Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
7 komentara

Bušenje druge cijevi tunela Učka počet će sljedeće godine?

Hrvatska je od Europske komisije dobila opomenu zbog neusklađenosti svojih tunela s Direktivom 2004-54-EC o minimalnim uvjetima sigurnosti za tunele duže od 500 metara u transeuropskoj mreži

Saobracaj
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
7 komentara

Bušenje druge cijevi tunela Učka počinje sljedeće godine, piše u ponedjeljak Večernji list, ističući da u sigurnost tunela Hrvatska, nakon opomene Europske komisije, ulaže dvije milijarde kuna.

Hrvatska je od Europske komisije dobila opomenu zbog neusklađenosti svojih tunela s Direktivom 2004-54-EC o minimalnim uvjetima sigurnosti za tunele duže od 500 metara u transeuropskoj mreži, navodi dnevnik. Opomenu iz istog razloga dobile su i Italija, Španjolska i Bugarska i Belgija.

Pazin: Počeli radovi na istarskom ipsilonu PUNI PROFIL DO UČKE Nastavili radove na Istarskom ipsilonu: Košta 1,2 mlrd. kuna

Što se Hrvatske tiče, kako doznaje Večernji list u resornom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, riječ je o ukupno 34 tunela na autocestama i brzim cestama kojima upravljaju Hrvatske autoceste, Autocesta Rijeka-Zagreb, Bina Istra, Autoceste Zagreb Macelj i Hrvatske ceste.

tunel | Autor: Goran Kovacic/PIXSELL Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

A kako bi svi ti tuneli bili usklađeni s Direktivom, procjenjuje se da je potrebno uložiti nešto više od dvije milijarde kuna. Pri tome se glavnina tog iznosa odnosi na drugu cijev tunela Učka, oko 1,48 milijarde kuna, te na druge cijevi tunela Sveta tri kralja i Brezovica na autocesti Zagreb Macelj, oko 500 milijuna kuna.

Za prilagodbu ostalih tunela potrebno je investirati nešto više od 60 milijuna kuna i riječ je uglavnom o manjim nedostacima.

tunel VLADA ODLUČILA Gradi se puni profil autoceste na dionici Pazin-tunel Učka

U Ministarstvu su već pripremili odgovor EK u kojem detaljno za svaki tunel navode što se dosad poduzelo i što se poduzima kako bi se otklonile neusklađenosti s Direktivom. Stoga očekuju da će EK prihvatiti to očitovanje i da zbog tunela Hrvatske neće završiti na Sudu EU i plaćati penale, donosi Večernji list.

Tema: Hrvatska

Možda vas zanima i ovo:
Message