Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Želite napredak u karijeri? Prijavite se na besplatnu radionicu i impresionirajte šefa!

Želite napredak u karijeri? Prijavite se na besplatnu radionicu i impresionirajte šefa!
2

Pozivamo sve zaposlene i studente da se prijave na besplatnu radionicu na temu timske suradnje i fleksibilnosti na radnome mjestu, koja će biti 16. svibnja u prostorijama 24sata. Broj mjesta je ograničen

U okviru projekta Startover, 24sata organiziraju radionicu na temu "Timska suradnja i fleksibilnost s ciljem povećanja organizacijske učinkovitosti", pod pokroviteljstvom Energije naturalis. Radionica će biti 16. svibnja u prostorijama 24sata, na adresi Oreškovićeva 3D, 10010 Zagreb, početak je u 9.30 sati, a prijaviti se možete putem obrasca za prijavu. Sudjelovanje je besplatno, ali broj mjesta je ograničen. Prijave traju do 14. svibnja ili do popunjenja slobodnih mjesta. 

Što vas očekuje na radionici?

Predviđeno trajanje radionice je tri sata, od 9.30 do 12.30 sati, s uključenom pauzom. Nakon uvodnog dijela i kratkog pregleda programa radionice polaznici će sudjelovati u aktivnostima i raspravama na zadanu temu. Radionica je zabavna i interaktivna te potiče sudionike da se angažiraju i uče jedni od drugih. Voditeljica radionice je Maja Anđela Šimundić, psihologica, edukatorica i konzultantica sa stručnim znanjem iz područja higijene mentalnog zdravlja, razvoja ljudi i organizacija te generalnog unapređenja kvalitete života. Osim što godinama predaje na nizozemskom sveučilištu u Rotterdamu (Erasmus University Rotterdam), trenutno vodi međunarodne klijente (timove i individualce) kroz njihov osobni i profesionalni razvoj, napredak, produktivnost i well-being. 

Majina glavna uloga je prezentirati sudionicima važne informacije o temi, potaknuti dijalog koji će pomoći sudionicima da aktiviraju svoja prethodna znanja te objediniti spoznaje kroz različite aktivnosti. Radionice su interaktivne, zahtijevaju kreativno i kritičko razmišljanje te se uz nova saznanja usavršavaju i razne meke vještine. Sadržaj radionica je pažljivo skrojen, temelji se na stručnim i kritički promišljenim izvorima iz polja pozitivne, društvene i organizacijske psihologije. Naglasak je na različitostima na radnome mjestu, organizacijskoj učinkovitosti i upravljanju stresom, što provjereno vodi prema unapređenju organizacijske učinkovitosti i generalnom well-beingu individualaca.

Cilj radionica je podignuti interes i svijest o važnosti te ulozi dobrobiti pojedinca u organizacijskoj učinkovitosti i razvoju, dati vrijedna praktična znanja i priliku za njihovu primjenu te potaknuti znatiželju za usavršavanjem.

Više o voditeljici 

Maja Anđela Šimundić magistrirala je psihologiju na Sveučilištu Leiden u Nizozemskoj, a posljednjih godina radi s klijentima iz cijelog svijeta kao psiholog, edukator i konzultant. Nakon što se godinama borila s vlastitom produktivnošću i upravljanjem vremenom, razvila je interes za područje ljudskog učenja i razvoja te su je osobni izazovi odveli na put razvijanja stručnosti u vođenju ljudi u njihovu osobnom i profesionalnom razvoju, s naglaskom na povećanje produktivnosti, učinkovitosti, well-beinga i sreće. 

- Važnost brige za mentalnu higijenu i razvijanje soft skillsa te njihova važnost za produktivnost i učinkovitost na radnome mjestu postaju ne samo istaknutija tema u poslovnom svijetu nego i apsolutna potreba za rast i razvitak uspješnih timova i tvrtki. Drago mi je vidjeti kako Hrvatska prati svjetske trendove na tom području te se iznimno veselim prilici da svoja znanja i iskustva ponudim hrvatskom tržištu i budem dijelom vala pozitivnih promjena - ističe Maja Anđela.

Maja Anđela Šimundić

Zašto se prijaviti?

Osim što ćete imati priliku naučiti nešto novo i čuti primjere iz prakse od iskusne edukatorice, iskoristite priliku za rad na sebi te vlastitom usavršavanju i profesionalnom razvoju. Ulaganje u sebe, odnosno u razvoj zaposlenika, postalo je imperativ u stvaranju i održavanju konkurentnosti na tržištu rada. Na radionici ćete naučiti bolje komunicirati i funkcionirati u timu, čime postajete produktivniji i učinkovitiji u rješavanju problema. Samim time smanjujete i stres uzrokovan raznim nesporazumima u komunikaciji, organizaciji i postavljenim rokovima. Sve što naučite na radionici možete prenijeti u sve aspekte svog života, što će rezultirati ukupnim napretkom kvalitete života. 

Kontakt

Imate pitanje, prijedlog ili sugestiju? Sve upite šaljite na email adresu startover@24sata.hr

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'
INTERVJU: IVONA KOVAČEVIĆ

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'

Devet godina postojanja nekog brenda nije mala stvar, pogotovo danas u vrijeme eksplozije stvaranja sadržaja. Za Stratover smo o uspješnosti brenda Yammat razgovarali s direktoricom Ivonom Kovačević

Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?
KOLUMNA STARTOVER

Što je wellbeing zaposlenika i zašto je važan u poslovanju?

Zaposlenici svih generacija među svoja tri najvažnija kriterija kod odabira poslodavca navode da im je bitno da organizacija brine o wellbeingu zaposlenika. Za milenijalce i generaciju Z, taj kriterij je na prvom mjestu!
Trend koji je ponovno oživio uvođenjem hibridnog rada: Znate li što je 'vrući stol'?
PREDNOSTI I NEDOSTACI

Trend koji je ponovno oživio uvođenjem hibridnog rada: Znate li što je 'vrući stol'?

Imate li na svojem radnom stolu u tvrtki u kojoj radite osobne fotografije, šalicu s natpisom 'Najbolja majka' i kalendar s upisanim sastancima, ali i terminima kod liječnika? Ako imate, onda sigurno ne znate što je hot desking