Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
1 komentara

Kinezi potrošili milijarde dolara u prvim satima 'Dana samaca'

Ukupan iznos transakcija od 100 milijardi juana (14,3 milijarde dolara) dosegnut je na Alibabinoj platformi Alipay u nešto više od sat vremena, 43 minute ranije nego prošle godine

Employees of Alibaba walk during Alibaba Group's 11.11 Singles' Day global shopping festival at the company's headquarters in Hangzhou
Foto: ALY SONG/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL
1 komentara

Kineski potrošači potrošili su u ponedjeljak milijarde dolara već u prvim satima "Dana samaca", najvećeg šoping događaja u svijetu, na čijem je otvaranju nastupila američka pop zvijezda Taylor Swift.

Iz internetskog diva Alibabe izvijestili su da je prva milijarda dolara potrošena na njihovoj platformi u roku od samo 68 sekundi.

Ukupan iznos transakcija od 100 milijardi juana (14,3 milijarde dolara) dosegnut je na Alibabinoj platformi Alipay u nešto više od sat vremena, 43 minute ranije nego prošle godine.

Two merchants perform in a live stream booth during Alibaba Group's 11.11 Singles' Day global shopping festival at the company's headquarters in Hangzhou | Autor: ALY SONG/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL Foto: ALY SONG/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL

Alibaba je obilježio početak kupovine glamuroznim koncerom u Šangaju na kojem je nastupila dobitnica Grammya Taylor Swift.

"Dan samaca" organizira se već 11 godina, a na meti je kupaca u lovu na popuste šaroliki popis proizvoda – od elektronike do odjeće.

Događaj je na glasu kao pouzdan pokazatelj potrošačkog raspoloženja u drugom najvećem svjetskom gospodarstvu.

Kinesko gospodarstvo već neko vrijeme usporava pod utjecajem trgovinskog rata sa SAD-om ali maloprodaja i dalje odolijeva teškoćama.

'Dan samaca', nazvan i 11.11. po datumu na koji se održava, prvobitno je zamišljen kao neslužbeni dan neoženjenih odnosno neudatih Kineskinja i Kineza.

Prije deset godina u Alibabi su došli na ideju da ga iskoriste kao priliku za promociju kupovanja, nešto nalik američkom „crnom petku” koji se održava krajem studenog. Njihovu su ideju prihvatile i druge internetske platforme i trgovci.

A logo of Alibaba Group is seen during Alibaba Group's 11.11 Singles' Day global shopping festival at the company's headquarters in Hangzhou | Autor: ALY SONG/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL Foto: ALY SONG/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL

Ideja da se zaradi na sklonosti kineskih potrošača internetskoj trgovini i plaćanju pametnim telefonima pokazala se vrlo unosnom i Alibaba redovito obara vlastite prodajne rekorde.

Prošle je godine u 24 sata prodano robe u vrijednosti 30,7 milijardi dolara, što je bio rekordni iznos za Alibabu, ali je rast bio nešto sporiji nego prethodnih godina.

Iz kineskog su internetskog diva početkom studenog izvijestili da su treći kvartal zaključili s visokim prihodima, iako je njihov rast usporio na 40 posto, s prošlogodišnjih 54 posto.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message