Obavijesti

News

Komentari 1

E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?!

E-commerce: Kupnja ili online kupnja pitanje je sad?!

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta

E-trgovina razvija se godinama i mijenja perspektive poslovanja i tržišta. Prema globalnim izvještajima, e-trgovina će do kraja godine činiti gotovo 20% globalne maloprodaje, u odnosu na samo 10% prije pet godina.  

U posljednje dvije godine uslijed epidemije korona virusa i mjera distanciranja, online trgovina doživjela je pravi boom, a ponašanje potrošača se značajno promijenilo. 

Kako organizirati web shop koji je korisnički orijentiran, transparentan, autentičan i lako dostupan te kako stvoriti povjerenje i naviku kupovine, temeljna su pitanja s kojima se susreću e-commerce stručnjaci. Možemo reći da istovremeno, nikada nije bilo toliko prilika u prostoru e-trgovine, kao da ni nikada nije bilo toliko kompetitivno. 

Niz je izazova s kojima se marketingaši susreću, kao na primjer zaoštravanje konkurencije, povećanje troškova oglašavanja, smanjenje učinkovitosti kampanja, problemi u opskrbnim lancima i slično. 

Panel diskusija o e-trgovini u Hrvatskoj 

24sata donosi edukativnu platformu #MARKETING. Svaki mjesec donosimo panel diskusije namijenjene marketinškim, medijskim i komunikacijskim stručnjacima, osobama zaposlenim u marketinškim odjelima te vlasnicima malih i srednjih poduzeća. 

Cilj projekta je razmjena iskustava, povezivanje i približavanje trendova i poslovnih praksi, a prvi u nizu panela otvorit ćemo aktualnom temom, e-commerce. 

Koji su prvi koraci za nekoga tko želi imati webshop? Kako izgraditi profitabilan posao na internetu? Koji su najveći izazovi e-trgovine danas? Koji se proizvodi i usluge uspješno prodaju online? Kakva je budućnost e-trgovine? Koji su najučinkovitiji načini promocije e-trgovine?

Pitanja je puno, a odgovore ćete imati priliku čuti od uspješnih online trgovaca i menadžera jednih od najvećih internetskih trgovina u Hrvatskoj na prvom #MARKETING panelu.

Pogledajte prvi #MARKETING panel na temu e-commerca:

VIDEO

Vodeći stručnjaci u e-commercu podijelili su svoje iskustvo i znanje 

Moderator 

Igor Martinović, direktor Prodaje, Jeftinije.hr 

Igor Martinović već 10 godina radi kao e-commmerce business developer za Adria regiju za portale Jeftinije.hr i Idealno.rs. Stručnjak je za razvoj poslovanja, e-commerce i digitalnu transformaciju. U svojoj karijeri surađivao je s vodećim e-commerce brandovima i vodećim regionalnim trgovcima.  

Jeftinije.hr, Ceneje.si, Idealno.rs i Idealno.ba vodeće su web platforme za usporednu kupovinu u Adria regiji, koje su dio Heureka Groupa, najvećeg eko sistema u centralnoj i istočnoj Europi, s više od 55 tisuća web trgovina u svojoj mreži. U devet država CEE regije s 23 milijuna mjesečnih korisnika godišnje generiraju GMV od 2 milijarde eura. Uz to, Heureka vodi brand poslovne inteligencije Shopper’s Mind koji brine o promociji i promicanju e-trgovine u široj regiji. Već dugi niz godina u Sloveniji i Hrvatskoj organiziraju e-commerce natjecanje Web Retailer Award – ranije Web trgovac godine kao i komplementarnu konferenciju na kojoj su sudjelovali snažni internacionalni brendovi.

Panelisti 

Tana Zimmermann, suvlasnica i glavna izvršna direktorica Bazzara  

Kao suvlasnica i operativna direktorica Bazzara, Tana Zimmermann vodi tvrtku koja cilja postati regionalni lider u e-commercu. 

Danas imaju preko 700 partnera i više od 460 tisuća kupaca, a prošle su godine su ostvarili prihod od skoro 100 milijuna kuna. U godinama koje slijede očekuju daljnji rast te ekspanziju na druga tržišta. Preko Bazzara se prodaje preko 200 tisuća proizvoda iz raznih industrija u različitim kategorijama: bebe, djeca, moda i ljepota, tehnika, bijela tehnika, mali kućanski aparati, satovi, mobiteli, automobilske gume putem niza partnera i znanih brendova. Nakon Hrvatske, u 2021. godini pokrenuli su Bazzar.rs te uskoro očekuju ekspanziju i na tržišta južne Europe. 

Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja, LAQO osiguranja 

Ana Zovko je poslovno iskustvo stjecala dugi niz godina u Hrvatskom Telekomu gdje je bila direktorica različitih područja i usavršavala svoje digitalne vještine. Danas vodi LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje koje u svega godinu i pol dana od lansiranja na tržište bilježi odlične rezultate.  

Čak 1,4 milijuna korisnika u prvoj godini poslovanja posjetilo je LAQO web kako bi kupili LAQO osiguranje ili saznali više informacija, dok je kalkulator za izračun cijene koristilo više od 320.000 ljudi. Dodatno, LAQO aplikacija se u kratkom roku od predstavljanja našla među TOP 5 financijskih aplikacija. Croatia osiguranje, koji posluje u sastavu Adris grupe, lansiranjem LAQO osiguranja pridružio je Hrvatsku malom broju zemalja s tako naprednom uslugom i time se dodatno pozicionirao kao jedan od predvodnika digitalne revolucije. 

Ivan Jozić, direktor Sektora e-commerca, Pevex 

Karijera Ivana Jozića je vezana za digitalni biznis. Radio je kao konzultant za digitalnu transformaciju medija u Hrvatskoj, BiH i Crnoj Gori te bio na poziciji direktora digitalnog odjela u Večernjem listu i Poslovnom dnevniku. Svoje znanje  primjenjivao je na poziciji direktora marketinga u HPB d.d. Danas je direktor sektora e-commerce u Pevex d.d. 

Pevex je prvi hrvatski trgovački lanac, prisutan na tržištu od 1990. godine. Kada je riječ o trgovini neprehrambenih proizvoda, izdvaja se prepoznatljivošću i posebnošću u odnosu na ostale prisutne “uradi sam” trgovine. Pevex je prvi odabir za kupnju kada je riječ o proizvodima za izgradnju, opremanje i uređenje doma i vrta, te je uvijek orijentiran na rast. U zadnje dvije godine otvorili su niz novih centara ali isto tako i prebacili fokus na online prodaju. Danas u web shopu koji rapidno raste možete obaviti kupovinu i pregled više od 30.000 artikala iz kompletnog asortimana i različitih prodajnih programa: Građevina i boje, Željeznarija, Vrt i sezona, Elektronika, Dom i dizajn, Keramika i sanitarije te Kućanski uređaji. 

Za sve informacije pratite nas na 24sata LinkedIn profilu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova
#MARKETING

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Hermès, Chanel, Dior, Rolls-Royce, Rolex, Louis Vuitton, Gucci, Tiffany & Co… na koje luksuzne brendove vi prvo pomislite?

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
USKORO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama

Luksuzne marke više nisu obiteljske tvrtke kako je to nekada bilo i upravljanje luksuznim markama zapravo postaje upravljanje luksuznim megamarkama, odnosno kompleksan i globalan posao
Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta
PROMO

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta