Na Biznis akademiji u Obrtničkoj komori Zagreb okupilo se više od 130 obrtnika. Nakon 12 radionica tijekom 2018. godine obrtnici su složni - bez digitalizacije više nije moguće raditi
Nakon što je Biznis akademiju u 11 gradova od siječnja posjetilo više od 1000 obrtnika, zadnja u ovoj godini bila je u Obrtničkoj komori Zagreb, gdje se okupilo više od 130 obrtnika.
- Dobar glas brzo se proširio i to mi je jako drago. Obrtnicima poručujem da ima prostora za razvoj, a svima u 2019. želim da im proizvodnja i prodaja budu još bolje - rekao je Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb.
Teme predavanja bile su kako digitalni marketing i prodaja mogu pomoći obrtima i malim biznisima, kakav je to digitalni marketing za obrte i male biznise te kako se povezati s potrošačima na društvenim mrežama. Sve to zagrebačkim su obrtnicima pojasnili stručnjaci za digitalni marketing i prodaju: docent dr. sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Sanja Novak, mag. oec. Polaznica radionice Vesna Stublija Jovović rekla je da ih je radionica podsjetila da, bez obzira na to što su maleni obrti, zapravo pomoću digitalnog marketinga mogu biti jako veliki i za što veći broj ljudi namijenjeni.
- U svim smo gradovima imali velik odaziv, a osim toga, publika je bila jako angažirana i htjeli su što više znati o tome kako iskoristiti digitalni marketing. Moja kolegica Sanja Novak i ja dobivali smo upite i nakon radionica o digitalnome marketingu - rekao je profesor Škare.
Vrijednost radionice je oko 2500 kuna. Zahvaljujući idejnom začetniku projekta Tele2, za obrtnike je bila besplatna.
Tele2 je organizirao nagradnu igru za polaznike radionice Biznis akademije. Najsretnija je bila Margita Blašković, koja je osvojila pokućni internet s BEZBROJ GB besplatno na godinu dana.