Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
4 komentara

Londonski dizajneri "objavili" rat plastičnim vrećicama!

Pri sljedećem odlasku u trgovinu ponesite platnenu torbu. Bez obzira na to što je «krasi» logo mobilnog operatera, festivala ili imena lijeka, spasili ste Zemlju od jedne vrećice kojoj bi trebale stotine, a navodno i do tisuću godina da istrune.

www.motherlondon.com
Foto: www.motherlondon.com
4 komentara

Novosti iz Londona. Prenosimo u cjelosti članak Ivana Dorotića, s portala vizkultura.hr:

Plastične, točnije PVC vrećice, u svakom mogućem obliku možda su najopasnija sporedna stvar na svijetu. Njihova prisutnost u svakodnevnoj upotrebi broji se u milijunima i čini se da ljudi, bez obzira na dostupnost platnenih ili papirnatih alternativa, naviku korištenja nerazgradivih zagađivača okoliša ne mogu iskorijeniti. Na ruku im ne idu ni bezbrojni lanci trgovina i brandova koji još uvijek PVC nisu zamijenili ekološki prihvatljivom varijantom.

Ova naizgled banalna, no za održivost ekoloških kvaliteta prostora oko nas značajna činjenica, inspirirala je kreativce iz londonske agencije Mother da osmisle seriju žutih PVC vrećica koje će vas biti sram nositi. Njihov projekt «Uncarriable Bags» zapravo je druga varijanta projekta predstavljenog 2005., a sama činjenica da nakon 8 godina ukazuju na identičan problem s nerazgradivom kesastom plastikom, dovoljno govori o tome koliko ljudi nisu svjesni problema koji se podcrtava.

Njihova ideja podrazumijeva minimalističke žute vrećice na kojima se diskretno ocrtavaju sjene predmeta unutra. Naravno riječ je o ilustracijama na vrećici koje sugeriraju neprikladan sadržaj vrećice, a sežu od narkomanskog pribora, terorističkih asesoara, seksualnih pomagala ili hladnog i vatrenog oružja. Pitanje koje londonski kreativci ciljaju potaknuti jest; «Je li vam toliko prijeko potrebna vrećica, ako biste gradom hodali s jednom od ovakvih». Naravno, cilj projekta, i onog iz 2005. i ovog novog, bio je “posramiti” ljude da uopće promišljaju nositi plastičnu vrećicu koja ima ovakve konotacije, posljedično ciljajući na prestanak korištenja plastičnih vrećica zauvijek.

S obzirom na društvo u kojem živimo, navike i kolektivni način razmišljanja, njihove bi žute “nenosive” vrećice lako mogle postati baš jako popularne, upravo iz ciničnog i sarkastičnog konteksta, odnosno zato što će ljudima baš ona mala doza zabranjenog i provokativnog biti zanimljiva i privlačna. Nadamo se da ekipa iz agencije «Mother» ovim projektom neće izazvati kontraefekt već da će vas nasmijati, ali vas također pri sljedećem odlasku na tržnicu ili u trgovinu podsjetiti da ponesete svoju platnenu torbu. Bez obzira na to što je «krasi» logo mobilnog operatera kojeg mrzite, festivala na koji više nitko ne ide ili imena lijeka za koji točno ni ne znate čemu služi, spasili ste Zemlju od jedne vrećice kojoj bi trebale stotine, a navodno i do tisuću godina da istrune.

Ovdje potražite više informacija o agenciji Mother.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message