Obavijesti

Promo sadržaj

Jednom godišnje, odvojite se od svog pametnog telefona…

Jednom godišnje, odvojite se od svog pametnog telefona…
9

#BePresent kampanjom Huawei želi naglasiti potrebu da se ljudi u blagdanskom razdoblju odvoje od svojih mobitela te provedu to posebno vrijeme u godini sa svojim najbližima

Početak adventskog razdoblja i približavanje Božića, Huawei je odlučio iskoristiti kako bi ljude podsjetio na pravo značenje tog svima dragog blagdana čiji smisao leži upravo u druženju s najbližima, članovima obitelji i prijateljima. Uz današnji užurbani životni stil većine ljudi, svaki slobodan trenutak uistinu je poseban i treba ga iskoristiti na najbolji način, a to je i poruka koju Huawei želi poslati svojom #BePresent kampanjom.

Tijekom protekle godine Huawei je prodao više od 100 milijuna uređaja, a trećina svjetskog stanovništva koristi njegove proizvode i tehnološka rješenja. Najbrže je rastući proizvođač mobilnih uređaja, s velikim brojem zadovoljnih korisnika koji svakodnevno koriste njegove uređaje. No, upravo je popularnost današnjih mobitela uzrokovala da se ljudi sve teže odvajaju od svojih mobilnih uređaja – pa čak i tijekom božićnog razdoblja čime se gubi smisao tog najposebnijeg razdoblja u godini.

#BePresent kampanjom, Huawei želi potaknuti ljude da se tijekom blagdanskog razdoblja odvoje od svojih uređaja i da ovo posebno vrijeme provedu sa svojim najbližima. Njome naglašava i činjenicu da, bez obzira na velik značaj i važnost pametnih telefona u svakodnevnom životu svakog od nas, u božićnom razdoblju najveću pažnju moramo posvetiti članovima svoje obitelji i prijateljima.

 

Ključni element #BePresent kampanje je TV oglas s globalnim ambasadorom Huaweija i zvijezdom nogometnog kluba Bayern München Robertom Lewandowskim. Priča je to o malenom dječaku koji je jedini od članova svoje obitelji koji na Badnju večer iščekuje ponoć i dolazak Božića, dok su ostali zaokupljeni svojim uređajima. U jednom trenutku, svjetlost božićnog drvca privuče pozornost svih članova obitelji koji, potaknuti tim posebnim trenutkom, ostavljaju svoje uređaje i zajednički uživaju u tom čarobnom trenutku. Osim u Hrvatskoj, kampanja će se provoditi u još 25 zemalja sjeverne, srednje i istočne Europe.

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2015. godini tvrtka je i treći najveći proizvođač mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 16 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite: http://consumer.huawei.com/hr/

Za redovite informacije o Huawei Consumer Business Group, pratite nas na:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice

Twitter: twitter.com/HuaweiDevice

YouTube: youtube.com/HuaweiDevice

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilehrv/

Google+: https://plus.google.com/+HuaweiDevice

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.