U Hrvatskoj je u prošloj godini poslovalo 114.483 poduzetnika. Ukoliko ste i vi među njima ili se tek pripremate na otvaranje vlastite tvrtke, imamo pravu stvar za vas - pet aplikacija koje će vam olakšati život i poslovanje
Prije nego što su naše živote u potpunosti preuzeli smartphoneovi i tableti, nekoć smo se u vođenju posla mogli osloniti samo na kolege ili uredski blok i olovku. Srećom, danas u navigiranju nemirnim vodama poduzetništva imamo i veliku podršku tehnologije. U tu svrhu vam donosimo najbolje poslovne aplikacije za sve poduzetnike i one koji to tek planiraju postati.
Digitalizirajte poslovne procese
Možete li zamisliti aplikaciju koja bi spojila sve vaše poslovne procese, od prodajnih mjesta do skladištenja? Zvuči predobro da bi bilo istinito, zar ne? No, Bizagi vam nudi upravo to. Osim što pruža automatizaciju poslovnih procesa, ova aplikacija vam pomaže povezati sve vaše zaposlenike, uređaje i podatke na jednom mjestu. Bizagi već sada koriste velike tvrtke poput Adidasa ili Generali grupe kako bi sve svoje poslovne procese imale pri ruci u digitalnom obliku.
Olakšanje u kreiranju rasporeda
Za sve one koji mrze svaki mjesec ili čak svaki tjedan izrađivati tablice s rasporedom imamo pravo olakšanje - Schedulehead. Osim što slaže raspored smjena umjesto vas, ova aplikacija automatski šalje poruke vašim zaposlenicima kada trebaju doći na posao, koliko sati rade taj dan i slično. Schedulehead također i ocjenjuje vaše zaposlenike i nagrađuje one koji na posao dolaze na vrijeme. Skinite ovu aplikaciju i zaboravite na sate provedene u Excelu slažući razne rasporede.
Ured u džepu
Što reći o mobilnom bankarstvu, a da već ne znate? Pomoću ovakvih aplikacija možete pratiti sve svoje financije, vršiti plaćanja, pregledavati račune i izvatke, stoga su zaista pravi mali ured u džepu. Svaki pravi biznismen ima mBanking na svom mobitelu, a RBA je upravo izbacio novu verziju svoje aplikacije. Osim novog dizajna, donosi vam i mogućnost prijave otiskom prsta za mobitele koji to podržavaju - budućnost je zbilja ovdje.
Poboljšajte grupni rad
Svakom šefu glavna je briga kako izvući maksimum od vlastitih zaposlenika, a tu u priču ulaze taskalice - aplikacije namijenjene organiziranju i upravljanju grupnim projektima. To su odlični organizacijski alati pomoću kojih lako možete pratiti zadatke koje ste zaposlenicima zadali - tko je zadužen za koji zadatak, u kojoj su fazi, koji je rok za izvršenje i slično. Trello je jedna od najboljih na tržištu te će vam zasigurno poboljšati grupni rad i pomoći da postignete više. Ovu aplikaciju već sada koriste neke od najvećih kompanija na svijetu, od Pixara i National Geographica do Googlea.
Zaboravite na Google Translate
Kao što su mnoge tvrtke osjetile na vlastitoj koži, oslanjati se samo na Google Translate nikada nije dobra ideja i često završi podosta sramotno. Tu u priču uskače Stepes, aplikacija koja se voli nazivati 'najbržom prevoditeljskom uslugom na svijetu'. Nakon što unesete tekst za koji vam je potreban prijevod, Stepes vas u samo nekoliko minuta poveže s lokalnim prevoditeljem iz te zemlje, što vam omogućuje kvalitetan prijevod u duhu jezika koji vam je potreban. Dosta korisno, zar ne?
Naravno, niti jedna od ovih aplikacija ne može biti zamjena napornom radu, predanosti i dobrim idejama, ali vam omogućava da s vašeg uređaja koordinirate mnogo više stvari nego što je to bilo moguće prije samo nekoliko godina. Sve navedene aplikacije dostupne su i na App Storeu i na Google Playu. Stoga, zgrabite vaše mobitele ili tablete i preuzmite aplikacije koje će vam olakšati poslovni život.