PISA testiranja isptivala su i percepcije učenika o vlastitim sposobnostima. Učenici u Hrvatskoj o svojim sposobnostima razmišljaju bolje od prosjeka cijelog testiranja
Hrvatski učenici vole markirati i vjeruju u svoje sposobnosti
Svakog dana od ponedjeljka 3. studenog u tiskanom izdanju 24sata stručnjaci, profesori i učitelji, roditelji i djeca, obični ljudi i znanstvenici upozoravat će na probleme, otkrivati rješenja i objašnjavati slučajeve koji mogu pomoći da imamo bolje obrazovanje za bolju Hrvatsku.
PISA istraživanja dala su uvid i u neke druge značajke učenika u zemljama koje su sudjelovale u istraživanju, poput percepcije učenika o vlastitim sposobnostima, osjećaju bespomoćnosti pred zadatkom koji ne znaju riješiti i količini markiranih satova nastave.
Podaci iz 2012. godine pokazuju da su u sva tri navedena elementa učenici u Hrvatskoj rangirani više od prosjeka no ti elementi na učinkovitost učenika imaju prosječan ili manji utjecaj od prosječnog prema izračunima Organizacije za ekonomsku suradnju i razvitak.
Ako uspoređujemo rezultate sa zemaljama regije, slovenski učenici također markiraju više od prosjeka OECD-a, osjećaj bespomoćnosti pred rješavanjem zadatka također je visok, dok je percepcija slovenskih učenika o vlastitim sposobnostima niža od prosjeka. Slični rezultati zabilježeni su i za Srbiju.
Izvor: www.oecd.org/pisa/keyfindings
Lajkaj stranicu Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska na Facebooku.