Obavijesti

News

Komentari 0

Istraživanje INMA-e: Veliki svjetski povratak novina

Istraživanje INMA-e: Veliki svjetski povratak novina
1

Istraživanje pokazuje da je tisak medijska platforma (vrsta medija) koja daje najveći povrat uloženog novca u oglašavanje. Povrat uloženog, kažu, je čak 120 posto

Najnovije nizozemsko istraživanje pokazalo je da dnevne novine i ostali tisak oglašivači ne bi trebali olako otpisati. Štoviše, u odnosu na ostale medije oglasi u novinama najviše se isplate jer se na svaki uloženi euro u reklamnoj kampanji oglašivačima vraća i 20 posto veća zarada. A to je bitno veći povrat uloženog novca u odnosu na sve ostale medije.

U vremenima gospodarske krize svaka se kuna dva puta okrene, a tvrtke nastoje optimizirati svoje troškove te ograničavaju budžete namijenjene medijima. Pritom se udio televizije u oglašivačkom prostoru drži stabilno, internetsko oglašavanje cvjeta, ali oglašavanje u tisku se smanjuje i to, pokazuje studija, neopravdano.

Naime, istraživanje koje donosi vodeća svjetska medijska organizacija - The International News Media Association (INMA), čija su članica i 24sata, pokazuje da je tisak medijska platforma (vrsta medija) koja daje najveći povrat uloženog novca u oglašavanje. Na engleskom se taj povrat naziva return on investment (ROI). S obzirom na to da tisak ima sve manji udio u oglašivačkom kolaču, a daje ipak najveći povrat, nameće se pitanje jesu li oglašivački budžeti dobro raspoređeni?

Oglašivači bi trebali tražiti odgovor upravo na to pitanje pri planiranju svojih kampanja i pri odlučivanju o tome kroz koje će medije svoje kampanje provesti. Spomenuto istraživanje nedvojbeno upućuje na to da kampanje ne treba gledati samo kroz njihov trošak, koliko su skupe ili kakve popuste tko daje na oglašavanje te kakav je doseg pojedinog medija. Puno bitnije je koliki je povrat novca na uloženi novac u medijskoj kampanji i koje medijske platforme na kraju imaju najveći odgovor potrošača. Zato je posljednjih godina sve bitniji spomenuti ROI, odnosno povrat investicije. To je postao najpopularniji pokazatelj kojim se ocjenjuje je li kombinacija medija za oglašavanje dobro “pogođena”.

>>>Više pročitajte u Expressu

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Ovo su prvi heroji koji su pokušali spriječiti masakr u Sydneyu. Umrli su zagrljeni...
SNIMKA SLAMA SRCE

VIDEO Ovo su prvi heroji koji su pokušali spriječiti masakr u Sydneyu. Umrli su zagrljeni...

Stariji muškarac uz cestu nije pobjegao - umjesto toga, jurnuo je ravno prema opasnosti, koristeći svu svoju snagu pokušavajući oteti pušku i boreći se do smrti, rekla je svjedokinja
U blagdanskoj košarici odojak duplo skuplji, bakalar je i 65 eura: 'Ma tko to može platiti?'
VELIKA INSPEKCIJA

U blagdanskoj košarici odojak duplo skuplji, bakalar je i 65 eura: 'Ma tko to može platiti?'

Provjerili smo cijene namirnica za Božić u popularnim dućanima. Košarica i do tri puta skuplja. Stručnjaci: Kupujte na akcijama! Cijene bi mogle rast što se više bližimo Božiću
Stranih radnika u Hrvatskoj ima više od 120.000, a evo koliko oni uplaćuju za mirovine Hrvata
DOPRINOS GOSPODARSTVU

Stranih radnika u Hrvatskoj ima više od 120.000, a evo koliko oni uplaćuju za mirovine Hrvata

U Hrvatskoj su 123 tisuće stranih radnika iz trećih zemalja, iz čijih plaća se uplaćuju doprinosi za današnje mirovine, i zdravstvo. Mirovinski i zdravstveni sustav imaju više koristi od njih nego oni od sustava