Aktivnosti informiranja javnosti i vidljivosti projekta obvezni su elementi svakog projekta koji se financira sredstvima EU fondova. Navode kako je svrha tih aktivnosti: prezentirati projekt, projektnu ideju, ciljeve...
Država kupuje stotine blokića, kišobrana, kabanica... Kako bi promovirali projekt obnove
Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje raspisao je javni natječaj za usluge promidžbe i vidljivosti projekata 'Obnove obiteljskih kuća u vlasništvu RH' i 'Uklanjanje i izgradnja zamjenskih stambenih jedinica u vlasništvu RH, na potresom pogođenim područjima', u procijenjenoj vrijednosti od 2.160.000 kuna bez PDV-a.
Ujedno nabavljaju po 500 kemijskih olovki i blokova za pisanje, 250 platnenih vrećica, po 200 USB-ova i kišobrana s dotiskom i 100 višekratnih sklopivih kabanica. Cilj im je promidžba projekata i 'informiranje ciljnih javnosti s ciljem jačanja vidljivosti'.
- Postupak javne nabave se provodi u okviru Programa Operativni program konkurentnost i kohezija, temeljem financiranja bespovratnim sredstvima iz europskih strukturnih i investicijskih fondova, u Proračunu RH, na aktivnosti-kontu K-761080-4211/4511, izvor 563 (95,00% EU fondovi), izvor 12 (5,00% nacionalna sredstva) – Obnova nakon potresa u Sisačko-moslavačkoj i Karlovačkoj županiji objekata u državnom vlasništvu - naveli su iz Središnjeg državnog ureda.
Aktivnosti informiranja javnosti i vidljivosti projekta obvezni su elementi svakog projekta koji se financira sredstvima EU fondova.
Navode kako je svrha tih aktivnosti: prezentirati projekt, projektnu ideju, ciljeve i rezultate, podizanje svijesti javnosti, medija i dionika o ulozi Europske unije te objava činjenice da EU sufinancira projekt te podijeliti stečena znanja i iskustva, piše N1.
Evo što sve nabavlja Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje: