U HAC-u kažu da se ukidanjem nadzornih centara ništa nije promijenilo kad je riječ o sigurnosti prometa. Objašnjavaju da su nadzorni centri ukinuti zbog uštede
Iako je HAC ukinuo nadzorne centre tvrde: 'Nema opasnosti'
Reorganizacijom i racionalizacijom poslovanja HAC-a nadzorni centri za održavanje i kontrolu prometa (COKP) više nisu u funkciji, a upravljački centri zbog nedostatka i propusta bilo u projektima, bilo u izvedbi i opremanju nisu u mogućnosti potpuno upravljati i nadzirati opremu na dijelovima dionica u svojoj nadležnosti, piše u dopisu Željka Kadijevića, v. d. direktora sektora za održavanje tvrtke Hrvatskih autocesta – Održavanja i naplate cestarine, upravi HAC-a. Dopis je poslan 23. listopada 2013.
Također, Kadijević, u svom dopisu traži da se žurno poduzmu mjere izvanrednog održavanja u šest centara za održavanje i kontrolu prometa jer, kako navodi, oprema trenutačno nema stalnog i stručnog nadzora, odnosno upravljanja pa tako traži da se primjerice instalira videonadzor u COKP Brinju s osam kamera na dionici od čvora Modruš do čvora Brinje, da se instaliraju nadzorno-upravljački signali u COKP Ivanjoj Reki s 30 telefonskih stupića od Bregane do Jakuševca.
U HAC-u pak kažu da se ukidanjem nadzornih centara ništa nije promijenilo kad je riječ o sigurnosti prometa. Objašnjavaju da su nadzorni centri ukinuti zbog uštede i to na radnim mjestima, ali ne i u tehničkom smislu. U HAC-u tvrde da će nadzorni centri biti spojeni s upravljačkim, a dotad imaju organizirana dežurstva u njima i da je promet na autocestama i dalje pod nadzorom.