Budite maštoviti u objavama i servirajte sadržaj od kojeg će pratitelji imati koristi
Poslovni profil na društvenim mrežama danas ima skoro svaka tvrtka. U današnjem je društvu gotovo pa nemoguće opstati bez profila na internetu. Svaka tvrtka ili obrt najprije mora stvoriti svoju mrežu pratitelja, a da bi to postigli, od početka moraju kvalitetno održavati profil. Velike tvrtke imaju osobe zaposlene na društvenim mrežama, a u obiteljskim obrtima to uglavnom radi netko iz obitelji. No nerijetko se zapošljavaju i profesionalci.
Jako je važno da se pratiteljima svakog dana servira koristan sadržaj i da je profil aktivan. Ako kupac ima negativan komentar na proizvod, on njega želi i izreći. To je dobro jer se tako stvara komunikacija između obrta i kupaca. Osoba koja vodi društvene mreže uvijek mora imati na umu da nikad ne smije postupati agresivno "kupi, kupi, kupi, ovo je super, kupi, kupi, kupi" jer se kod kupca tako stvara suprotan efekt. Korisnih i zanimljivih sadržaja trebalo bi biti 70 posto. Što se ažuriranja profila tiče, osoba koja vodi društvene mreže mora pratiti trendove. Često se može mijenjati ono što se smije i ne smije raditi na nekoj od društvenih mreža, tako da je pametno pratiti sve novosti.
Korisnici koji prate poslovne profile željni su novih informacija od kojih će imati neke koristi... Zato je jako važno uklopiti oglas u objavu, ponudite popust ili neku posebnu ponudu za sve fanove. Bitna je mašta. I, jako važno - potaknite pratitelje da dijele vaše objave.