Uz digitalnu transformaciju, za osvajanje tržišta važno je biti inovativan što se odlično vidi iz primjera HPB-a koja pokazuje da je institucija koja o stvara trendove, ali i koja ulaže u svoje zaposlenike
HPB: Povjerenje 600 tisuća klijenata naš je najveći uspjeh
Hrvatska poštanska banka najveća je banka u hrvatskom vlasništvu koja napreduje u svim segmentima poslovanja, spremna na brze promjene i izazove u iznimno konkurentskom okruženju. Svjesna da kompanija može napredovati samo sa zadovoljnim zaposlenicima koji su njen najznačajniji resurs, HPB je izgradila okruženje u kojem se cijene kompetentni i kreativni ljudi, potiče izvrsnost i gradi povjerenje te kontinuirano ulaže u razvoj znanja i kompetencija zaposlenika.
- Ponosni smo na naših 600 tisuća klijenata čije je povjerenje za nas najveći uspjeh i na više od tisuću zaposlenika koji predstavljaju najvažniju vrijednost i potencijal za buduće uspjehe. Među klijentima su sve zastupljenije mlađe generacije, dobri poduzetnici i uspješne kompanije, a prema neovisnim istraživanjima HPB ima najlojalnije klijente što nam daje poticaj i odgovornost da budemo još bolji – kažu u Hrvatskoj poštanskoj banci. Zahvaljujući odličnom timu i vjernim klijentima, HPB je primjer da se i u uvjetima snažne konkurencije može rasti, biti uspješan i raditi na dobrobit zajednice.
Za razvoj kompanije nužno je ulagati u zaposlenike kroz stalno učenje i dodatno obrazovanje što je jedan od prioriteta HPB-a.
- Tijekom 2018. i 2019. u Banci je proveden transformacijski program HPB 2.0 kojim je povećan organizacijski kapacitet za promjene, unaprijeđeno upravljanje razvojem talenata i osnažene kompetencije ključnih zaposlenika u iniciranju promjena. Za više od 70 zaposlenika koji su prepoznati kao potencijalni nositelji promjena organizirana je serija edukacija i radionica. Razvoj karijere, vještina vođenja projekata, liderstvo, razvojni plan i rad s mentorom neki su od najznačajnijih benefita za zaposlenike, dok je Banka realizacijom ovog programa postala još spremnija za međusobni prijenos znanja, izradu kvalitetnih projekata i prihvaćanje izazova modernog poslovanja – ističu u Hrvatskoj poštanskoj banci i naglašavaju da je jednako važna kvaliteta usluge, konkurentne cijene i dostupnost klijentima.
- Digitalizacija napreduje sve bržim koracima, a naš zadatak je olakšati financijsko poslovanje klijentima te ponuditi jednostavne, brze i sigurne proizvode s naglaskom na online bankarstvo.Uz digitalnu transformaciju, za osvajanje tržišta važno je biti inovativan što se odlično vidi iz primjera HPB-a koja lansiranjem jedinstvenih proizvoda te uvođenjem novih tehnologija pokazuje da je institucija koja ne prati, nego stvara trendove – ističu čelni ljudi banke. HPB je prva od banaka u Hrvatskoj uvela pristup eGrađanima putem svoje Token/mToken aplikacije koja korisnicima omogućuje elektroničku autentikaciju za pristup sustavu e-Građani (2014.). Prva je ponudila biometriju kao autentikaciju za prijavu u mobilno bankarstvo (2015.), a i omogućila otvaranje transakcijskog računa (prvo tekućeg, a kasnije i žiro) putem mobitela bez potrebe dolaska u poslovnicu – HPB SuperSmart (2016.). Također, prva na hrvatskom bankarskom tržištu uvela je funkcionalnost podizanja gotovine na bankomatima bez kartice te slanje koda za podizanje gotovine drugoj osobi, pod nazivom eGotovina (2017.), a 2018. pokrenula ePoslovnicu koja je redovna poslovnica i nudi skoro sve usluge kao i fizička uz pristup putem mobilnog i internetskog bankarstva.
- Banka smo u hrvatskom vlasništvu koja će iduće godine obilježiti 30 godina poslovanja. Isključiva usmjerenost na hrvatsko tržište daje nam priliku da bolje od konkurenata pratimo i razumijemo potrebe klijenata.Projektom 'Banka u Pošti' u kojem poštanski uredi posluju kao male bankarske poslovnice i nude gotovo sve bankarske usluge i proizvode za građane (ugovaranje kredita, kartica, digitalnih proizvoda i ostalih usluga, otvaranje računa), HPB je dostupna i u najudaljenijim mjestima, tamo gdje nema drugih banaka – napominju.
Društveno odgovorno poslovanje predstavlja poseban koncept aktivnosti i projekata kojima Banka nastoji uskladiti svoje aktivnosti i ukupnu ulogu s potrebama društva, u želji da ostavi pozitivan trag u zajednici u kojoj djeluje i doprinosi stvaranju boljih uvjeta za život u Hrvatskoj, što je njena misija. Vrijednosti koje u tom pogledu zagovara uvjet su dugoročne poslovne uspješnosti, snažnijeg gospodarstva i boljeg društva u cjelini.
HPB puno truda ulaže u financijsku pismenost klijenata, studenata i školaraca te umirovljenika. Kreiranjem posebnih linija proizvoda, ugovaranjem poslovnih suradnji te organiziranjem edukativnih radionica želi podržati sve segmente svojih klijenata. Također, Banka ima suradnju s UNICEF-om, članica je inicijative Global Compact, 2019. joj je kao jedinoj banci dodijeljeno priznanje 'Odabrale mame' kao potvrda kvalitete usluga i proizvoda, a čak dva puta primila je i priznanje 'Poslodavac partner'.
- Brza digitalizacija omogućit će zauzimanje značajnog mjesta u novoj raspodjeli tržišnih pozicija. Banka je napravila iskorak u stambenom financiranju s najpovoljnijim APN-om u 2019., a u 2020. nastavlja s konkurentnom ponudom različitih kredita uz naglasak na odgovorno kreditiranje - kažu u Banci.
Međutim, osim samog odabira kvalitetnih ljudi, potrebno je ulagati u njihov razvoj. Navedeno je osobito važno u današnjem svijetu kojeg obilježavaju brze promjene potaknute tehnološkim razvojem.
Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednostiDan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sportaMjesečni horoskop za svibanj: Djevicu čeka ljubav, Lava prekid
Jake pozicije Venere u Biku i Marsa u Ovnu snažan su poticaj za ostvarenje poslovnih, ali i ljubavnih želja. Donosimo što vas čeka, ocjene mjeseca i najbolje datume