Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
Powered by Podravka

Umorni ste, ali i gladni? Evo što možete pripremiti na brzinu

Nakon dugog radnog dana večeri često završimo pred televizorom uz nezdravu hranu, što može narušiti i kvalitetu sna. Donosimo vam prijedloge za 3 brzinske i lagane večere prije spavanja

Foto: Guliver/Shutterstock
6 komentara

San je iznimno važan faktor dobrog zdravlja. On nas štiti od razvijanja kroničnih bolesti, čuva mozak i probavu te poboljšava imunitet. Posebno je važan za probavu, koja se odvija za vrijeme spavanja pa ono što jedemo tijekom dana, a posebno neposredno prije spavanja, može bitno utjecati na kvalitetu sna.

Nakon napornog radnog dana često smo preumorni za spremanje zdrave večere pa na kraju završimo u dobro poznatoj kombinaciji - odmor na kauču pred televizorom uz grickalice, koje su u pravilu nezdrava industrijska hrana.

Umjesto slastica ili grickalica, brzinski pripremite lagane večere, koje će vas kalorijski dovoljno zasititi pa nećete posezati za nezdravim opcijama.

Fritata

Fritata je tradicionalno talijansko jelo koje svoju planetarnu popularnost duguje jednostavnosti pripreme i brojnim mogućnostima kombiniranja. Osnova su ovog nutritivno bogatog jela jaja, koja se brzo probavljaju, a nadopunjuje se povrćem te sirom i vrhnjem.

Jednostavnu fritatu možete pripremiti tako da u zdjeli izmutite jaja, vrhnje i mozzarellu. Posolite, popaprite i dodajte dodatne začine po želji. Odvojeno na tavi prepržite željeno povrće - češnjak, gljive, špinat, papriku. U vatrostalnu posudu ulijte smjesu od jaja i povrće koje ste pripremili pa pecite u pećnici 10 minuta na 190 °C.

Foto: Guliver/Shutterstock

Burger od polpeta tune

Tuna je namirnica koja je dobra za san jer sadrži esencijalnu aminokiselinu triptofan i vitamina B6, koji su ključni za proizvodnju melatonina, hormona zbog kojeg tonemo u san. Lako je dostupna namirnica i može ju se kombinirati u brojnim jelima.

Napravite ukusne polpete od tune i složite si laganu verziju burgera. U veliku zdjelu dodajte 2 jaja, limunov sok, naribani parmezan, krušne mrvice, Eva tunu iz konzerve i nasjeckani luk. Sve dobro pomiješajte i začinite, a od dobivene smjese napravite polpete debljine oko 2,5 centimetra. Prepržite ih na tavi, a zatim dodajte u pecivo i začinite po želji.

Foto: Guliver/Shutterstock

Topli sendvič s tunom

Sendviči su praktični zbog brzine spremanja, ali i brojnih kombinacija u kojima ih možemo pripremati. U 15 minuta napravite tople sendviče sa sočnom smjesom od tunjevine.

U velikoj zdjeli pomiješajte majonezu, limunov sok, celer, kisele krastavce, luk, peršin i Eva tunjevinu, za kraj posolite i popaprite. Pecivo  namažite maslacem i ispunite smjesom od tunjevine, na sve dodajte sir po želji. Stavite u pećnicu na 100 °C i pecite 5 minuta.

Foto: Guliver/Shutterstock

Možda vas zanima i ovo:
Message