News

Komentari 2

Iz Brodosplita tvrde: Izgradnja pristupnih cesta na Pelješkom mostu ne kasni zbog nas

Iz Brodosplita tvrde: Izgradnja pristupnih cesta na Pelješkom mostu ne kasni zbog nas

Segmenti mosta Ston izgrađeni su i završeni u Brodosplitu prije pola godine, dakle još u 06. mjesecu i već su tada mogli biti transportirani na gradilište na montažu, kažu

Brodosplit je u petak navečer medijima poslao priopćenje vezano uz brojne natpise u kojima se navodi da će pristupne ceste novog Pelješkog mosta kasniti zbog Brodosplita.

Priopćenje donosimo u cijelosti.

Segmenti mosta Ston izgrađeni su i završeni u Brodosplitu prije pola godine, dakle još u 06. mjesecu i već su tada mogli biti transportirani na gradilište na montažu, jer je prijevoz baržom bio osiguran. Ali gradilište nije bilo spremno za prihvat segmenata, pa su potpuno netočne tvrdnje da će pristupne ceste kasniti zbog kašnjenja u isporuci segmenata iz Brodosplita.

Brodosplit je s grčkim izvođačem radova tvrtkom AVAX ugovorio izradu čelične konstrukcije za most Ston i vijadukt Prapratno, čija je izgradnja, transport i montaža čeličnog dijela gornjeg ustroja dovršena sredinom kolovoza. Dok segmenti mosta Ston još od 06. mjeseca čekaju u Brodosplitu jer AVAX kasni s radovima. Južna strana samo što nije gotova, a na sjevernoj se čeka dovršenje.

Čelični most Ston bit će smješten između tunela Polakovica i Supava, imat će pet stupova i dva upornjaka. Upravo kašnjenje u njihovoj izgradnji terminski je desetak puta prolongiralo dolazak barže iz Brodosplita, gdje su segmenti bili spremni za transport. Iz splitskog škvera bit će transportirani dijelovi gornjeg ustroja mosta koji će se potom posebnom 'Brodosplitovom' 750-tonskom dizalicom postavljati na 40 metara visoke stupove.

Plan je bio transport i montaža preko ljeta kada je vrijeme savršeno i kada se može sve montirati puno brže jer su vremenski uvjeti bolji. Sada kako se sve pomaklo za 6 mjeseci, nadamo se da će nam vrijeme biti dobro. Barža je ovaj put naručena unaprijed i fiksno na 3.1.22., kako se ne bi čekalo niti dana na montažu pa se duboko nadamo da će sjeverna strana biti gotova do trenutka montaže.

Riječ je o jedinstvenom građevinskom zahvatu u Hrvatskoj, kojim učvršćujemo poziciju istaknutog Europskog brodogradilišta koje je osim gradnje brodove s visokom dodatnom vrijednošću, sposobno graditi iznimno složene i zahtjevne čelične konstrukcije.

Najčitaniji članci