Obavijesti

News

Komentari 35

'Avion smo redovito održavali, moramo doznati zašto je pao'

'Avion smo redovito održavali, moramo doznati zašto je pao'
4

Stručnjaci su krenuli na mjesto nesreće da doznaju zašto se srušio. Kompanija tvrdi da starost aviona nije rizičan faktor zbog visokih standarda održavanja

VIDEO

Zrakoplov Germanwingsa, koji se u utorak prijepodne srušio u Alpe na jugu Francuske , na prvi jutarnji let krenuo je u 6.48 sati kada je putnike prevezao iz Düsseldorfa u Barcelonu. Nakon kraćeg zadržavanja u Barceloni i ukrcavanja 144 putnika i šest članova posade, u 10.01 sati krenuo je put Düsseldorfa i nedugo potom doživio nesreću.

Potvrdio je to čelnik Germanwingsa Thomas Winkelmann na press konferenciji održanoj u povodu prve velike nesreće ove niskobudžetne zrakoplovne kompanije.

- Nedugo nakon što je postigao visinu od 11.500 metara, avion je počeo padati . Kontakt s francuskom kontrolom leta imao je posljednji put u 10.53 sati kada je bio na visini od oko 2000 metara. Nakon toga svaki kontakt je izgubljen - rekao je Winkelmann.

Otkrio je kako je Airbus A320 , koji je u utorak pao, u sklopu Lufthanse letio od 1991. godine , a od 2004. godine bio je u sastavu Germanwingsa.

Lufthansini tehničari na njemu su obavili posljednju rutinsku provjeru u ponedjeljak, a zadnji veliki remont avion je imao u ljeto 2013. godine.

- Glavni pilot 10 je godina radio za Lufthansu i ima više od 6000 sati leta - kaže Winkelmann.

Pokretanje videa...

24sata 00:24

Čelnik kompanije dodao je i da su Lufthansini, Germanwingsovi i Airbusovi stručnjaci krenuli na mjesto nesreće kako bi što prije doznali zašto se Airbus srušio. Tvrdi da starost zrakoplova nije rizičan faktor zbog visokih standarda održavanja u Lufthansi.

- Učiniti ćemo sve što je u našoj moći da otkrijemo zašto je Airbus pao, je li to učinjeno namjerno ili ne . Duboko suosjećamo s obiteljima i prijateljima poginulih - naglasio je Winkelmann.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 35
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa