Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 1

Promo objave na relevantnim stranicama – pazite na ovo!

Powered by Tele2

Promo objave na relevantnim stranicama – pazite na ovo!
1

Svaki biznis zahtjeva određeno ulaganje u plaćene oglase. No, pri tome postoji nekoliko faktora koje morate uzeti u obzir kako bi rezultat bio optimalan

Oglašavanje putem interneta postalo je jedan od najučinkovitijih oblika oglašavanja. Prvenstveno je riječ o oglašavanju koje je jeftinije od onog u novinama, časopisima ili na TV-u. Primjerice sponzorirani članak na naslovnici relevantnih dnevnih novina koštat će vas od 20 do 60 tisuća kuna, dok će vas naslovnica internetske stranice koštati oko 10 tisuća kuna. Zato se prije svega raspitajte kako kotiraju cijene na poznatim portalima.

Naravno, sve ovisi o tome što vi imate u ponudi pa prema tome birate stranicu na kojoj se želite oglašavati. Primjerice, ako prodajete namještaj za dom ili pak modne dodatke, ciljanu publikunaći ćete oglašavanjem na lifestyle stranicama i rubrikama. S druge strane, ako prodajete proizvode koji su namijenjeni svima, onda je naslovnica idealan izbor.

No, prije nego se odlučite na ovaj potez, povedite računa o sljedećim stvarima.

Napravite dobar landing page

Landing page je specifična web stranica na koju vaši posjetitelji dolaze nakon što kliknu na plaćeni oglas ili link kojeg objavite. Zašto je ovaj izbor bolji, od toga da su posjetitelji direktno usmjereni na naslovnu stranicu? Zato što vam landing page omogućuje da prilagodite svoje poruke nadolazećim posjetiteljima. To znači da možete nastaviti komunicirati poruku koju ste imali u plaćenom oglasu, što će stvoriti cjelokupnu povezanost.  Također, landing page vam omogućuje da usmjerite svoje posjetitelje prema specifičnoj akciji, primjerice, skidanje besplatne e-knjige te ono najvažnije – omogućuje vam lako praćenje broja posjeta.

Provjeravanje rezultata

Što god da radite, nemojte gledati svoje rezultate svaki dan. Naročito na početku, takva praksa može dovesti do promjena koje su napravljene prebrzo. Dajte si vremena, najbolje je pričekati Google Analytics da akumulira sve podatke kako bi vidjeli na čemu ste i primijetili neke nove trendove. Tek onda možete odredite vremenski period kad ćete pregledavati svoje statistike i donositi odluke i promjenama, bio on tjedni ili mjesečni. Usto, uzmite u obzir kreiranje tablice u Excelu kako bi mogli lakše pratiti statistiku.

Napravite dugoročni plan

Za ovaj korak će vam trebati neko vrijeme. Nemojte očekivati da ćete s kreiranjem dugoročnog plana i budžeta biti gotovo za jedan ili dva tjedna. Kako bi imali najbolje rezultate, morate sve temeljito razraditi, posvetite svoje vrijeme i novce ozbiljnoj studiji. Online oglašavanje nije brzopotezno rješenje, ono zahtjeva strpljenje i opservaciju.

Važnost Google Analyticsa

Pri odabiru stranice na kojoj će se nalaziti vaše promo objave, obavezno tražite izvješće iz Google analyticsa jer tako kasnije možete vidjeti koliko ljudi se zadržalo na vašem promo članku. Kad je riječ o Google Analyticsu, on vam može biti koristan alat da bi vidjeli koliko je vaš sadržaj uspješan kod ciljane publike i što bi možda drugi put trebali promijeniti.

Što sve možete saznati zahvaljujući Google Analyticsu?

  • koliko posjetitelja dolazi na vaš web stranicu, u koje vrijeme dolaze i tko su oni
  • koliko se posjetitelji zadržavaju na stranici, odakle dolaze i što traže
  • što ih zanima i koji će sadržaj pogledati
  • s kojih uređaja posjećuju vašu web stranicu: mobitel ili računalo?
  • s kojih stranica dolaze na vaš landing page i koji se sadržaj najviše čita
  • koja društvena mreža najbolje prolazi

Uz ovu besplatnu Google uslugu možete dobiti odgovore na pitanja: ''Dolaze li na moju stranicu samo ljudi iz Hrvatske ili iz drugih regija?'', ''Jesu li posjetitelji uglavnom muškarci ili žene?'' ili ''Je li većina posjetitelja došla putem Facebooka ili Googlea?''.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme