivanjima, rezultirao povećanom produktivnosti zaposlenika.

- Mi kao vlasnici shvatili smo da želimo svojim zaposlenicima uzvratiti za njihovu povećanu produktivnost. I čini se da je taj jedan slobodan dan bio super rješenje. Bilo je fenomenalno vidjeti kako su se naši djelatnici vrlo brzo organizirali u timove i dogovorili tko će koji dan u tjednu biti slobodan. Koliko im je važno da to uspije, vidite iz dana u dan kroz njihovu predanost zadacima - opisuje Šepić.

Concept,Of,Four-day,Work,Week,,Modern,Approach,To,Doing,Business.

Pilot projekt takvog načina rada odradili su u tri mjeseca, a nakon što su se uvjerili da stvar funkcionira, četverodnevni radni tjedan postao je stalna praksa u kompaniji. Za slobodne dane u tjednu odredili su ponedjeljak, srijedu i petak, tim su podijelili u tri skupine, unutar kojih svatko ima svoju zamjenu i svaki se mjesec rotiraju za slobodan dan. Uspjeh duguju, tvrdi Šepić, dobroj organizaciji kolektiva i njihovoj kolegijalnosti.

- Ova odluka nije bila ishitrena i mnogo smo vremena utrošili na analizu i procjenu situacije, ali nismo strahovali. Naime, poduzetnik, da bi uspio, ne ulazi u nove projekte sa sumnjom i strahom nego s odlučnošću da će naći rješenje za svaki izazov koji se nađe na putu - kaže direktorica.

Plaća više nije jedini uvjet za prihvaćanje radnog mjesta

Webpower Adria prisutna je na hrvatskom tržištu sedam godina, kao tvrtka specijalizirana za email marketing i marketing automatizaciju. Kako nam opisuje direktorica Šepić, na počecima im je bilo izazovno uvjeriti potencijalnoga klijenta u sve prednosti koje Webpower kao lokalni pružatelj softvera i usluge u području email marketinga donosi jer na tržištu postoji velik broj inozemnih i jednako vrhunskih softvera. U to im je vrijeme bilo također problematično zadržati dobrog radnika.

foto: Vedran Tolić // www.vedrantolic.com

- Ranijih smo se godina suočavali s tim da su nam zaposlenici odlazili iz kompanije radi boljih financijskih ponuda. Mi smo kao mala tvrtka stvarali vrhunske email marketing stručnjake i bili smo poželjan izvor radne snage koja je stekla vrlo specifična znanja i iskustva, kojih na tržištu rada nedostaje. I tu se nikad nismo mogli boriti s velikim IT unicornima ili farmaceutskim divovima koji su nam uzimali kadar - govori nam naša sugovornica.

S obzirom na to da nisu mogli konkurirati plaćama, Webpower Adria odlučila je usredotočiti se na benefite vezane za vrijeme i zdravlje

- Upravo je to efekt četverodnevnog radnog tjedna, više slobodnog vremena koje možemo koristiti za razne aktivnosti koje pozitivno utječu na naše fizičko i mentalno zdravlje - objašnjava.

Osim toga, budući da je ova kompanija nastavila raditi full remote, prošle su godine organizirali tjednu dostavu sezonskog lokalno uzgojenog povrća na kućni prag svakog zaposlenika, koji svoju dnevnu pauzu mogu iskoristiti za pripremu zdravog obroka. Webpower Adria također svojim zaposlenicima uplaćuje štednju u treći mirovinski stup kao direktno ulaganje u budućnost svakog zaposlenika koji svojim radom pridonosi rastu kompanije.

The power of e-mail marketing / Webpower Adria

Rečenica 'ima još takvih kao ti na burzi rada' više ne funkcionira

Naša sugovornica tvrdi da su se svi ti benefiti pokazali odličnima te da kompanija drži status vrlo poželjnog poslodavca. Iz tog se razloga toplo nada da su njezini zaposlenici danas zadovoljni i voljni ostati u tvrtki.

- Rečenica 'ima još takvih kao ti na burzi rada' nikad mi nije prošla kroz glavu jer tu izjavu može reći samo poslodavac koji nije spreman uložiti u svoje zaposlenike i brinuti o njima da ostanu što dulje u kompaniji. Ne zapošljavam ljude da bih ih sutra zamijenila. Zapošljavam ljude u koje ću uložiti svoje vrijeme, znanje i novac s dugoročnim planom međusobne suradnje. Jedino kontinuiranim ulaganjem i brigom za ljude možete očekivati da će oni biti zadovoljni, a tad će se teže odlučiti otići. No ako i odluče kako je vrijeme da odu u nove izazove, to je pohvala vama da ste stvorili poželjnu radnu snagu - tvrdi iskusna direktorica, koja nam za kraj ostavlja vrlo poučnu misao:

- Poznat nam je svima dijalog između financijskog i izvršnog direktora u kojem financijski upita izvršnog: 'Što će se dogoditi ako uložimo u razvoj naših ljudi, a onda nas oni napuste?', a izvršni direktor na to uzvrati: 'A što se događa ako mi to ne učinimo, a oni ostanu?'. Mislim da ovo sve govori o tome koliko je važno ulagati u ljude.

startover passica

Partneri projekta su Energia naturalis, Hrvatska gospodarska komora, Erste banka, Fina i KONČAR. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'
INTERVJU: IVONA KOVAČEVIĆ

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'

Devet godina postojanja nekog brenda nije mala stvar, pogotovo danas u vrijeme eksplozije stvaranja sadržaja. Za Stratover smo o uspješnosti brenda Yammat razgovarali s direktoricom Ivonom Kovačević

Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?
KOLUMNA STARTOVER

Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?

Zaposlenici svih generacija među svoja tri najvažnija kriterija kod odabira poslodavca navode da im je bitno da organizacija brine o wellbeingu zaposlenika. Za milenijalce i generaciju Z, taj kriterij je na prvom mjestu!
Trend koji je ponovno oživio uvođenjem hibridnog rada: Znate li što je 'vrući stol'?
PREDNOSTI I NEDOSTACI

Trend koji je ponovno oživio uvođenjem hibridnog rada: Znate li što je 'vrući stol'?

Imate li na svojem radnom stolu u tvrtki u kojoj radite osobne fotografije, šalicu s natpisom 'Najbolja majka' i kalendar s upisanim sastancima, ali i terminima kod liječnika? Ako imate, onda sigurno ne znate što je hot desking