Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
Powered by Tele2
2 komentara

Par iskusnih trikova kako mali lako mogu postati veliki

Online kupnja sve je popularnija i rasprostranjenija, a tajna je u prilagođavanju kupcima i olakšavanju cijelog procesa. Ipak, mali prodavači još uvijek nailaze na brojne izazove u online poslovanju

Foto: Guliver/Shutterstock
2 komentara

Veliki trgovci poput Amazona u potpunosti su promijenili iskustvo kupnje kada je u pitanju online shopping. Besplatna dostava, gratis proizvodi, kuponi s popustima... Međutim, dodatne pogodnosti često se teško uklapaju u cijenu proizvoda malih trgovaca. Umjesto da usmjerite svoju snagu na borbu protiv Amazona, predlažemo da stvorite pozitivno iskustvo na neki od sljedećih načina.

Personalizirajte proizvod

Možda se nećete moći natjecati s Amazonom, koji ima velika skladišta puna gotovih proizvoda. No, kao mali prodavač sa specifičnom nišom kupaca, imate priliku prilagoditi iskustvo njihovim preferencijama ili im pružiti zabavne dodatke koje ne mogu pronaći nigdje drugdje.

Na primjer, možete ponuditi prilagođavanje proizvoda kako bi kupci prije isporuke mogli dodati jedinstvene detalje ili personalizirane poruke u svoje narudžbe. Osim toga, možete ponuditi i aplikaciju za kupnju koja nudi prijedloge proizvoda prilagođene preferencijama svakog pojedinca.

Besplatna dostava vs. dostava sljedeći dan

U nekim slučajevima kupci će možda više vrednovati brzinu dostave nego besplatnu dostavu. To može biti posebno relevantno za proizvode koji su namijenjeni poklanjanju ili proizvode za upotrebu, poput alata ili materijala koji se koriste u kućnim projektima.

Male tvrtke nisu uvijek u mogućnosti ponuditi i besplatnu i jednodnevnu dostavu. Ipak, svojim kupcima jednostavno možete ponuditi brzu dostavu kao opciju koju mogu dodatno platiti. U slučaju da im ne treba odmah, mogu se odlučiti za besplatnu dostavu.

Foto: Guliver/Shutterstock

Ostanite u kontaktu

Iskustvo s kupnjom ne završava kad kupac preuzme željeni proizvod. Slijedite ih nakon toga i pokažite im koliko cijenite njihovu kupnju. Tako ćete im dati priliku da vam postave pitanja ako ih imaju, umjesto da se žale prijateljima ili pišu negativne recenzije na mreži.

Obratite im se na dan kada njihov proizvod treba biti dostavljen ili možda dan kasnije i recite im kako se nadate da će uživati u proizvodu i da vas slobodno kontaktiraju ako imaju bilo kakvih nedoumica. Tako će točno znati kako vas kontaktirati, ne moraju tražiti broj ili adresu e-pošte na vašoj web stranici i upravo to pojednostavljuje njihovo iskustvo.

(Besplatan) povrat i zamjena

Povrati i razmjene također su važni za mnoge online kupce. Budući da nemaju priliku vidjeti vaše proizvode izbliza i isprobati ih prije kupnje, oni zapravo preuzimaju rizik pritiskom na gumb za kupnju. Mogućnost vraćanja proizvoda bez doplate ili velike gnjavaže može drastično umanjiti taj rizik. Uz to biste uvijek trebali imati jasnu politiku povrata dostupnu kupcima na mreži, kako bi znali što ih točno očekuje.

Također je poželjno imati metodu za brzo obrađivanje tih povrata i dobivanje povrata ili razmjene za te kupce odmah. Neće svaki kupac iskoristiti tu mogućnost, ali važno je ugraditi takav model u svoje poslovanje. To vam daje priliku da preokrenete sva negativna iskustva koja su kupci možda imali i ispravite ih.

Foto: Guliver/Shutterstock

Ako ste jedan od onih biznismena koji zbog posla često komunicira s inozemstvom, zanimat će vas da je Tele2 tarifi BIZNIS RASPALI, koja sadrži neograničene pozive i poruke, surfanje uz 4G+ tehnologiju i neograničene gigabajte, pridodao pakete s međunarodnim minutama. Zato RASPALI INOZEMNO!

Tema: Biznis Akademija

Možda vas zanima i ovo:
Message