Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Vrijeme za selidbu? Budite pametni i uštedite novac!

Vrijeme za selidbu? Budite pametni i uštedite novac!
2

Možda ste kupili novu nekretninu ili vam je istekao najam pa ste se odlučili za promjenu? A možda vam je dosadio stan u kojem ste u najmu? Kako bilo, pred vama je prilično izazovno i stresno iskustvo selidbe

Sortiranje, bacanje nepotrebnih stvari, pakiranje, mnoštvo kutija te na kraju prijevoz na novu lokaciju i raspakiravanje - sve to predstavlja mnogo planiranja, posla, napora, a iziskuje i dobru organizaciju kako bi sve prošlo po planu.

Osim što se smatra jednim od najstresnijih iskustava u životu, selidba može donijeti mnoštvo neplaniranih troškova. Najprije nekretninu koju napuštate morate dovesti u red kako biste je vlasniku ostavili barem u stanju u kojem ste je i zatekli. A gdje su tek radovi koje ćete morati provesti u objektu u koji se useljavate?! 

Uz one neizbježne troškove, kao što su kutije, zaštitne folije i ostali materijal za pakiranje, najveći trošak u selidbi ipak predstavlja prijevoz stvari od stare do nove lokacije. Premda se mnogi odlučuju za najam profesionalne agencije za selidbe, njihova cijena može biti poprilično visoka. Zato ćete, kako biste taj iznos radije uštedjeli i potrošili na neki novi komad namještaja, morati zasukati rukave i uzeti stvari u svoje ruke.

Sve stavite na papir

Prije nego što počnete, sve stavite na papir. Kao i u bilo kojoj drugoj životnoj situaciji, dobra organizacija i u ovom je slučaju ključ uspješne selidbe. Drugim riječima, nemojte odgađati i nemojte ostavljati sve za zadnji čas. Čim saznate točan datum selidbe, uzmite olovku i papir te napravite plan kojeg ćete se držati. Zamolite obitelj i prijatelje da vam pomognu pa cijeli proces podijelite na zadatke. Definirajte koliko vam je vremena potrebno za pojedinu prostoriju u stanu i napravite okvirnu procjenu materijala za pakiranje koji će vam trebati.

Tek nakon toga slijedi pakiranje, čiji je neizostavni dio - ili bi to barem trebao biti - rješavanje nepotrebnih stvari. Selidba je, naime, izvrsna prilika da se riješite starih stvari koje više ne koristite i koje vam nepotrebno zauzimaju prostor. Stara odjeća i obuća, posuđe na koje ste odavno zaboravili, stare igračke, neispravni uređaji... Popis je nepregledan. Zbog toga vam savjetujemo da prije pakiranja ubacite još jedan međukorak koji će vam neviđeno olakšati ovaj proces: napravite inventuru. Osim što ćete se riješiti svih stvari koje samo pridonose neredu u vašem domu, ovim ćete rješenjem istodobno smanjiti opseg posla, sniziti troškove pakiranja te trošak transporta. 

Family,Unpacking,Moving,In,Boxes,From,Removal,Truck

Svatko tko se barem jedanput selio zna da je vrlo lako pogubiti konce i u mnoštvu stvari zaboraviti gdje je što. Zato uzmite flomaster i točno na pojedine kutije napišite što ste u njih spakirali kako biste lakše nadgledali te organizirali cijeli proces prijevoza i raspakiravanja. 

Pouzdan partner ključ je svake selidbe bez stresa

Sad kad ste odredili glavninu posla te nakon što ste odredili datum i napravili okvirnu procjenu količine stvari koje treba preseliti, samo još morate pronaći adekvatno vozilo koje će odgovarati vašim potrebama. Auto Benussi, jedan od top providera mobilityja u Hrvatskoj nedavno je lansirao specijaliziranu platformu Furgorentkoja je u potpunosti posvećena najmu teretnih vozila.

Bez obzira na to planirate li selidbu, tražite li prijevoz za namještaj kojim namjeravate opremiti svoju vikendicu ili apartmane za iznajmljivanje ili ste poslovni subjekt kojem povremeno treba prijevoz velike količine proizvoda, alata ili materijala na neku drugu lokaciju, Furgorent nudi različite tipove vozila u dugoročni ili kratkoročni najam koji će zadovoljiti sve vaše potrebe. 

Uz najam teretnog vozila uštedite na troškovima prijevoza

Prednost koju Furgorent ima u odnosu na slične tvrtke je to što u ponudi ima mnoge tipove teretnih vozila različite nosivosti, veličine i namjena, što znači da ćete u Furgorentu pronaći sve od mini, midi i maxi furgona, kao i velika teretna vozila poput hladnjača. Dodatna prednost Furgorenta je mogućnost izravne online rezervacije koja funkcionira na području gotovo cijele Hrvatske, s centrima u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru i Dubrovniku. Osim toga, Furgorent svojim korisnicima nudi i opciju vraćanja vozila u drugom gradu, što je posebno korisno i praktično ako se selite u drugi grad ili opremate apartman.

Osim za privatne osobe i kratkoročni najam, platforma Furgorent nudi dugoročni najam teretnih vozila za potrebe pravnih osoba, a uvjeti i cijena najma kreiraju se individualno, ovisno o trajanju najma i planiranim kilometrima. Uz kombije različitih veličina, u ponudu su uključena i inače teško dostupna teretna vozila, poput hladnjača s utovarnom rampom ili bez nje, što je idealno za poslovne subjekte koji privremeno trebaju teretno vozilo, pa ne žele ulaziti u trošak kupnje i održavanja vlastitog vozila.

Animals,,Relocation,And,Moving,Concept.,Small,Pedigree,Dog,Poses,On

U svakom slučaju, bez obzira na to trebate li najam teretnog vozila zbog selidbe u novi dom ili zbog posla, jednostavnost rezervacije te najpovoljnije cijene usluge najma teretnog vozila omogućit će vam da izbjegnete nepotreban stres i neželjene troškove te vam pritom značajno olakšati selidbu i učiniti transport vaših stvari još sigurnijim.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Želite na advent, ali onaj bez gužve? Imamo preporuku za čak tri lokacije - i to za svaki džep!
OPUŠTENI ADVENT? MOŽE!

Želite na advent, ali onaj bez gužve? Imamo preporuku za čak tri lokacije - i to za svaki džep!

Blagdansko vrijeme ne mora značiti stres i trčanje na sve strane zbog obaveza. Naprotiv, ovo je prilika da se povežete s obitelji i prijateljima, a upravo takvu atmosferu možete pronaći na ova tri najmanja adventa
Neka vaš dom miriše na kolače, a ne na vlagu i plijesan. Višak vlage utječe i na trošak grijanja
IZAZOVI BLAGDANA

Neka vaš dom miriše na kolače, a ne na vlagu i plijesan. Višak vlage utječe i na trošak grijanja

U predstojećim tjednima sve više vremena provodit ćemo u svojem domu, posebice u kuhinji, budući da Božiću i Novoj godini prethodi tradicionalna priprema blagdanskih specijaliteta. No obratite pri tome pozornost na pojavu vlage
Sve o faktoringu: Poduzećima odmah daje injekciju likvidnosti i smanjuje financijske rizike
KOMENTIRA VEDRANA PRIBIČEVIĆ

Sve o faktoringu: Poduzećima odmah daje injekciju likvidnosti i smanjuje financijske rizike

Ekonomska analitičarka Vedrana Pribičević otkriva kako uz pomoć usluge faktoringa možete unaprijediti svoje poslovanje te u kojim se industrijama najčešće javlja potreba za faktoringom