Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Imate obrt ili tvrtku? Evo kako ćete sigurno privući nove kupce

Imate obrt ili tvrtku? Evo kako ćete sigurno privući nove kupce
1

Zbog trenutne ekonomske situacije obrtnici i poduzetnici moraju pametno raspolagati budžetom i investirati u ono što će privući najviše kupaca – u oglašavanje

Tijekom posljednja tri mjeseca pandemija je nažalost ostavila gorak okus u ustima većine obrtnika i poduzetnika. Mnogi od njih suočeni su s osjetnim padom poslovnih rezultata i zbog toga moraju pametno raspolagati budžetom u nadolazećim mjesecima. Ulaganje u oglašavanje je upravo jedna od takvih pametnih odluka jer nikad nije bilo važnije pokazati kupcima da ste tu za njih nego sada u ovim nepredvidivim vremenima.

Nova globalna situacija mnoge potrošače potaknula je na online kupnju zbog čega se sve više informiraju o proizvodima i uslugama upravo na Internetu. Pretraživanje i uspoređivanje proizvoda online postalo je svakodnevica zbog čega obrtnici i poduzetnici trebaju iskoristiti puni potencijal digitalnog oglašavanja kojim će se približiti najvećem broju kupaca i predstaviti svoj brend, proizvod ili uslugu.

Međutim, da bi privukli pažnju na Internetu i istaknuli se među konkurencijom treba biti kreativan, inovativan i domišljat, a to nije lako s ograničenim budžetom. Ako se i vi nalazite u takvoj situaciji, a nemate 'plan B', ne brinite se, jer marketinški stručnjaci će za vas pronaći rješenje.

Zašto ulagati u oglašavanje u ovom trenutku?

Činjenica je da su kupci uslijed pandemije postali oprezniji i suzdržaniji, ali još uvijek su tu. Gledaju televiziju, slušaju radio, surfaju Internetom i skidaju aplikacije – zato im putem tih kanala trebate pokazati da ste i vi tu za njih. Pokušavaju se vratiti u „novo“ normalno, a vi im možete u tome pomoći svojim proizvodima i uslugama. Upravo sada kada su vaši konkurenti smanjili ulaganja u marketing, a cijene oglašavanja pale, najbolji je trenutak da vi učinite upravo suprotno - uložite u oglašavanje i pokažite kupcima da ste uz njih. 

Osim toga, oglašavanjem ulažete u prisutnost i vidljivost vašeg brenda na tržištu, stvarate interakciju s (potencijalnim) kupcima, informirate ih o svojim proizvodima i uslugama te stječete njihovo povjerenje, a samim time povećavate prodaju. Stoga, prepustite oglašavanje stručnjacima koji će ispričati vašu priču i prenijeti vaš identitet kroz sve medije.

S iskusnim marketinškim timom do odličnih prodajnih rezultata

Neovisno o tome jeste li mala ili velika tvrtka, u D.I.D. marketinškoj agenciji kreirat će jednako kvalitetne i snažne ideje te jedinstven sadržaj koji će vas istaknuti od konkurencije i predstaviti kupcima na najbolji mogući način. I uz niska ulaganja ostvarit će za vas dobre poslovne rezultate – ograničen budžet za njih je izazov s kojim se vješto suočavaju te potvrđuju kreativnost i posvećenost klijentu.

Bez obzira na to trebate li kampanju na društvenim mrežama, oglasni prostor u medijima, izradu web stranice ili dizajn i tisak promotivnih materijala, u ovoj agenciji pronaći ćete sve marketinške usluge na jednom mjestu. Želite se približiti kupcima putem tradicionalnih medija? Ili želite izgraditi brand uz pomoć digitalnih kanala? D.ID. agencija sve to ima u malom prstu.

Ovaj iskusni tim svjestan je da su ovo drukčija vremena koja zahtijevaju drukčiji pristup, a upravo to će vam i pružiti. Pronaći će vašu ciljanu publiku, usmjeriti je na vaše stranice te povećati prodaju. Obratite se marketinškim stručnjacima koji vide stvari drukčije! 

Kontaktirajte nas:

https://www.did.hr/kontakt/

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.