Obavijesti

News

Komentari 2

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu

Peto izdanje DIABLOGA, jedinstvene konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom i bit će potpuno besplatno za sve sudionike. 

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021. 

Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, Direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum. Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury's, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je