Obavijesti

News

Dacijini temelji: velikodušnost, pouzdanost i jednostavnost

Dacijini temelji: velikodušnost, pouzdanost i jednostavnost
7

1966 : Marka Dacia, ime « Dacia » stvoreno je u Rumunjskoj, kao ime rumunjskih predaka. Dacia je sklopila ugovor o licenci s Renaultom.

Misija marke Dacia je osigurati proizvodnju modernih, robusnih i obiteljskih rumunjskih automobila.

1999 : Dacia je postala marka Grupe Renault.

Renault je kupio marku Dacia i od temelja je modernizirao povijesni Pitesti. Najveću revoluciju Renault je napravio u pogledu kvalitete. Doista, teška rumunjska klima, loše ceste, bitan prometni položaj i neizbježni prolaz kroz Karpate nametnuli su vozilima marke Dacia uzornu pouzdanost.

2004 : Dacia je lansirala obiteljsku limuzinu « Logan », simbol oživljavanja identiteta marke. Sljedeće godine srušeni su svi rekordi proizvodnje.

Slijedi povećanje game vozila pojavom Logana MCV (Break) 2006., Logan Vana 2007., Logana Pick up i Sandera 2008., Dustera 2010. godine.

2011 : Dacia osvaja 340.000 novih kupaca u godini, a rumunjska tvornica u Pitestiju je u punom jeku.Tvornica Somaca u Maroku dolazi kao pojačanje Pitestiju.

2012 : Lansiranjem  obiteljskog jednovolumena  Lodgy , Dokkera i Dokker Vana, otvorena je nova tvornica u Tangeru (Maroko), kako bi se dodatno povećala gama vozila Dacia.

Dacia je izgradila novi odnos prema automobilu i tako uzdrmala ustaljeni red. Zbog toga si danas kupci koji paze kako troše mogu priuštiti novi automobil.

Dacijini kupci mogu biti posve bezbrižni jer Dacijine automobile krase poznata pouzdanost i lako održavanje.

Poznata pouzdanost

Visoki standardi i stručnost grupacije Renault

Dacia uživa pogodnosti stručnosti grupacije Renault u pogledu kvalitete i primjenjuje unaprijeđene procese i standarde Alijanse Renault-Nissan. Novi Dacia Duster proizvodi se u rumunjskoj tvornici Pitesti. Poput svih Renaultovih proizvodnih pogona, tvornica Pitesti primjenjuje tzv. Renaultov način proizvodnje (Renault Production Way), razvijen u Renaultovim tvornicama.

Dacia, usto, ima prednost pouzdanosti Alijansinih motora, među kojima i najprodavanijeg 1.5 dCi-ja, lani prodanog u više od milijun jedinica. Novi Dacia Duster primjenjuje i sve Nissanovo iskustvo s 4x4 automobilima, ponajprije na mjenjač i stražnju osovinu s blokadom diferencijala.

Vozila na koja se možete osloniti

Poput Renaultovih vozila, Dacijini automobili podvrgavaju se strogim ispitivanjima u krajnje teškim uvjetima. Uz klasična laboratorijska ispitivanja, sva nova Dacijina vozila prolaze opsežna ispitivanja u najtežim stvarnim uvjetima kako bi se osigurao njihov dugovječan pouzdan rad.

Uz četiri milijuna probnih kilometara koliko je prešao Duster prve generacije, +novi Dacia Duster prevalio je dodatnih 1 600 000 km pokusnih vožnji. Postavke motora iskušane su na visinskim ispitivanjima kako bi se provjerilo kako se motor ponaša ovisno o sastavu zraka.

U posljednje četiri godine Dacia je osvojila nagradu Wertmeister za nekoliko svojih modela, među njima i Duster 2011., 2012. i 2013. (u razredu kompaktnih SUV-ova). Nagradu, koju dodjeljuje njemački časopis Autobild, dobivaju automobili s najvećom rezidualnom vrijednošću.

Ove godine Dacia slavi jedanaestu godišnjicu od početka prodaje modela Logan u Europi i sredozemnoj regiji 2005. godine.

Dacia je 2014. prvi put prodala više od pola milijuna vozila u jednoj godini, što je rast od 20 posto u odnosu na prethodnu godinu. U proteklih je deset godina Dacia s više od tri milijuna prodanih vozila učvrstila svoj položaj na automobilskom tržištu.

Dio je Dacijine priče i deset godina njezine bliske povezanosti s kupcima koja se temelji na vrijednostima jednostavnosti, velikodušnosti i pouzdanosti.

U ponudi marke Dacia nalazi se čak sedam modela: Sandero (uključujući i izvedbu STEPWAY), Logan, Logan MCV, Duster, Dokker, Lodgy i lako gospodarsko vozilo Dokker Van za profesionalce. 2015. godine Dacijinim modelima pridružile i dvije crossover izvedbe modela Dokker i Lodgy pod nazivom STEPWAY.

 

DACIA I ZG AUTOSHOW:

Dacia je na  Zagrebačkom Auto Showu 2016. godine u Paviljonu 5 predstavila paletu svojih najupečatljivijih modela, među kojima je glavna zvijezda bila limitirana serija Dacia Duster Urban Explorer. Povrh Dustera, na štandu smo predstavili best-sellere Dacijine game, Sandero Life, inačica Sandera nadahnuta partnerstvom Dacije i marljivih spašavatelja ljudskih života, Hrvatske gorske službe spašavanja, a također je tu i SUV izvedba Sandera nazvana Sandero Stepway. Dacia je također predstavila i svoje obiteljske modele, uljepšane SUV dodacima, Daciju Dokker Stepway te Daciju Lodgy Stepway.    

 

DACIA I PARNERSTVO S GORSKOM SLUŽBOM SPAŠAVANJA:

Tvrtka Renault Nissan Hrvatska je 1. ožujka 2013. godine postala ponosni partner Hrvatske gorske službe spašavanja dajući joj na korištenje dva terenca marke Dacia Duster s pogonom na sva četiri kotača i najvišom razinom opremom Laureate. Tim partnerstvom još je jednom dokazala kako se jedno od glavnih načela tvrtke temelji na društveno odgovornom ponašanju i brigom o čuvanju života.

 

Hrvatska gorska služba spašavanja specijalizirana je za spašavanje s nepristupačnih terena i po teškim vremenskim prilikama, odnosno za sve situacije kod kojih treba primijeniti posebno stručno znanje i opremu za spašavanje. To uključuje nesreće u planinskim područjima, stijenama, speleološkim objektima, strmim i teško prohodnim terenima, te nesreće koje se dogode u posebno teškim vremenskim prilikama.

HGSS će Dacia Duster vozila koristiti u svojim spasilačkim akcijam, a korištenjem ova tri  pouzdana terenca spasiocima će u Hrvatskoj biti olakšan i ubrzan prijevoz do onih kojima je pomoć prijeko potrebna na teže dostupnim područjima.

INFORMACIJE O MODELIMA:

Duster je kao glavni SUV, odnosno crossover, među svim modelima ostvario najveći uspjeh od svih. Lansiran 2010., Dacia Duster osvojio je više od 450 000 kupaca u tri godine prodaje. Potaknuta tim uspjehom, i nakon što je obnovila poznate modele Logan, Sandero, Logan MCV i Sandero Stepway, Dacia je 2014.g. otkrila novi Duster fazu 2.

Dacia Duster zadržao je sva obilježja zaslužna za Dusterov uspjeh, među njima i svestranost, snalaženje na svim cestama izvedbe s prednjim pogonom i terenske mogućnosti izvedbe 4x4.

Veliki dio terenskih mogućnosti Novog Dacia Dustera zasluga je šesterostupanjskog ručnog mjenjača. On se odlikuje kraćim prijenosnim omjerom prve brzine, što mu jamči:

  • glatku i ujednačenu polaganu vožnju neravnim podlogama,
  • učinkovito i odlučno ubrzanje na strmim uzbrdicama,
  • učinkovito kočenje na nizbrdici.

Dacia Duster u izvedbi s pogonom na sve kotače idealan je automobil za vožnju svim vrstama cesta i izvan njih, zahvaljujući:

  • – ojačanom podvozju,
  • – povećanom razmaku od tla (210 mm) te
  • – prilaznom (29,3°), prijelaznom (23°) i odlaznom (34,9°) kutu.

Kompaktne dimenzije i mala masa Dusteru jamče izvrsnu okretnost i bolje vozne i terenske sposobnosti.

Informacije o upravljanju radom pogona:

4x4 NA ZAHTJEV

Vozač sposobnosti automobila može jednostavno prilagoditi trenutačnim potrebama s pomoću gumba na središnjoj konzoli kojim može izabrati između tri načina prijenosa snage.

Način rada „4x2”

Snaga se prenosi samo na prednje kotače. Taj način rada predviđen je za vožnju kvalitetnim, suhim cestama koje nude dobro prianjanje i omogućuje manju potrošnju goriva.

Način rada „Auto”

Okretni se moment prenosi na sva četiri kotača i automatski raspoređuje između kotača, ovisno o prianjanju pojedinog kotača, pri čemu se do 50 posto snage prenosi na stražnje kotače.

Način rada „Lock”

Sustav elektroničkim putem zaključava stalni pogon na sva četiri kotača, pri čemu se na stražnje kotače prenosi do 50 posto snage. Taj se način preporučuje za vožnju grubim površinama ili podlogama koje nude slabije prianjanje (snijeg, blato, zemlja, pijesak) i pri manjim brzinama.

Sandero, Logan i Logan MCV

U mladalačkom novom obliku Dacijin hatchback s petora vrata iznova ukazuje na svoje vrlo ozbiljne težnje.

Oblikovan je kako bi istaknuo svestranost vozila koje je izvana iznimno kompaktno (širina 1733 mm, duljina preko svega 4057 mm.

Pouzdanost i praktičnost stižu u suvremenom, dinamičnom paketu koji je usto iznimno privlačan.

Sandero Stepway nije samo posebna inačica novog Sandera nego je od samog početka konstruiran s posebnom osobnošću. Naravno, u njemu ćete pronaći svu funkcionalnost novog Sandera. Ali tome on dodaje vlastitu izjavu o robusnoj neovisnosti kako bi se svidio vozačima koji u potrazi za vozilom posebnog karaktera ciljaju na segment crossovera.

Sandero Stepway spreman je za pustolovinu jer je u Zapadnoj Europi od tla za 40 mm viši od Sandera

Čvrsta osobnost Sandera Stepway ističe se novim oblikovanjem prednjeg dijela i posebnim dodacima na karoseriji: zaštitnim pločama na podvozju sprijeda i straga, novim odbojnicima i maskom u dvije boje, svjetlima za maglu, širim blatobranima, karakterističnim 16-inčnim kotačima, uzdužnim krovnim nosačima i posebnom azurit plavom metalik bojom.

Sandero i Sandero Stepway dijele Dacijina urođena obilježja prostranosti i velikog obujma prtljažnika.

Novi modeli ističu se praktičnošću i svestranošću. Prtljažnik ima rekordni obujam od 320 dm3

Stražnje sjedalo djeljivo u omjeru 60/40 sad je raspoloživo na svim inačicama Sandera, baš kao i na novom Sanderu Stepway. S posve oborenim stražnjim sjedalom najveći se prtljažni obujam povećava 1200 dm3.

 

Poput Sandera i Logana kao limuzinske inačice, Logan MCV diči se suvremenom vanjštinom u karavanskom obliku i privlačnom unutrašnjošću. Velikodušan je i praktičan: prostrana unutrašnjost ima pet sjedala pune veličine za pet odraslih osoba, a prtljažnik ima obujam od 573 l.

Dacia svoju ponudu obiteljskih automobila zaokružuje Loganom MCV, velikim karavanom male cijene. Nakon Lodgyja, modularnog MPV-a sa 7 sjedala, i Dokkera, praktičnog peterosjeda za slobodno vrijeme, koji ima i poslovnu inačicu, novi Logan MCV još je jedna potvrda Dacijine vjerodostojnosti kad je riječ o prostranim, praktičnim vozilima.

Taj je prostrani karavan s pet sjedala namijenjen vozačima koji traže udoban, praktičan automobil s mnogo mjesta (za putnike i u prtljažniku) za svakidašnje potrebe i dokolicu. Privlačan dizajn i suvremena oprema čine ga vrijednim dodatkom posljednjoj generaciji Dacijinih automobila.

 

Dacia je ponudu izvedaba Stepway, koja je dosad bila dostupna uz model Sandero, proširila i na modele Lodgy i Dokker.

Lodgy Stepway i Dokker Stepway, jednovolumen i putnički kombi u ruhu pustolova

Lodgy i Dokker u inačicama Stepway krasi posebno mišićav izgled i odlučan karakter za koji su ovi crossoveri nadahnuće pronašli u terenskim vozilima.

Nove izvedbe obogaćene su ekskluzivnim elementima za ukrašavanje karoserije:

– prednjim branikom (za Lodgy i stražnjim) u boji karoserije,

– zaštitnim oblogama ispod prednjeg i stražnjeg branika od sjajnog kroma,

– prednjim maglenkama s ukrasnim obrubima od sjajnog kroma,

– crnim zaštitnim oblogama blatobrana,

– crnim zaštitnim oblogama pragova,

– krovnim nosačima, vanjskim retrovizorima i aluminijskim naplatcima tamnosive boje Dark Metal,

– a za Lodgy Stepway tu su i crno obojena maska i gornji rub maske.

Lodgy Stepway i Dokker Stepway dostupni su u pet boja karoserije, među kojima je i azurno plava (Bleu Azurite), a na prednjim se vratima nalaze naljepnice „Stepway”. Po uzoru na Sandero Stepway, obje nove izvedbe krasi odlučan, pustolovan izgled.

Posebna izvedba unutrašnjosti i bogata oprema

Lodgy Stepway i Dokker Stepway krase posebne presvlake sjedala s posebnim uzorkom i plavim šavovima.

Instrumenti i ventilacijski otvori imaju ukrasne rubove plave boje kakvi se nalaze i na rubovima središnje konzole. Ta boja stvara ugodan kontrast s ugljenom sivom bojom unutrašnjosti i dodatno ističe pustolovan duh inačica Stepway.

Korisna oprema na Daciji:

Dacia MEDIA NAV Evolution: novi multimedijski i navigacijski sustav

U ponudi dodatne opreme na europskom se tržištu nalazi praktičan navigacijski sustav nove generacije MEDIA NAV Evolution kojim se upravlja dodirnim ekranom veličine 18 cm koji je sada u boji. Na njega se mogu povezati uređaji s USB priključkom, Bluetoothom® te pametni telefoni.

Više pojedinosti o novim funkcijama sustava Media NAV Evolution

  • Ugrađena navigacija uključuje informacije o stanju u prometu TMC i predlaže alternativne rute (ovisno o zemlji u koju se putuje. U Hrvatskoj ova funkcija ne radi).
  • Sigurnosna upozorenja (opasna područja itd.) (nije dostupno u Hrvatskoj),
  • Povezivanje s pametnim telefonom: s početne stranice putnici mogu pristupiti multimedijskom sadržaju prethodno odabranom s pomoću aplikacije AHA, koju mogu besplatno preuzeti za svoj pametni telefon (Android ili iOS). Ta aplikacija nudi potpun pristup korisnikovom arhivu multimedijskih sadržaja (internet-radio, podcastovi, glazba, audioknjige) te društvenim mrežama Facebook® i Twitter®. Također u stvarnom vremenu donosi informacije o najbližim lokacijama koje vas mogu zanimati, primjerice hotelima ili restoranima. Usto omogućuje putnicima da s njima telefonski stupe u kontakt i automatski postave lokaciju kao odredište navigacijskog sustava.
  • Za uključivanje Appleove funkcije prepoznavanja glasovnih naredbi SIRI mogu se upotrebljavati komande na upravljaču (kompatibilno s iPhoneom® 4S ili novijim modelom).
  • Posve moderno sučelje u boji s novim ikonama.

Sustav Dacia MEDIA NAV Evolution zadržava sve kvalitete koje su MEDIA NAV učinile tako uspješnim: veliki dodirni ekran dijagonale 18 cm, početna stranica koja omogućuje jednostavno upravljanje šest različitih funkcija: radiom, multimedijom, telefonom, kartama, navigacijom (s 2D prikazom i prikazom iz ptičje perspektive) i postavkama. Mobilni uređaji poput pametnih telefona i MP3 čitača mogu se spojiti USB-om ili 3,5-mm priključkom lako dostupnim na prednjoj masci uređaja, što svjedoči odličnoj ergonomiji unutrašnjosti. Funkcija Bluetooth® korisnicima sustava Dacia MEDIA NAV omogućava upotrebu funkcije streaminga za bežičnu reprodukciju pjesama pohranjenih na pametnom telefonu.

Dacia Plug&Radio, osnovni multimedijski sustav, jednostavan i učinkovit, uključuje radio prijamnik, CD MP3 player, priključak za USB i 3,5-mm priključak na središnjoj konzoli te povezivanje putem Bluetootha.

Osim navedenih multimedijskih sustava, uz sve je Dacijine modele dostupna i brojna praktična oprema: regulator i graničnik brzine, sustav za pomoć pri parkiranju unatrag, električno pomicanje prednjih i stražnjih stakala, automatsko zaključavanje vrata u vožnji i prikaz vanjske temperature.

DACIA, PRAVA PRIČA O USPJEHU

Dacia je s više od tri milijuna vozila prodanih u Europi i sredozemnoj regiji u posljednjih deset godina postigla velik komercijalni uspjeh.

Dacia je otkrila nov odnos prema automobilu i srušila konvencije. Zahvaljujući tome, kupci s ograničenim sredstvima sada si mogu priuštiti kupnju novog automobila.

Kupnja automobila Dacia znači kupnju bezbrižnosti jer su vozila te marke poznata po pouzdanosti, a njihovo je održavanje jednostavno.

2014 DACIA RANGE
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio
FELJTON: ČERNOBIL, 5. DIO

Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio

Valerij Legasov je tvrdio da je vlast tajila greške u dizajnu reaktora, ali i prethodne nesreće u drugim elektranama. Dvije godine nakon černobilske katastrofe se objesio

'U Hrvatskoj je bilo stroncija u zraku, a on uzrokuje leukemiju'
FELJTON: ČERNOBIL, 6. DIO

'U Hrvatskoj je bilo stroncija u zraku, a on uzrokuje leukemiju'

Kada se vijest o černobilskoj katastrofi pojavila na našim prostorima svi su se pitali koliko je zračenje i nikome nije bilo svejedno. Krak radioaktivnog oblaka išao je prema Hrvatskoj...
Kirurg i tim iz Dubrave vraćaju djeci osmijeh na lica: 'Čudesno, Šimunov ožiljak se jedva i vidi'
SPAS ZA STOTINE MALIŠANA

Kirurg i tim iz Dubrave vraćaju djeci osmijeh na lica: 'Čudesno, Šimunov ožiljak se jedva i vidi'

U Hrvatskoj se na 1000 novorođene djece rodi jedno dijete s nekim od oblika rascjepa usne i nepca. Svi se liječe u KB Dubrava koja je referentni centar za liječenje ove bolesti. Osim djece iz Hrvatske, dolaze i iz regije