Mika i ja smo već 13 godina zajedno i svaka nam je godina krizna prije jutarnje kave...Ne smijem se žaliti na njega, da su cure birale tatu ne bi bolje izabrale, kaže
Ljupka otkriva recept za brak: Mala doza ljubomore korisna
Kada Ljupka Gojić Mikić (30) čuje otrcanu frazu da su manekenke suđene nogometašima, nabaci osmijeh i samo odmahne rukom. Ona ne pripada tom okviru. Naime, Ljupka i njezin suprug Mihael Mikić (32), unatoč manekenskoj i nogometaškoj karijeri, sve su samo ne par koji potvrđuje to pravilo. Ravnopravni su u svemu. Dok on gradi karijeru u Japanu, gdje igra za klub Sanfrecco Hiroshima, Ljupka već četvrtu godinu za redom uz kćerkice, još malo pa trogodišnju Janu Siennu i jednogodišnju Milu Amelie, i na relaciji Japan - Hrvatska, gradi karijeru dizajnerice i iz sezone u sezonu bez problema i kašnjenja uspijeva predstaviti kolekciju svoje robne marke Joilie Petite.
U tome joj pomaže obitelj, a njihov je najnoviji “look book” već zaludio obožavateljice diljem svijeta. Ljupka je trenutačno s obitelji u Japanu, a ekskluzivno nam je otkrila kako joj teku azijski dani, čime održava vatricu u braku i odakle crpe energiju i ideje za sve u čemu je uspješna.
24express: S modnom markom Jolie Petite, kažete, uvijek ima posla. Je li gotova nova kolekcija i kako taj posao odrađujete na daljinu?
- Upravo smo lansirali kampanju i ‘look book’ za tekuću sezonu jesen/zimu. Na kolekciji radim stalno, bez obzira na to u kojem sam dijelu svijeta, a cijeli tim je višestruko povezan čudima tehnologije. Već smo uigrani! Sada kada smo pripremili i ovu sezonu, lakše se diše jer moja mama može doći u Japan, a brat Dado ostaje u Zagrebu voditi posao. Često se šali na svoj račun pa kaže da je on sigurno jedini direktor tvrtke koji je ujedno i vozač i prodavač i komercijalist!
24express: Sviđa li se Jolie Petite Japancima?
- O da! Jolie Petite se u Japanu prodaje u ekskluzivnom konceptu dućana koji u ponudi imaju i brendove kao što su Proenza Schouler i Alexander Wang. Japanci uživaju u našoj estetici jer vole sve specifično i unikatno. Odličan je osjećaj kad vidite da se jedan mali hrvatski brend uspio probiti do japanskih kupaca.
>> Više pročitajte u 24sataExpressu