U razgovoru sa Sandrom Lazarićem iz digitalne agencije Arbona saznali smo kako povećati prodaju putem interneta
Kako povećati vidljivost i prodaju putem interneta?
Prvo što morate imati je web stranica koja prezentira vaše proizvode ili usluge. Ta web stranica mora biti vidljiva korisnicima odnosno potencijalnim klijentima. Najpopularnije mjesto gdje se vaš web može pojaviti je prva stranica Google tražilice kada korisnik upiše neku ključnu riječ koja je relevantna za vaš posao. Ako se pojavljujete među prvima, tada imate velike šanse da korisnik posjeti vaš web i provjeri ponudu, te na kraju dogovori posao ili kupi proizvod.
Da bi se vaša web stranica pozicionirala na prvoj stranici Google-a potrebno je raditi SEO (search engine optimization) optimizaciju. Optimiziranjem weba Google ga više cijeni, te vas svrstava na bolje pozicije Google pretrage. Najisplativiji je organski promet koji jednom kada se dostigne je besplatan. Organski promet je onaj promet koji na Vašu Web stranicu dolazi besplatno putem tražilica. Što imate bolju poziciju na tražilicama to ćete dobiti više kvalitetnih korisnika. Prema statistikama organski posjetitelji najčešće šalju upite i kupuju na webu.
Arbona ima mnogo zadovoljnih klijenata koji su postigli svoje ciljeve SEO optimizacije.
Ivana Kekin prozvala bračni par Raspudić zbog slučaja Nikice Jelavića: 'Kako vas nije sram?'
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
Mile u aferi 700101: Tko je ipak platio parking te kako je kava s Jelavićem postala skandal?