Na Zagrebačkom velesajmu 24sata je u utorak, povodom završetka poslovne godine, predstavio uspjehe svojih medijskih platformi tijekom pet godina poslovanja
24sata: Najbolji smo jer smo drugačiji i ne lutamo kao drugi
Svakoga dana 1,5 milijuna ljudi čita novine, surfa portalom i gleda televiziju 24sata. Dnevne novine 24sata u proteklih su šest godina dobile i svoje popodnevno promotivno izdanje, tjednik 24sata Express, a odnedavno i jedini dječji tjednik u Hrvatskoj 24junior Dječji zabavnik. Uz tiskane medije, 24sata se razvijao i na ostalim medijskim platformama. Portal 24sata.hr je nakon svog relauncha 2007. godine postao vodeći hrvatski novinski portal, a u 2010. je doživio novi redizajn kojim se približava cilju - postati i vodeći hrvatski news portal. Od 2009. 24sata razvija i prvu hrvatsku news televiziju, koja se emitira na internetu, MaxTV-u i B-netu.
Najprofitabilnija smo medijska kuća u Hrvatskoj, izjavila je Jasna Zemljić
Poslovni uspjesi 24sata na svim platformama prezentirani su u utorak na Zagrebačkom velesajmu povodom kraja poslovne godine. Na prezentaciji se okupilo više od 500 najistaknutijih marketinških stručnjaka i uglednika iz poslovnog svijeta.
- Rezultati i brojne međunarodne nagrade za inovativnost dokazali su da smo odabrali pobjedničku strategiju i pobjednički put - rekao je Boris Trupčević, član Uprave 24sata.
- Mi smo najbolji jer smo drugačiji.
Ne lutamo kao drugi mediji i znamo što želimo biti. Doista smo u
svakodnevnom kontaktu s čitateljima. Slušamo ih, razgovaramo, prihvaćamo
njihove primjedbe i sugestije. I zato imamo milijun i pol čitatelja i
gledatelja svakog dana - rekao je, između ostalog, glavni urednik 24sata
Renato Ivanuš.
- Uz ovakve rezultate posebno sam ponosna na još
jedan uspjeh. Stvorili smo najbolji tim ljudi koji trenutačno čini više
od 200 zaposlenih. Upravo je taj tim zaslužan za to što smo danas
uvjerljivi broj jedan i kod naših čitatelja, korisnika i oglašivača -
zaključila je Jasna Zemljić, članica Uprave 24sata.
Na prezentaciji u utorak predstavljen je i redizajn portala 24sata.hr, planovi za daljnji razvoj 24sata TV-a, te TFA (Twenty four agency), agencija koju čini 19 agenata specijaliziranih za prodaju medijskih rješenja unutar svih platformi i brandova medijske kuće 24sata.
Kako se razvijao 24sata
2004. Utemeljena izdavačka kuća Media Ideja
2005. Prvi primjerak 24sata osvanuo je na kioscima
2006. Prvo besplatno popodnevno izdanje
2007. Relaunch portala 24sata.hr - postaje najčitaniji novinski portal
2008. Rekordna naklada 24sata - 254.183 primjeraka
2009. Osnovana 24sata TV, prva hrvatska news televizija