Navode da je cijena karte javnog prijevoza 12 kuna, a nisu spomenuli da se na kiosku može kupiti elektronska kartica s kojom karta košta 10 kuna, kaže Čović
Čović: Zagreb nije najskuplji, analize se ne rade na taj način
U uvjetima krize i kad se teško živi, sve je visoko i skupo, ali mogu reći da ovi podaci sigurno nisu točni. Ocjene i analize cijena komunalnih usluga ne rade se tako, komentirao je za Dnevnik 3 HTV-a Ivo Čović, šef zagrebačkog Holdinga analizu Numbea prema kojoj je Zagreb rekorder po cijeni režija i javnog prijevoza od svih europskih metropola.
- Ne bih komentirao sve, no mogu ono što je u djelokrugu Holdinga. U ovako rađenim analizama može se dogoditi da se zbrajaju kruške i jabuke. Primjerice, navodi se da je cijena karte javnog prijevoza 12 kuna, a nisu spomenuli da se na kiosku može kupiti elektronska kartica s kojom ta ista karta košta 10 kuna - rekao je Čović.
Također, Čović kaže da je i krivi izračun cijena javnog prijevoza. Tvrdi da nešto jeftiniji javni prijevoz od Zagreba imaju javni prijevoz u Sarajevu i Sofiji, 'ali svugdje drugdje je skuplje'.
'U Münchenu je pokaz do 200 eura, a kod nas 290 kuna'
- Kod nas je mjesečni pokaz za zaposlene 290 kuna, u primjerice u Münchenu od 150 do 200 eura. Na taj način je vrlo zahtjevno analizirati i uspoređivati cijene komunalnih usluga - rekao je prvi čovjek Holdinga.
Na pitanje kako je zadovoljan rezultatima Holdinga, Čović je rekao da je zadovoljan jer imaju rezultate, a još više očekuju u narednom razdoblju.
'Gradonačelnik opstruira rad Holdinga'
- Problemi su javni prijevoz i neefikasna ulaganja u nekretnine. No, protekle tri godine bilježimo poboljšanje rezultata. Nažalost, suočeni smo s blokadom i opstrukcijom od strane gradonačelnika zbog čega trpimo štetu oko 20 milijuna godišnje. Nadam se da će se to nakon lokalnih izbora promijeniti - rekao je Čović.