HNB je pripremio dva dokumenta kojima se želi unaprijediti kvaliteta informiranosti potrošača. Pozivaju građane da šalju prijedloge, primjedbe i sugestije na te nacrte
HNB se brine: Pozvali građane na javnu raspravu o bankama
Hrvatska narodna banka (HNB) na svojim je internet stranicama pozvala je građane na javnu raspravu o dva dokumenta kojima se želi unaprijediti kvaliteta informiranosti potrošača.
Riječ je prijedlogu dva nacrta, Odluke o sadržaju i obliku u kojem se potrošaču daju informacije prije ugovaranje pojedine bankovne usluge, te Smjernice za objavu Općih uvjeta poslovanja i izmjena i dopuna Općih uvjeta poslovanja kreditnih institucija u poslovanju s potrošačima.
Riječ je o nacrtu Odluke koja uređuje sadržaj i oblik informacija koje su banke dužne dati potrošaču, te o smjernicama kojima se želi potaknuti same banke da unaprijede svoju razumljivost i dostupnost općih uvjeta poslovanja kojima se uređuju odnosi između kreditne institucije i potrošača.
HNB poziva građane da prijedloge, primjedbe i sugestije na predložene nacrte dostave najkasnije do 22. listopada 2012. putem elektroničke pošte na zastita.potrosaca@hnb.hr.