Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Majka prvašića: Ogorčena sam, je li ovo primjeren test za njih?

Ogorčena majka jednog prvašića objavila je na Facebooku test koji njezino dijete nije znalo riješiti i izazvala pravu bujicu reakcija. Majka je ispit objavila na Facebook stranici "MaMe na Fejsu"

Komentari 632 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Hahahaha a ribica mala "oni su vrtili i jedan drugog pratili" ...dijete samo logički zaključuje ma učiteljica pojma nema hahaha

    43 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:35
    • Avatar Vlad

      Vlad: Ako se zna da je tema KALENDAR onda je lako. Iako bi Englezima ove pitalice bile nemoguća misija, a židovima i jehovcima prvo pitanje politički problem (njima tjedan završava u subotu) :-)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:01
    • Default avatar - croluka

      croluka: Kakav je ovo test ? Kakvo je ovo maltretiranje djece ?! Ja ne vjerujem ! WTF ????

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ej Vlad! Pa di si ti?! ;)) Gle meni su ti klinci mali zakon, toliko su slatki u svojim izjavama da je to za poludjeti. Od srca sam se nasmijala njegovim odgovorima koji veze žive nemaju s onim što je ...prikaži još! trebao odgovoriti. Po ovom se vidi da vjerojatno nitko s njim doma nije radio ni pomogao mu da nauči što treba. Sigurna sam da su to sve u školi prije testa i prošli, samo su doma mama i tata trebali obaviti svoj dio zadatka jer prvašići trebaju dosta nadzora i vračanja na putanju obzirom da im je jako teško zadržati koncentraciju na nešto. Za to treba vremena i sve sjedne na svoje samo se njima treba svakodnevno posvetiti koliko god je to moguće bio roditelj umoran ili ne. Što se mene tiče mama je pretjerala s linčom i moguće je da je učiteljica malo puno stroga to se vidi iz ovog ali roditelj mora shvatiti da se nitko njima i njihovoj djeci neće prolagođavati nego su oni ti koji to trebaju napraviti. Ovi sad već dižu frku, što će biti kada dijete krene u peti razred ili kasnije u srednju školu, a znamo još dok smo mi išli u školu da je svaki učitelj i profesor na svoj način nasađen i da se ni zbog koga neće promjeniti NA ŽALOST

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:26
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Croluka to treba pitati učiteljicu. Roditelji djece koja su skupila kulje trebaju otići do nje i postaviti joj baš to pitanje. Živo me zanima njen odgovor i poslije njihova reakcija na to.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:28
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Kaj mislis da bi djete od 7 god to trebalo znat. Citaj zadnje. Koja dva DANA u tjednu u imenu JEDNOG se kriju. I kak da zna to djete nelogicno totalno postavljeno pitanje

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:40
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Najgore od svega je što je učiteljica napisala LOŠE UČITI pa ja nevidim iz testa da dijete nije učilo,nije ga pitalo dane u tjednu, primjećujem samo kako nije dobro logički zaključivalo jer takva pitalica nije primjereno za takvu dob.Jako bezobrazno ...prikaži još! i nestručno od učiteljice

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:45
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Korisnik to što je ova stroga učiteljica na teži način postavila test i prisilila djecu da svoj mali mozak malo više napregnu ne znači da dijete od sedam godina to ne može svladati. Može vjeruj mi jer su današnji klinci ...prikaži još! rođeni sa malom maturom kako se kaže jel' samo im treba pomoći da svoj mozak sa bezbrižne igre prešaltaju na razmišljanje i da to usmjere na zadani zadatak. U tome im je potrebna pomoć roditelja uz učiteljicu. Znači ne samo slijepo odrađivanje nego razmišljanje o tome što radi i zašto je tome tako. Sad dolazimo do onog dijela u članku gdje tebe ja sad pitam ako je pola razreda dobilo kulje što je sa ostatkom koji je dobio pozitivnu ocjenu. Kako oni to znaju?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:53
    • Avatar Vlad

      Vlad: Slažem se u jednom. To nije test znanja. Inače, Kashmir, avatar ti je puno dinamičniji, iako mene kašmir asocirana na mekanu tkaninu ili tvrde stavove Indije i Pakistana :-)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:55
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Ja te opet pitam kak zna djete rijesit zadnje pitanje. Jesi ti siguran da znas odgovor

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Istina nije pravilno "upakiran" da bi bio pravi test znanja, a što da ti kažem Vlad kao što rekoh svi su oni, učitelji i profesori, oduvijek svaki na svoj način nasađeni i baj ga ako ti ne paše premještaj dijete ...prikaži još! u drugi razred ili drugu školu. Ali prije svega s njima treba itekako raditi dok im sve ne sjedne u malim glavicama na svoje mjesto. I da moj avatar, a Vlad šta da ti kažem dopi*dila mi trešnjica ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:15
    • Avatar Vlad

      Vlad: Nedjelja i ponedjeljak

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ponedjeljak je dan u tjednu u kojem su ta dva dana PO - NEDJELJA - K, kapiš!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: No eto jbga Vlad bio si brži ;))

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Hahaha ova piše ko razrednica mog djeteta, sve mi je to poznato.... Ima jedan veliki ali slične stvari rade u školi nije škola što je nekad bila, roditelj mora s djetetom sjesti i svaki zagrijat svoju stolicu. Ja sam prva ...prikaži još! svom djetetu govorila da sam ja svoje škole završila al ipak da nisam s njim sjedila od prvog razreda bilo bi katastrofa, prva sam ua to da trebaju biti samostalni al do toga treba doći.... A da ne komentiram koliko je naša učiteljica stroga - dvije slabije ocjene u školi čitaba za potpis u bilježnici. Ovi zadaci su mi jako poznati i svaka čast onome tko misli da su teški.... Evo objasnila sam svojoj curici dane u tjednu mada ih zna od prije odslovkala ih je i odmah našla u kojem danu se krije RAK, ako im se već sad da za pravo a ruši učitelju kredibilitet kakva će biti djeca danas sutra

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Curica ide u predškolu

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:29
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Bravo :) i dalje mislis da bi to trebalo znat djete od 7 god

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:30
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Sramota je kaj barem 60 posto srednjoskolaca nezna 2+2:2

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Korisnik ne mislim da bi trebao nego može da zna i znao bi da se s njim radi daj shvati malena djeca su ko spužvice upijaju sve oko sebe samo treba s njima raditi i upoznati način na koji im ...prikaži još! neke stvari najlakše sjedaju. Evo ti primjer koji ti je navela @mali anđeo njena curica je u predškoli i uspjela je otkriti gdje se skriva RAK ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:37
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Kasmir dobro velis mali je dobro odgovorio na prvo pitanje. Malo gramaticki netocno ali su i to radili.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa naravno da je dobro odgovorio na prvo samo baj ga nije to stroga učiteljica tražila ali mene je nasmijao do suza ;)))

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:41
    • Avatar Vlad

      Vlad: Krivo. 2 i 2 su 22 :-)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:41
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Mucica ina valjda naslov pa se skuzi. A ovak moze bit svasta

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Dani u tjednu Mucek hahahaha a moguće da pati teta od nehebice šta'š ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:43
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: CetvRtAK uz promjenu nepostojece T

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:45
    • Avatar Mucica_Bucica

      Mucica_Bucica: Dani u tjednu da, ali ovdje pitanja traže da razmišljaš apstraktno, meni to ne ide, kamoli djeca...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: UtoRAK hahahaha bez "t"

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:47
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Ejel zate koji mis hoda na dvije noge ?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:47
    • Avatar Mucica_Bucica

      Mucica_Bucica: Da jer pazi... sedmero njih ukrug se vrte... sada trebaš skužiti šta znači taj 7 i onda trebaš kužiti šta će se 7 vrtiti u krug, a tu može biti puno toga, ne samo razmišljanje nego i vokabular trebaš imati, ...prikaži još! ma ova profa je frustrirana, ne dobiva penisa i svaljuje svoje furstracije na djecu... fail!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:50
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Kasmir lud jesam al bas tak da to neznam nisam

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:50
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Mislim na rak, nego daj mi odg koji mis hoda na dvihe noge

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:51
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: mickyey mouse A koji patak hoda na dve noge ?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:53
    • Avatar IamNoone

      IamNoone: Ovo je test prikazan u sali da bi djetetu bio zanimljiv i da dijete nagovori da malo misli. Ne vidim sta je tu sporno osim da dijete na "koji dan u tijednu sastoji RAK?", odgovori "Gdje je ja?" Zbog te ...prikaži još! tvoje tolerancije su djeca danas i dosla do faze da neznaju dane u tjednu, a znaju tko je kim kardashan i dzabalebarenje po tabletima. Zastrasujuce

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:54
    • Avatar Vlad

      Vlad: aMIŠ ;-)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mucek dječija mašta je bezgranična i njihova razmišljanja su baš zbog toga uglavnom apstraktna ali što škola radi krivo, radi to da njihovu maštu i apstraktno razmišljanje van okvira u samom startu ubijaju strogim programom koji moraju sprovesti jer jako ...prikaži još! malo prostora imaju za manevriranje između. Samo kad pogledaš da ih tjeraju da kada krenu bojati ne smiju ni slučajno prijeći crtu ne možeš ni zamisliti koliko s tim ubijaju njihov slobodan duh i koliko bi bilo puno lakše i jednostavnije učiti kroz opuštenu atmosferu i kroz igru nego kroz mehaničko odrađivanje zadatka.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:55
    • Avatar Mucica_Bucica

      Mucica_Bucica: Jedino Keshica da im je profa dala zadatak o danima u tjednu tj o tome pričača pa onda ajde... ali ovako čisto da to dobiješ na papiru iz vedrog neba... a-a

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:58
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Ne vlad, svi hodaju ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:59
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da vidiš lamNoon sad si me vratio na to drugo pitanje, gdje je trebao pronaći u kojem danu se skriva RAK, koliko god mi je bio smiješan njegov nelogičan odgovor dalo mi je misliti zašto bi dijete postavilo to pitanje ...prikaži još! "gdje je ja?" mjesto nekog drugog logičnijeg odgovora

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:03
    • Avatar Vlad

      Vlad: To se odnosi na patke a Amiš hoda na dvije noge ( vjerska zajednica u USA koji odbijaju koristiti suvremene blagodeti kao što su telefoni itd.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:04
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Ni meni nije jasno gdje je ja , kaj si je nali zamislio tu. Ovo subota nedjelja su vikendpa ima logike al ovo neznam

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:07
    • Avatar IamNoone

      IamNoone: Nevjerojatna je doza ljudi koji pljuju ovaj simpaticni zadatak. Zbog toga drzava i je u k, ovo je samo jos jedan primjer neinteligentnog i nestabilnog mentaliteta naroda koji prati masu ma koliko u krivu bila. Komentare u kojima odrasli ljudi ...prikaži još! suosjecaju sa djetetom jer ni sami ne znaju rijesiti ove katastrofalno teske zadatke (?!?), a svakodnevno javno "pametuju" po portalima, bolje da ne komentiram. Sve u svemu, pozdrav mami cije dijete ne zna gdje je ja, za njega je ovaj zadatak pretezak u svakom slucaju

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Roditelji nisu niti malo svjesni koliko njihova djeca itekako mogu razmišljati samo moraju shvatiti da im ipak za to treba njihova pomoć da ih usmjere i navedu da razmišljaju ne samo unutar nego i van okvira

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:28
    • Avatar etica

      etica: Ja nemam pojma odgovor na zadnje pitanje :) al eto tu sam procitala.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 04:39
    • Avatar Vlad

      Vlad: Ima jedna istinita zgoda. Učitelj matematike je objašnjavao jednoj malo "težoj" učenici računanje sa 0. Da bi joj zorno objasnio, prvo ju je pitao što ima u džepu kute. Ona odgovori: ništa. On pruži ruku i kaže: sad mi pet ...prikaži još! puta daj to ništa. Ona 5 puta stavi ruku u džep i dade njemu ništa. On njoj "stavi" u drugu ruku nepostojeći sadržaj i kaže da to stavi u džep. Ona to napravi i on je na koncu pita. I dobro. Koliko je 5 puta nula tj. ništa. Ona stavi ruku u džep i izvadi ČEŠALJ.! Tako 5 x 0 = češalj :-)

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 07:58
  • Avatar DrazenAkrap
    DrazenAkrap

    Ovo ne bi rijesio ni saborski odbor za poslovnik .

    2 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:32
  • Default avatar - mohikanac2
    mohikanac2

    A pazi ku.....nu sa kojom zlobom je ukazala na greske u testu ovog prvasica.Jbt da sam ja tata tom malom mislim da bi ju isibao po dupetu pred svima.

    51 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:41
    • Avatar mali zeleni prigorec

      mali zeleni prigorec: Po goloj guzi???

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:44
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Po goloj u drugom cinu prazne ucionice

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:48
    • Avatar miki222

      miki222: bas zlocesto, napisala da misle! mozak treba viježbati! to je isto kao i sa rukama, da ih ne koristimo odumrle bi

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:02
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: reakcija učiteljice u opisu ocjene je KATASTROFA!!! Ta bi učiteljica definitivno trebala malo na pedagošku edukaciju... djeca su u prvom razredu definitivno PRE preopterećena, a osim toga imamo trenutno i veliki gap između djece vrtićanaca i školaraca, jer kurikularna reforma ...prikaži još! nije završena, a ona je predviđala dodatni pripremni razred prije škole u kome bi djeca imala sustavni prijelaz i na nastavi bi klinci imali uključenu i učiteljicu i odgajateljicu i puno više igre, da se propisno amortizira i postepeno prilagodi prijelaz iz razigranosti vrtića u disciplinu škole... ovako imamo neosjetljive učiteljice koje ovakvim nepedagoškim mjerama ("loše", "učiti misliti" i sl.) vrijeđanja učenika destimuliraju njihov rad i ubijaju im entuzijazam...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:16
    • Avatar Svjedok

      Svjedok: Neki su ogorčeni ispitom, ja sam ogorčen činjenicom da dotična nesmetano vrši kriminalno djelo; ispiti se ne smiju javno objavljivati.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:16
    • Default avatar - javorovakapica

      javorovakapica: Ovdje ocito ima posla za djecju pravobraniteljicu jer se iz reakcije ove "uciteljice" daje naslutiti da se lako moguce radi o osobi lakog fitilja i psihicke nestabilnosti,isfrustriranosti nedostatkom ili umanjenjem seksualne aktivnosti.Prepisao bih daljnje lijecenje xanaksom uz duzu radnu pauzu.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:29
    • Avatar miki222

      miki222: indijanka3 pretpostavljam da ste prilikom pisanja koristili ruke pa vam još uvijek nisu odumrle pošto ih koristite! tako isto moramo i mozak koristiti da nam ne odumre! samo se borim protiv zatupljenosti i za razmišljanje van okvira sheme https://www.youtube.com/watch?v=9rto2RQ_F1s

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:30
    • Default avatar - lebisol11

      lebisol11: Cuj tatu kako bi on to rijesio sa uciteljicom!! Bolesni roditeljski kompleks.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:34
    • Default avatar - indijanka3

      indijanka3: Ja sam napredni prvasic i ne koristim ruke za pisanje.Naime,pisem ocima upravljajuci hipnozom u smjeru olovke.Imala sam ovakve testove u vrticu i zahvaljujuci danima u tjednu i slicnim pizdarijama imam super intelekt.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:35
    • Default avatar - lebisol11

      lebisol11: Bolesni iskompleksirani roditelj vjerovatno neskolovan i neuk

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:37
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Za tvoju info ovaj otac pukne na nepravdu nad djetetom i skola koju sam zavrsio je sporedna stvar buduci da tvoja tebi ne vrijedi ni grama jer ti ne uspijeva maknuti krmelje iz ociju da vidis ono sto normalan svijet ...prikaži još! vidi a to je ocita nepravda nad malima.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:43
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 pa recite nam slobodno koju ste skolu zavrsili i dali na poslu izvršavate striktno ono šta vam je rečeno ili razmišljate o svojim obavljanjima radnih zadataka?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:51
    • Default avatar - bubamaja

      bubamaja: Meni uciteljica u prvom razredu iscrtala cijelu zadacu uzduz i poprijeko i jos napisala.. "Vrlo si lijena i neuredna, zadaca ti je losa, potrudi se slijedeci put"... Jos sam od matere i batina dobila LOL Nije mater naslikavala po fejsu ...prikaži još! u nit se zalila na skolski sustav nit prozivala uciteljicu... Ljudi moji, gdje vi to zivite ?? Za koju godinu nece usitelj djetetu ni pitanje smjet postavit....

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:54
    • Default avatar - bubamaja

      bubamaja: Julian Assanage.... saberi se LOL

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:55
    • Avatar mali zeleni prigorec

      mali zeleni prigorec: Svi pametni, jel netko odgovorio na pitanja?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:04
    • Avatar miki222

      miki222: mali zeleni prigorec neznaju ni roditelji odgovorit sta je najgore, zato se i digla tolika frka ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:11
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: bubamaja pedagoške mjere i pozicije, ali i psihološki elementi djece su se stubokom promijenili otkad si TI išla u školu... lijepo te molim da vodiš računa o tome, i ako nemaš nikakvih pametnih saznanja o tome, da ipak trezveno saslušaš ...prikaži još! one koji imaju!!! mi danas u školama imamo djecu tzv Y-generacije, indigo djecu, ADHD nekog blažeg nivoa skoro u svakom drugom djetetu, djecu sa redovnim poremećajima zadržavanja koncentracije... sve su to posljedice društvenih promjena, tehnoloških promjena, medijskih promjena, načina odrastanja uz neke druge životne stimulanse poput TV, video igara, nasilnih crtića i sl. Povrh toga imamo kurikularnu promjenu koja je zahvatila vrtiće, ali nije škole... razvijanje kritičkog razmišljanja SVAKAKO, razvijanje kreativnog razmišljanja SVAKAKO, razvijanje analitičke svijesti SVAKAKO.... ali sve svojim koracima i uz primjerenu pedagošku potporu, jer djeca su nam danas hipersenzibilna radi gore popisanih čimbenika i o tome treba itekako voditi računa, jer posljedice mogu biti vrlo neugodne po djecu!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:12
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: Djeca se u prvom razredu ne bi ni trebala ocjenjivati. Treba djecu naučiti kako se uči, jer je i to vještina a ne dati im kecinu kao stimulans. Ovaj test mi je ok, kreativan, potiče na razmišljanje, ali se s ...prikaži još! ocjenjivanjem nikako ne slažem.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:19
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ja bih baš voljela vidjeti tu učiteljicu ili tko god je sastavio te testove kako bi sam odgovorio/la na njih dok je bio u tim godinama.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:20
    • Avatar zloca

      zloca: Julian@ slazem se s Vama!!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:25
    • Avatar mali zeleni prigorec

      mali zeleni prigorec: Julian Assange@ nasilnih crtiča??? Reci ti meni koji to crtić nije nasilan. Tom i Jerry??? At Strašnomlat??? Zekoslav Mrkva??? Igrice??? Igrice igram od Ataria, i mogu reći da sada ima nenasilnijh igrica nego tada. Filmovi??? Oni vesterni gdje se skalpiralo ...prikaži još! i pobilo na stotine indijanaca, ali partizanski filmovi??? Da se treba promjeniti školstvo? Apsolutno! Al to treba krenuti iz škola.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:26
    • Avatar miki222

      miki222: Thunderica čuo sam da je prije par godina ukinuto ojenjivanje u prvom razredu i dase daju samo opisne ocjene! dali je to ukinuto opet ili... molio bih komentar! slažem se da se možda nebi trebbalo to ocjenjivati ali ipak su ...prikaži još! u dani u tjednu dio opčeg znanja....

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:28
    • Default avatar - bubamaja

      bubamaja: Julijan, ja ti mogu reci zdravo seljacki... Otkad ste vi koji imate pojma, poceli ovako javno filozofirat o odgoju djece, nazalost dogadjaju nam se ovakve stvari. I prije je bilo Y, indigo i ADHD djece i prije su djeca bila ...prikaži još! izlozena uticajima medija i s poteskocama u koncentraciji. Ako jedan 7-godisnjak moze skidati i igrati komplicirane igrice, moze se sluziti pametnim telefonom i moze nabrojiti barem 100 likova iz svijeta crticqa igrica i sl... da ne moze bez problema zapamtit 7 dana u tjednu ????? Molim te nemoj vise nista pisati, s tim ne opravdavas djecu nego njihove aljkave, nemarne i nezainteresirane roditelje... Ja sam s jedne strane za ocjenjivanje i bodovanje a s jedne strane protiv. ZA, kod djece se razvija natjecateljski duh i samim tim se potice na bolje ucenje i PROTIV, bas zato sto su djeca u tim godinama nedovoljno zrela da znaju sta te ocjene zapravo znace, prema tome, kompromis izmedju za i protiv bi bio, ocjene od 1-3 prvo drugo i trece mjesto sto djeci svakako daje stimulans, ali ih i ne ogranicavai ne prepada. Nemoj mijesati hipersenzibilnost djece i neodgojenost, kako majki, tako i potomaka.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:38
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Miki,jel ti zaista sebe smatraš inteligentnijim od svih ovdje na ovim komentarima? Vidim da si se sav jadan zapjenio u obrani struke i osjećam da bi svršio kada bi te pitao koju školu si Ti završio i time ti dozvolio ...prikaži još! da se istakneš pred svima. Rečeno ti je,uzalud ti je škola kada si zelen za život.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:41
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: miki222 na to vam ne mogu odgovoriti jer ne živim u Hrvatskoj pa ne znam kakav je sistem ocjenjivanja. Sto se tiče općeg znanja, sve je induvidualno kao i kod odraslih, samo što kod djeca opća naobrazba ne ovisi o ...prikaži još! djetetu već od okoline u kojoj živi, koliko se ulaže u djetetovo znanje, a naravno ovisi i o intelektualnim sposobnostima djeteta. Test bi se po meni trebao dati kao neka igra,u kojoj bi djete bilo rasterećeno od ocjene. Treba dati u testu i teža pitanja(kao sto je primjer naveden) a i jednostavna pitanja,tek toliko da se "izoliraju" napredna djeca kojima se u sustav učenja mogu uključiti i teže zagonetke, a lakša za djecu koja su ajmo reći prosječna, radi izgradnje samopouzdanja i motivacije. U prvom razredu ne znaju dobro ni čitati, a kamo li razumjeti sto se traži u zagonetki.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:42
    • Avatar miki222

      miki222: Thunderica danas večina dijece dolazi u školu sa znanjem ćitanja i pisanja! imam rodicu i prijateljicu koje rade u vrticima

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:46
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: miki222 radim u školstvu pa si dajem za pravo da kazem nešto na ovu temu. U suštini, nije bitno samo znati čitati, već razumjeti pročitano, u tome je velika razlika, a puno djece nema razvijenu tu logiku zaključivanja koja dolazi ...prikaži još! s vremenom, ovisi o kakvom tekstu se radi.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:55
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 nije bitno koje sam faxe zavrsio, nikad se ne hvalim time a sta se tice inteligenije mislim da je prosječna! neki i sa fax izlaze neuki i zatuani! a moje pitanje vama nije bilo u okviru toga več dali ...prikaži još! vi danas razmišljate o obavljanju svojih radnih zadataka ili ne! dali radite kako šef kaže ili imate svoje neko mišljenje! eto to je nešto šta mene izdvaja od ostalih da imam svoje a ne nametnuto mišljenje , a ujedno nisam jedini u ovim komentarima koji podržava i cijeni rad sa dijecom na način da razmišljaju a ne da biflaju! i netrea mi više vaš odgovor jer sam ga dobio trik pitanjem da razmislite.... vi ste se samo osokolili još više na mene pa sam time dobio jasan odgovor! hvala!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:56
    • Avatar miki222

      miki222: Thunderica slažem se da djeca nemaju tu vještinu ali isto tako nemaju ni vještinu da preskoče kozlić ili naprave 2 skleka ali to ne znači da netreba viježbati! vi dovodite u pitanje tako i ocjenjivanje tijelesnog i glazbenog... kako sam ...prikaži još! m ja godinama mogao dobivat 2 iz pjevanja a iz znanja nota 5 i na kraju zaključno 3 jer neznam pjevat jel to ok?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:00
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: miki222 apsolutno netočno, niti se taj podatak može generalizirati... vrtići definitivno NE pripremaju za čitanje i pisanje, niti je to predviđeno njihovim kurikulumom... dakle sve je na osobnoj volji, ambiciji i angažmanu roditelja i afinitetu i znatiželji samog djeteta i ...prikaži još! to nije baš pretjerani interes... međutim s druge strane učitelji čak niti ne vole djecu sa usvojenim obrascima pisanja slova, jer su redovito samoinicijativna i najčešće kriva, te se teže prilagođavaju školski ispravnom grafomotoričnom obrascu pisanja! Drugo osobno ću ti reći na primjeru djece stotinjak prvašića koje imam priliku promatrati - recimo 80% ih dolazi sa poznavanjem pisanja slova iz vlastitog imena, ali zato samo svega 10% njih sa poznavanjem SVIH slova, a sa vještinom čitanja svega 5% (a i to sam puno reko)! tako da su sve to što se govori samo pusta naklapanja i mitovi!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:01
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Zar ti ja ličim na nekoga tko nema svoje stavove i mišljenje? Inače sam čistokrvni dragovoljac kojem je rat prekinuo pravni fakultet tako da ne moraš meni pričati o životnoj školi. Mene si uhvatio na trik pitanje? Previsoko ti sinko letiš,previsoko.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:03
    • Avatar 0304

      0304: Znam ljude koji su rekli kako neće djecu učiti pisati i čitati prije škole, jer je to posao učiteljice. Istina je kako je prije bilo djece koja nisu znala pisati i sva slova su se učila, ali su se ipak ...prikaži još! u mjesec-dva naučila sva, no ti roditelji nežele dobro djeci jer bi ipak trebala znati pisati, možda ne mala slova ali velika da

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:04
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 pravo je čisto biflanje! i kad bi ga i završili nikad nebiste bili dobar odvietnik poput šešela koji je primjer inteligentne osobe koa sljedi svoje a ne tuđe ideale! nanio nam je puno štete tim svojim idealima ali od ...prikaži još! d činjenica nesmijemo biježati!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:08
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: miki222 solidna ocjena za nekoga tko ne zna pjevati, ali zna note, prema nasem sistemu ocjenjivanja, međutim mislim da to nije potpuno ok,puno toga nije ok u školstvu i moglo bi se unaprijediti. Recimo ja bih vam dala i 4 ...prikaži još! ako ste imali smisla za ritam? Ne dovodim u pitanje vještine, ovo se odnosi samo na uzrast djece od 1 do 4. razreda kad se već iskristaliziraju sposobnosti i savladaju osnovne vještine.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:08
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 i da smatram da nemate svoje mišljenje več vi mislite da imate ali ono vam je nametnuto a vi ste ga prihvatili kao svoje! samo se zapitajte primjerom na poslu ili na primjeru odabira nećeg, slijepo sljedite večinu a ...prikaži još! a pritom to predstavljate kao svoja mišljenja i staove

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:13
    • Avatar 0304

      0304: @Thunderica - osobno sam imao pet ili četri iz glazbenog iako nisam znao pjevati, ali bitna je bila teorija te ako si se trudio pjevati melodiju a falšao si tonove nisi padao predmet

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:15
    • Default avatar - javorovakapica

      javorovakapica: Upravo sastavljam dijagnozu mikija mudrog. Gramatičke greške odraz su teškog djetinjstva. Odrastao u neimaštini,nitko od djece iz ulice nije se htio igrati s njim pa je utjehu našao u knjigama. Krenuo je na prvi fax i promašio,upisao drugi i skoro ...prikaži još! završio prvu godinu. Treći je razmišljao upisati ali na kraju ipak nije više imao hrabrosti zbog neuspjeha. Dijagnoza bolesti : Savantizam,odnosno osoba koja s jedne strane pravi ogromne greške a na drugom polju je genijalna. Miki je uprskao mnogo fakulteta ali je njegova volja u pokušaju da ipak završi fakultet genijalna i na kraju je umislio da je sve te fakultete završio pa je tako samom sebi genije. Preporuka,što duži boravci u prirodi i konzumacija bijelog luka u što većim količinama.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:15
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Javore zahvaljujem. Već sam počeo gledati oko sebe da nađem neku toljagu i da mu začepim ta intelignetna usta ali eto naišao ti i olakšao mi muke hehe.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:19
    • Avatar miki222

      miki222: javorovakapica kad hoću mogu pisat sve gramatički točno! zbog brzopletosti pravim greške!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:20
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 i da , znam da si glasovao za kradeze ;)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:22
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: "no ti roditelji nežele dobro djeci jer bi ipak trebala znati pisati, možda ne mala slova ali velika da" - pa dajte prestanite više takve paušalne procjene i demagogije bacat samo zato jer vi to tako mislite... kakve su to ...prikaži još! gluposti da roditelji ne žele dobro svojoj djeci, ako ih ne uče pisati slova????? slova se niti NE PREPORUČAJU učiti pisati prije škole, puno je bitnije vježbati grafomotoriku dječje ruke raznim linijama - kosim, vodoravnim, vertikalnim, isprekidanim, zakrivljenim, kružnim, povlačenjem od crte do crte i sl... školski program je posložen tako da apsolutno SVA djeca u prvom polugodištu usvoje pisati velika štampana slova bez obzira na podlogu znanja kojom dolaze... mala štampana slova se ionako niti NE koriste u pisanju riječi, već se uče samo za vještinu čitanja štampanog teksta u knjigama...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:23
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: 0304 slažem se da treba biti fleksibilniji, pogotovo s djecom.. Ipak je roditeljima njihovo djete njima cijeli svijet. Treba znati izbalansirati da nisi prestrog a ni previše popustljiv. Bas s tom malom djecom moraš gledati u širokom spektru.. I zato ...prikaži još! mislim da je s tim uzrastom i najteze raditi.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:23
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: toliko laika sa paušalnim i nikakvim informacijama se javljaju ovdje i onda pokušavaju braniti svoj osobni zabluđeni stav kao neki meritorni!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:25
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: Sada si sam sebe uhvatio u onome o čemu lupetaš već pola sata. Da imaš inteligenciju koju nemaš onda bi nošen "svojim a ne nametnutim mišljenjem i tezama" skoknuo do mog profila i pogledao moje mišljenje o kradezeu ali eto,opet ...prikaži još! si ispao glup i zelen.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:27
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: Julian slažem se s tobom sto se tiče djece.. ADHD itd svega sto si naveo.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:28
    • Avatar miki222

      miki222: mohikanac2 oprosti most ispričavam se

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:31
    • Default avatar - korisnik11122

      korisnik11122: Ma ovo je glupost da nemoze bit veca a ne nikakva mozgalica

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:35
    • Default avatar - viktorijas

      viktorijas: Ah ocito imas fetis na dupe haha mozgalica je ok nek malo misle

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:04
    • Avatar galDukat

      galDukat: a odkad prvasici imaju jedinice, kake su ovo gluposti, a ti koji bi na uciteljicu si pravi problem, vjerovatno ni nemas sive tvari nego samo kliker

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 00:23
    • Avatar kazuki

      kazuki: Mohikanac .....i to qrcem po golom dupetu :))

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 00:28
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: eh munjozi, al bi se i vi iznenadili da se nađete pred njom, mam bi zakopčali te svoje šliceve na izvolte i poklopili se ušima... pa iz "srdačno toplog" komentara djetetu vrištećom crvenom bojom se više nego očito uočava nažalost ...prikaži još! bogata frustracija na njenim plećima! a kaj vi očekujete playboy missicu mjeseca veljače???

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 09:00
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ova profesorica je iskompleksirani psihopat!!!! ovo ne znaju riješiti profesori Hrvatskog jezika koje sam pitala, ni ne moraju znati..ovo nije provjera znanja iz jezika niti iz književnosti..Pitalice je moguće koristiti u neku drugu svrhu, zabave, igre, motivacije..ovo je užas užas..nedajte ...prikaži još! roditelji da se psihopati iživljavaju na vašoj djeci...bravo mama što si objavila!!!

    18 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:38
    • Avatar BukovacD

      BukovacD: Ovo nije užas, ovo je lijepi primjer kako navesti djecu da razmišljaju. Pogrešno je to što je ovo bilo za ocjenu, i zato se jedino ne slažem s tim. Usput, ako profesor Hrvatskog ne zna odgovor na ovo, onda jadni ...prikaži još! ti učenici kojima predaje, očito da u Hrvatskoj možeš imat zvanje profesora i praznu glavu.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:51
    • Default avatar - Klinkica

      Klinkica: Ajde mi recite kako odrastao covjek ovo ne zna rijesiti?!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:03
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: testovi znanja koji su službeni i kojih se ocjena upisuje u imenik jesu provjera cjelokupne građe određenog predmeta čiji sadržaj se utvrđuje nastavnim planom i programom koji nastavnik sam sastavlja mjesecima prije početka nastave, te je broj testova također utvrđen ...prikaži još! još prije početka nastave. Prema ovome testu tri pitanja od tri jesu pitalice i prema ovome načinu provjere znanja moglo bi se zaključiti da je građa iz nastave iz Hr jeziku, ili nastavne jedinice koja se ovim testom provjerava, temeljena 100 posto na pitalicama i kreativnim igrama. pitalica ili kreativna igra jest velik dio nastave hrvatskog jezika, no podsjecam, svaka riječ, stih ili rečenica jest vec sam po sebi igra ili zagonetka. pronaći imenicu, staviti zarez, uskličnik ili dodati riječ za prvašiša je i više od čudnovate zagonetke i kreativne igre koja ga itekako potiče na razmišljanje.Poznato je da je pedagogija znanost, no mozda nekim nije poznato da je Didaktika znanost također, u ovom slučaju didaktika nastave Hrvatskog jezika, koja je također temeljena na kreativnost,i ali oblikovana prema mogućnostima djeteta u određenoj razvojnoj dobi. Postoje zakonitosti davanja i načina učinkovitog primanja znanja kod djeteta koje poštuju potrebe i mogućnosti djeteta..a ovo je ne samo dokaz neznanja dotične učiteljice već i ignoriranje djetetovih mogućnosti ou određenoj dobi, te pokazatelj neodgovornosti dotične da ispoštuje svoju struku ali i neodgovornost da prenese znanja koja je dužna prenijeti iz Hr. jezika dj

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:05
    • Avatar football_manager

      football_manager: Kakve si ti to profesore onda pitala? Slažem se da je teško za prvaše ali ovo bi petaši npr trebal bez problema znat a kamoli profesori.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:16
    • Avatar 0304

      0304: @football_manager - upravo tako, kad se malo razmisli i pažljivije pročita riješe se obje pitalice bez muke. Možda su to profesori koji su završiki po Bolonjskom procesu, a taj proces na fakultetima potiče nerad, jer se bez puno učenja s ...prikaži još! kolokvijima i seminarima skupi za prolaz

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:54
    • Avatar 0304

      0304: Cjeli test ima veze s danima u tjednu. Iz slike se nevidi što piše na početku testa. Možda im je nastavnica rekla o čemu će pisati, mi možemo samo nagađati. i kako reče @BukovacD - treba logički razmišljati. Lijepo u ...prikaži još! drugom pitanju piše u kojem danu se krije rak. Da dijete zna dane u tijednu moglo je zaključiti

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:08
    • Avatar Kakica_1

      Kakica_1: "ovo ni profesori ne znaju riješiti"?????!????!!!!!!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: jeste li vi svjesni toga da dijete u prvom razredu osnovne škole tek uči pisati i da je ispisati za njega dane u tjednu izuzetan izazov??? razmišljate kao odrasli ljudi, ne kao dijete koje još nije razvilo u potpunosti motoričku ...prikaži još! sposobnost oblikovnja slova, a kamoli traženja rakova u istima...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:46
    • Avatar 0304

      0304: @dobro_ošla - U školu već ide pet mjeseci. Mi smo u prvom osnovne prije 30 godina morali prepisati tekst od 8 redova u pola sata

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:49
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: 0304 dijete u prvom razredu se trudi držatu ispravno olovku i ne razmišlja na takav način

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:52
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: "uokrug"...."u istima se krije"..dijete od 6 do 7 godina savršeno razumije ovo "istima" primjerice..i baš je ono morala sadistički iživiti se na djetetovom tekstu, pa osim minusa još i iskrižati rečenice, pa još i arogantno staviti upitnike..i onda poput neke ...prikaži još! bahate uličarke djetetu dati do znanja -Loše, loše, loše...ne znam di je ova uličarka zavrđila fakultet niti tko joj je dao posao, ali postoje propisane metode ispravljanja testova, te način pisanja komentara i ocjene...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:53
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: i još samo jedan podatak..svaki test mora sadržavati različitu grupu pitanja da priliku za pozitivnu ocjenu dobiju svi, i oni koji mogu viđe ili oni koji da, još uče držati olovku

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 0304, da takvim tretiranjem djece i davanjem do znanja da su loši ako u tome ne uspiju i stvaraju se luđaci kakvih nam je puna država..a vjerojatno je i ova profesorica u djetinjstvu bila tretirana slično, pa ne zna za drugačije

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:57
    • Default avatar - monikakarla

      monikakarla: Ja nisam prije trideset godina u pola sata morala pisati 8 redova.Nama je škola bila odlicna.Oni s ovim novim peogramom idu toliko brzo da je to strašno Uce ono sto smo mi u 3. Moj sim koji je sad 6 ...prikaži još! raz kaže za sestru si koja je 1 raz sad 😕da je on to učio u drugo razredu.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:05
    • Avatar emillia9

      emillia9: Ne znaju profesori rijesiti??? O cemu vi pricate??? Pa 20-i nesto djece iz tog razreda je rijesilo i dobilo vrlodobre ili odlicne ocjene.....................Kad bi doticna mama posvetila malo svog vremena djetetu umjesto da stanca slike po fejsu mozda bi i ...prikaži još! i njezino dijete shvatilo bit pitanja!

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 11:10
    • Avatar DT2311

      DT2311: emillia9: Slažem se potpuno. Mi smo za moju prvu malu dobili malo stariju učiteljicu. Kada su grupirali budući 1 b razred ravnateljica je predstavila učiteljicu, okolo mase ljudi su bili učenici 5,6,7,8 razreda i na predstavljanju svi su vrištali i ...prikaži još! i pljeskali od zadovoljstva, drugima ne. Osoba je fantastična, želi red, rad i disciplinu. Teži znanju, daleko od toga da nemamo zadaću. Mala mi zna pisati zadaću do 10 navečer (tu i ja i žena uskočimo svaki dan), ali to radi sa tolikim guštom jer je žena odlična. Kada djeca iz njezinog razreda imaju neke aktivnosti izvan škole (Turnire, Berne, treninge) ona ih redovito posjeti i pogleda U SVOJE SLOBODNO VRIJEME i nitko je ne tjera na to. Kada mi je mala krenula u školu nije znala niti pisati niti čitati pa sam ženu pitao dali smo je trebali više pripremiti na što mi je odgovorila da je tu škola da se ući i da bi ona više željela da djeca ne znaju nego da znaju. Danas smo došli sa dječjih maškara zamislite bili su jedini razred od 20 učenika iz cijele škole (škola ima 420 učenika) što nije to sramotno da se nikome ne da potrošiti malo vremena kako bi se na radionicama roditelji družili sa učiteljicama. BDW druga mala mi treba na jesen krenuti u školu i već sam razgovarao sa ravnateljicom da je upiše kod nje.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 13:03
    • Avatar BukovacD

      BukovacD: Ja sam u trećem razredu srednje dobio profesoricu "stare škole", cijelo vrijeme jedva izvlačio dvojku i bio ljut na nju što je pre stroga. Kada sam počeo više vježbati i rješavati sa razumjevanjem dobio 4 bez problema. Nakon srednje sam ...prikaži još! upisao fakultet bez plaćanja, rasturio matku na prijemnom, a kasnije i držao instrukcije iz nje za osnovnu školu i trudio se prenjeti djeci pravlno razmišljati i rješavati problematiku, te biti točan i temeljit. Dan danas sam joj zahvalan na prenesenom znanju i ponosan što sam je imao. Ovi zadatci nisu za ocjenjivanje, ali su jako dobri za djecu da od početka počnu razmišljati i rješavati probleme.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 13:42
    • Avatar tallija

      tallija: Svaka čast učiteljici što svoju djecu od prvog razreda uči razmišljat.

      Odgovori Četvrtak, 23.02.2017. u 16:11
  • Default avatar - OrcaPerestrojka
    OrcaPerestrojka

    Ovu sadisticu treba maknut iz školstva. Gora je od one babe iz Misery.

    5 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:35
    • Default avatar - Prekrasni

      Prekrasni: Jučer gledao film😄

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:41
    • Avatar maslačak

      maslačak: Dobar je to film. :)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:56
    • Default avatar - OrcaPerestrojka

      OrcaPerestrojka: 1. Kako si mogao to učiniti Paule. Zašto si ubio Misery? Aaaaaahahaaaaa 2.Keramički pingvin je uvijek okrenut prema jugu. ...prikaži još! in je uvijek okrenut prema jugu.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 18:59
    • Avatar maslačak

      maslačak: hahahhaha

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:02
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Uvest psihotestove nastavnicima i učiteljima,iz vlastitog iskustva govorim najviše.U srednjoj školi sam imala super profesore i svaka im čast.U osnovnoj teško de.bili od 1. Do 8.razreda,uz pokoju iznimku.Učiteljica u 1. razredu koja mi je zaključila likovni 4 da neprođem s ...prikaži još! 5 jer ja po njenom subjektivnom mišljenu nisam đak za prolazit s 5 ,bez obzira što su mi ocjene takve.Najgore od toga što imam talent za umjetnost,a baš me tu zakinula,znači ona u 4 godine predavanja nije primjetila da ja crtam iznadprosjeka jer kasnije prolazim prijem u srednjoj umjetničkoj školi,iako je neupisujem,ali se bavim umjetnošću kao hobi i dan danas.Poslije sam shvatila da moja mama nije donijela toj učiteljici nikad litru maslinovog ulja ili ne znam što pa eto ...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:26
  • Avatar elf
    elf

    Ma daj smjesno! Pa ovo je pretesko za djecu od 6,5-7,5 godina! Da se obrazovni sustav mora mjenjat mora, ali ne na ovaj nacin!

    7 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:45
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Da je učiteljica pitanje postavila verbalno, mislim da bi klinci pretežno točno odgovorili.. Ovako maleni, tek naučili čitati, vjerojatno su se borili s tekstom i previdjeli smisao pitalice..Postavila sam usmeno ova pitanja kćerkici od 6 godina i odgovorila je na ...prikaži još! 2 od 3 točno.. Mislim da je problem u borbi sa slovima i tekstom..

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:01
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: zapravo da na ovaj nacin,da ucimo djecu razmisljati. ali kako je napisala Upitnik,ne mozes ocekivati od djeteta od 6 godina koji se bori sa ucenjem citanja da i procita i shvati smisao i na osnovu toga logicki zakljuci. da se ...prikaži još! uciteljica revno igrala ovakvih pitalica svaki dan s djecom na zabavan nacin,usmenim putem rezultati bi bili vidljivi. ovo je inace katastrofa,a ovo ispod sto je napisala djetetu u biljeznicu je za zapitat se tko radi u nasim skolama! vidjela sam i da djecu maltretiraju s tim da ruzno pisu. jedna uciteljica bi morala znati da je problem motoricki i dati savjet roditeljima da se igraju lego kockama,plastelinom,sivanjem i da ce rukopis samim tim bit poboljsan. ali otkud bi to uciteljica znala,tko zna na koji nacin je polozila svoje ispite!

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 10:50
    • Avatar emillia9

      emillia9: Kako ostatku razreda nije pretesko nego samo ovoj FB mami?

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 11:10
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: polovica razreda je dobila jedinicu. mozes se sad pitat kako nije druga polovica,a mozes pokusat i logicno zakljucit. ovo je odlican zadatak,ja osobno ovakve zadatke radim sa sinom od pet godina,ali usput se igramo,crtamo ili kuhamo i to bude zabavno ...prikaži još! i on zeli jos i jos toga. ne sumnjam da bi i ova djeca bila odusevljenja da im prava uciteljica otkrije cari ovakvog ucenja koje se ne ocjenjuje nego je zabavno.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 11:16
    • Avatar emillia9

      emillia9: Najbolje da kuhaju dok rade zadatke ;) I ne , ne pitam se kako druga polovica nije dobila jedinicu-sigurna sam da toj polovici roditelji ne vise na FB vec rade s djecom

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 12:46
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: vjerovala ili ne,postoje skole u kojima djeca u svrhu obrazovanja i samostalnosti kuhaju svoje obroke i uzgajaju povrce i voce u vrtu. iz tih skola nece izici 18godisnjak koji si ne zna oprati ves i skuhati posten obrok. iako sam ...prikaži još! ja navela samo kao primjer kuhanje kao usputnu stvar koja se radi s djecom dok istovremeno se zezate i ucite. nisam iznenadjena da nisi shvatila ;)

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 13:37
    • Avatar emillia9

      emillia9: Niti ja nisam iznenadjena da ti nisi shvatila.Obzirom na tvoj ton , ocito si se nasla uvrijedjena, pa nije tesko za pogoditi da si i ti jedna od tih mama koje 90% svog vremena provodi na fejsu umjesto da odgaja dijete.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 21:31
  • Default avatar - pavijan2
    pavijan2

    Sad ce to ministar rijesiti tako da djeci olaksa kao sto je i sebi.

    2 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:35
    • Avatar crni pes

      crni pes: Ma ne, ministrovo rješenje bi bilo 10% drugačije.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:14
    • Avatar zgb2zoran

      zgb2zoran: čekajte, djeca još nisu usvojila ministra, ta doktrina kreće poslije uskršnjih praznika, dok je mama obična ko..š

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:06
  • Default avatar - joseph_1
    joseph_1

    Nebudem previše komentiral situaciju samo da imam doma prvašića i iskreno-ludnica....koliko je to "napredovalo"...ili sam ja toliko zaostao...jer danas prvašić "mora" doć u školu "gotov"...znati citat pisat...zbrajat....a zadaci koje ima za zadaću i što se ući u školi je "napredovalo"...brzinom svjetlosti.....

    11 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:52
    • Avatar vrh

      vrh: ne mora znat čitat, pisat, zbrajat prije škole. kaj ti je?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:10
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Ne mora ništa od navedenoga znati.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:22
    • Default avatar - joseph_1

      joseph_1: Vrh-ti pišeš..tj.odobravaš da dijete mora doć u prvi razred sa znanjem pisanja čitanja i zbrajanja?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:47
    • Default avatar - joseph_1

      joseph_1: Ja tvrdim za svog sina i ostale u njihovoj skoli koju pohađaju da oćekuju od njih da pišu ćitaju zbrajaju..več na početku...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:50
    • Avatar vrh

      vrh: napisah "ne mora znat...", a ne "ne, mora znat"

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:50
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Eh, čitanje s razumijevanjem. :P

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:52
    • Default avatar - joseph_1

      joseph_1: Haha..tako je,ćitanje s razumjevanjem...koliko sam vec komentara procitao na ovu temu...na kraju ću malo skrenut...😂😉

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:08
    • Avatar igidus

      igidus: treba znati i gramatiku kad već diskutiraš :P

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:00
    • Default avatar - antena1

      antena1: Mora znat! Moj sin je u hrvatskom jeziku došao do petog slova u učenju abecede, a učitelj je već na trećem satu matematike napisao na ploču "geometrijska tijela i likovi" i tražio od djece da taj naslov prepišu u bilježnicu.Na ...prikaži još! zimskim praznicima u istom tom prvom razredu tražio je da pročitaju Pinokia iz školske knjižnice od 120 stranica i da napiše lektiru, odnosno kako je to rekao učitelj djeci, napišite sastav i sažmite najbitnije. Moje dijete došlo kući i pita me što je to sastav, a one druge riječi se nije mogao odmah ni sjetiti (sažmite). Ili kad mi je dijete došlo kući i rekao učitelj da kažem tko su žitlji ne znam čega, pola sata sam pokušavala skontati o čemu dijete priča, mislila sam da je pitanje bilo vezano za žito, a na kraju smo pogodili, šta je učo pitao za žitelje! Kakve su to riječi za dijete od 6 godina?

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 01:12
    • Default avatar - joseph_1

      joseph_1: Ignacijus-kad smo kod gramatike malo bolje pogledaj pa češ uvidjet da poslje tocke dolazi veliko slovo...ako več to gledamo...al ok je..ne treba sad srat o nekakvoj gramatici i kaj sam ja napisal..jedni jedva ćekaju da netko nešt zezne pa da ...prikaži još! seru po njemu...a onda se čudimo zašto je kod djece tak...

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 06:08
    • Avatar igidus

      igidus: joseph očito je da ti ć i č nisu jača strana :P

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 23:46
  • Avatar stremiti
    stremiti

    Zagonetke postoje za testove inteligencije ali ne i znanja ova je čak vrlo teska

    2 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:52
    • Default avatar - Jake Doyle

      Jake Doyle: Za prvasica je sigurno preteska,3 i 4 razred bi ovo vec trebao ovo znati.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:18
    • Avatar amun6

      amun6: sigurno su ovo obradili na satu. nećini se teško. mislim da ih je učiteljuca na slikovit i lakši način pokušala nešto naučiti. a ne da samo štrebaju bez mozga, već da povezuju. nešto poput igre asocijacije....

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 12:00
  • Default avatar - Hugo1_1
    Hugo1_1

    Niš ne rade s njima u školi nego im samo zadaće daju...

    65 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:32
    • Avatar ZORBA_1

      ZORBA_1: a roditelji kuci jos manje,radim u skoli i znam kakva djeca dolaze/kakvi su roditelji -dobra su djeca/

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:24
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: U mnogim zemljama izbacuju zadaću, a i ocjenjivanje... mučite djecu domaćim zadaćama.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:32
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: roditelji i djeca moraju imati više zajedničkog i osobnog slobodnog vremena. Nisu ni svi roditelji u mogućnosti biti sa svojom djecom kao i što se tiče znanja i inteligencije da rade s njima. Djeca vam bezvoljno idu u školu. A ...prikaži još! vi se držite samo tamo nekog obrasca, dajte malo i vi nešto učinite po pitanju toga. Činite djeci veliki problem, djeca idu u školu datamo uče, a ne doma.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:38
    • Avatar Assia

      Assia: hugo slazen se...u skolu se ide da se uci a ne da doma roditelj uci s njim!!! pomoc ditetu i uputit ga ok....al nije roditelj profesor...tili bi place jos da mi ucimo s njima i ono malo vrimena zato jer ...prikaži još! vi tamo ne radite nista! sorry al tako je

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:49
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: Pa gledam tu djecu uče po dva sata doma... I uče zbog roditelja jer su ucjenjeni ocjenama. Drugdje ih prvo uče životu, a zatim prelaze na ozbiljne stvari... koliko su samo individualaca uništili tako. Ima jedan mali koji nevjerojatno crta, ...prikaži još! ali baš baš, i ništa drugo mu ne ide, ali oni ga ruše, umjesto da mu omoguće da mu život ide u tom smjeru.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:54
    • Avatar Assia

      Assia: pa tocno to...svi moraju bit po istom kalupu priglupon planu i programu kojeg se profesori drze jos od 45-te i ocekuju da svak bude za sve....neda in se radit sa dicon idu mi na zivce ti profesori uvik pametuju a ...prikaži još! dica neznaju nista jer se ne bave bitnim..jos ocekuju da roditelj kuci uci s njima....zasto su preplaceni...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 19:57
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: Zadatak profesora je da sam izmisli i prirpremi neke testove za djecu i kako će voditi svoj sat, ali oni samo copypaste sa interneta... Kad se budu sami potrudili za dobrobit djece i naravno doma nešto rade, e tada zaslužuju plaću.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:03
    • Avatar Assia

      Assia: nema toga...rjetki su to profesori koji se trude svoje znajnje prenit kako triba...trpaju apsurdne testove i dica izadju iz skole pojma nemaju...al ne...roditelj mora ucit s njima...pa zasto te placa drzava...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:05
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ja sam majka dva osnovno skolca, razlika izmedu ucitelja golema, sincic ide u treci razred mlada uciteljica zadace da ne pricam praktici prode mu dan za knjigom, curica prvi starija uciteljica ( za penziju) zadace nema vikendi slobodni, i pita ...prikaži još! a me mali neki dan mama zasto ja od prvog razreda imam tolko zadace a seka nema, usporedbe radi, da ne pisem o tome kolko puta dode doma i moram mu objasnjavati jer gradiva je puno vremena malo; ucili u drugom razredu o prometu (nabubali) nije ih izvela da im u praksi to pokaze, raspusteni su niko u skoli ne vodi brige o djeci, mali odmor veliki oni vani po zimi, po snijegu bez jakni u papucama

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:08
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Hugo to je istina samo printaju listice i daju djeci ne pise se vise u biljeniznicu ima dana kad pitas dijete dobro kaj ste radili u skoli , rijesavali listice i pitam jel uciteljica s vama radile ne oni su sami

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:10
    • Avatar Assia

      Assia: ninci znam sve od prijateljica koje imaju dicu skolarce a i kazem sama sam prakticki nedavno izasla iz toga...faxa....nije mi pamcenje ishlapilo....i grozno eto..samo bubaju ta dica nebitne podatke kasnije veze nemaju o nicemu...ucitelj je tu da nauci na konstruktivan ...prikaži još! nacin al mi roditelji smo krivi sta oni neznaju opce stvari....

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:14
    • Avatar Assia

      Assia: * jos mi tribamo radit s njima po 5 sati dnevno...po njihovom....

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:15
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Previse se bojimo za svoju i djecu i prezastitnicki smo nastrojeni i zato nam djeca budu sve nesposobnija

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:17
    • Avatar kuglica

      kuglica: Hugo i Asasina, kao prvo, zadaća učenika je UČITI (zato se i zove učenikom). Zadatak učitelja je pokazati, usmejriti, uputiti,...kako učiti, niti jedan učitelj nema čarobni štapić kojim će znanje jednostavno uliti u glavu. Drugo, zadatak roditelja NIJE sjediti uz ...prikaži još! dijete i zajedno s njim raditi zadaću; zadaća roditelja je uskočiti kada dijete zapne, pomoći mu tu i tamo, a ne sjediti uz nega i sve, baš sve mu servirati da se zlato mamino ne muči i da majka može što prije s***i po učitečljima na društvenim mrežama.Treće, djeca su nam potpuno zakržljala, nesamostalna su i nesnalažljiva jer im roditelji čine medvjeđu uslugu rješavanjem zadaća umjesto njih. Četvrto, osvrnula bih se na komentar kako u školi učitelji ništa ne rade i ne vode brigu o djeci, zašto ih država plaća i slično: vi zaboravljate da jedan učitelj radi sa 20 ak djece istovremeno te da je to 20ak različitih osobnosti, karaktera, potreba i da se učitelj ne može u 45' posvetiti svakome učeniku posebno. A da ne spominjem da su u današnje vrijeme u 'normalne' razrede integrirana djeca s ovakvim i onakvim poteškoćama, oštećenjima,...u razredu nam sjede djeca sa ovakvim ili onakvim stupnjevima retardacije, autizma, logopedskim i psihičkim problemima, hiperaktivna djeca, djeca željna pažnje i ljubavi, gladna djeca, odgojno zapuštena djeca...a ti imaš samo 45' minuta da se svakome posvetiš...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:40
    • Default avatar - Klinkica

      Klinkica: Netko je pitao zasto se djecu ne izvede van da im se ne pokaze promet uzivo? Shavacate li sto to zahtijeva? Ako zelite izvesti dijete van, morate imati odobrenje roditelja i skole (najcesce ravnatelja), a sto ako se nesto dogodi? ...prikaži još! Tu je 20+ djece na koje jedna uciteljica pazi jer ne moze imati asistenta kada i drugi rade. Drugo, nemamo mi magicnu pilulu koju cemo dati djeci i ona ce upiti svo znanje, nesto se treba i kuci raditi, ali to je prenaporno jer treba biti doma na fejsu. Ne kazem da nema zlatne djece, pametne, ali ona su nazalosti u manjini. Ako zelim povesti neku raspravu na satu (jer mi je takav predmet) od pola njih necu dobiti uopce odgovor ili ce biti ''ne znam'', ako zelim im napraviti sat zanimljivim (a nastojim sto cesce jer ne volim stari koncept nastave) pripremim se i onda dvoje u grupi rade nesto, a dvoje prepisuju ili je razred nemiran i gledaju uokolo. Nesto ponovim dva puta, treci put me ucenik pita to isto. U prvom razredu djeca ne znaju skare drzati u rukama, ne znaju gdje se gleda broj stranice, ne znaju da, kada su dosli na kraj lista u biljeznici moraju okrenuti taj list (kazu mi pa niste nam rekli). I recite mi je li moj posao nauciti ih ovim stvarima? Sto se tice lekcija, ne kaztem da postoje ucitelji koji su losi jer i nas ima svakakvih kao i u svakom poslu, ali isto tako dijete zna da ce ga roditelj poslati na instrukcije pa zasto bi pazio na satu. Nemojte mi reci da dijete ne moze pohvatati gradivo engleskog ili bilo kojeg drugog predmeta

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:59
    • Default avatar - Klinkica

      Klinkica: u drugom razredu osnovne skole pa mu trebaju instrukcije?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:59
    • Avatar 0304

      0304: @ZORBA_1 - roditelji očekuju da djeca sve nauče u školi. Prije 20 godina nije bio problem riješiti 10 zadataka iz matematike za zadaću i odgovoriti na pitanja iz hrvatskog nakon teksta u Čitanci (Udžbeniku) a danas je. I slažem se ...prikaži još! kako su prije roditelji našli pola sata da djeci prekontroliraju zadaću

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:18
    • Avatar kuglica

      kuglica: Klinkica, možeš li vjerovati da radim u sredini u kojoj dijete do polaska u školu nikada nije čulo za slikovnicu?!? U sredini u kojoj su mnoga djeca tek u školi čula da se nos briše maramicom, a ne rukavom ili ...prikaži još! dlanom?!? U kojoj djeca nikada nisu čula za molim, hvala, izvoli, oprosti do polaska u školu?! U kojoj malac kojemu je problem pisati zadaću dobije na poklon pametan telefon (koji si ja od svoje nastavničke plaće ne mogu priuštiti) i nije mu problem satima u njega buljiti i tipkati?! I kada mi ga dijete ponosno pokaže, samo mu poručim neka pozdravi roditelje!!! U sredini u kojoj su, umjesto zadaće i lektire, Farma, Big Brother i turske sapunice obvezna odgojno- obrazovna građa?! U sredini u kojoj se klinac u trećem razredu hvali da je buljio u TV do sitnih sati jer su mu roditelji to dozvolili samo da se ne moraju njime baviti?!? Niti ja nisam vjerovala da to postoji dok nisam kročila u obećanu zemlju zvana Školstvo-u-Hrvata!!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:22
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: 0304 u koju skolu ti idu osnovno skolci di je jedina zadaca 10 zadataka iz matematike i par pitanja ispod teksta

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:23
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kuglica svaka ti cast nije tebi lako (ovo nije uvreda)

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:25
    • Avatar kuglica

      kuglica: ZORBA, danas se roditelji sve manje imaju volje i želje baviti svojom djecom: dođu mi u školu i kažu da se užasavaju praznika jer ne znaju kako će izaći na kraj sa svoje dvoje, a od mene se očekuje da ...prikaži još! a sa njih 20ak istovremeno i po razredu, činim čuda...čak štoviše, da ih odgojim, naučim, a valjda i da ih nahranim , odjenem, tješim, bedinam, vodim liječniku, glumim dadilju, zabavljača i klauna...jer, znam, zanimljivije je lajkati statuse po fejsu, negoli se baviti djetetom!!! Ne kažem da su svi roditelji takvi, Bože sačuvaj, ima onih časnih iznimaka i, na žalost, postaju zaista iznimke, izumiruća vrsta!! I prije su ljudio odlazili na posao, radili, majke su dolazile doma iz tvornica pa su doma kuhale za sutra, prale, a djeca su pisala zadaće i učila...i nikome nije palo na pamet buniti se i žaliti što se od djeteta traži angažman!! Današnja su djeca nesposobna, zakržljala, pažnja im je kratkotrajna, a mislim da su i roditelji sve više i više nalik na svoju djecu: ne pitaj me, pusti me na miru, ne davi me, zar ne vidiš da upravo lajkam najnoviji status!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:30
    • Avatar 0304

      0304: @ninci1512 - ja nemam osnovnoškolce (nisam to napisao a shvatio sam kako ti jesi), ali nevjerujem kako učenici do 4 razreda imaju više od jednog sata zadaće dnevno

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:32
    • Default avatar - Klinkica

      Klinkica: @kuglica, sto je najgore, mogu zamisliti sve sto ste rekli. Sjedne strane imate djecu koja su odgojuno zapustena i prepustena sama sebi (ne pisu domace radove, klaunovi na satu, ne rade, ometaju nastavu, roditelji ne dolaze kadfa ih pozovete), a ...prikaži još! s druge strane imate majke poput ove iz clanka ili jedne koja je meni rekla da sam sigurno tek pocela raditi (izgledam dosta mladje) i nemam dovoljno znanja iz pedagodije i metodike da budem uciteljica prvasicima. Otkud joj uopce pravo da tako nesto komentira? Samo pokazuje koliko su roditelji uzeli maha.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:33
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: 0304 evo moj sin ide u treci razred matematika obavezno 2-3 str, hrv ili listic A4 s prijeda i straga ili dvije stranice radne biljeznice, kad je priroda obavezno dvije stranice nekad tri ovisi od lekcije, vjerunauk jedna do dvije ...prikaži još! je stranice, engleski nekad stranica ili listice obavezno citanje a nekad i prepisivanje rijeci u biljeznicu koje se nalaze na dnu koje mora roditelj prevesti ( nesto zna nesto ne), malena prvi razred nema zadace sve rijese u skoli

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:38
    • Avatar 0304

      0304: @ninci1512: - onda isprika, onda su ti profesori iskompleksirani. Vjeronauk bi maksimalno trebalo imati nešto nacrtati ili odgovoriti na 2-3 pitanja, ili kratko nešto napisati. Što se tiče engleskog dobro je da se riječi uče,

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:47
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, u današnjim vremenima nije lako nikome...a pogotovo nije lako odgovornim, poštenim, marljivim i savjesnim i roditeljima i učiteljima....u zemlji u kojoj se svatko tko se zna potpisati brojati do sto smatra odgojno obrazovnim stručnjakom, u takvoj zemlji je zaista ...prikaži još! marljivim, poštenim i savjesnim ljudima teško...znam to iz osobnog iskustva, nažalost...i sama sam roditelj, ali sam i nastavnik, i imam uvid i u roditeljstvo i u odgojno obrazovni rad u školi...i upravo zato odgajam svoje dijete da bude samostalno, da stoji iza svojih postupaka i da za njih preuzme odgovornost...moje dijete je sada u 1. srednje (jedna zagrebačka opća gimnazija) i NIKADA nisam s njom po 5 sati sjedila i radila zadaću jer je mala od prvoga dana znala da je zadaća NJENA obveza i dužnost, a ne moja...lektira je NJENA obveza, a ne moja...nošenje stvari školu, donošenje opreme za TZK i LK je NJENA obveza, a ne moja...ali ja sam se svojim djejetom bavila i nisam dopustila da ju odgajaju fejs statusi, i slično...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:47
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Trebali bi na vjerunauk pjevati, pricati price iz biblije, pita ga se svaki dan pisu nekakav ispit provjeru kako zelite nazvati to jednom tjedno na kraju polugodista ili krajem godine i tri tjedno , ali to s ispitima nije tolko ...prikaži još! o krivica ucitelja vec plana i programa

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:50
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kuglica i moji rade zadacu sami i citaju sami i nikad nisu otisli u skolu bez zadace opreme i ucim ih da se brinu za sebe da budu iskreni i nikad nisam imala problema ni s njim a ni s ...prikaži još! uciteljicom redovito idem u skolu mali ima odlicne ocjene ali kad vidim kolko vremena provede uceci zao mi ga je nikada nismo u prva cetri razreda tolko ucili, ali da ima svakakvih roditelja da ima, gledam roditelji voze djecu do stanice gdi ih autobus pokupi, nije na ucitelju da nauci dijete reci hvala molim, dobar dan to mora roditelj uzeti si vremena prosetati s njim dati djetetu primjer, jer ako dijete vidi da roditelj pozdravlja i ono ce a sad mu govoriti moras pozdravljati a da mu ne pokazes primjer uzalud, roditelj mora biti primjer svom djetetu , ako dijete vidi roditelja da lazu i ono ce jer ako moze mama mogu i ja a stalo mu se govori nemoj lagati

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:56
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Profesori i nastavnici moraju shvatit,što dovoljno govori i o današnjoj pedagogiji,da mama i tata rade možda dvokratno,prekovremeno,izvan mjesta prebivališta i nestignu u surovom kapitalizmu s djetetom ručati,kamoli učiti sve predmete.Probudite se.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:03
    • Default avatar - Klinkica

      Klinkica: A roditelji bi trebali shvatiti da je djetetova obveza da uci kuci, samo bez pomoci jer, lijepo je gore napisano, to je njihova obveza, a ne obveza roditelja.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:10
    • Avatar kuglica

      kuglica: prepametna, i roditelji bi trebali imati na umu da i velika većina nastavnika i učitelja, a koji su i očevi i majke, rade izvan mjesta prebivališta...dakle, i naša su djeca prepuštena samima sebi ponekad...pa im ne pronalazimo isprike za nerad ...prikaži još! i lijenost!! probudite se!! I sama radim izvan mjesta prebivališta, 3 sata gubim samo na putovanje, kada radim ujutro, ustajem u 5, a kada radim popodne, već u 11 moram iz stana kako bih do 14 sati bila na nastavi, a kući dođem oko 9, pola 10...i moje dijete je često samo i prepušteno sebi, ali ZNA da je škola NJENA obveza, a ne moja...i nikada mi moje putovanje i izbivanje nije bilo izlikom za djeteov neuspjeh!! Ali se zato stigne fejsati, lajkati, pratiti turske sapunice i pljuvati po učitelju!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:11
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kuglice sto si zapela za taj fejs i turske sapunice

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:13
    • Avatar kuglica

      kuglica: prepametna, te priče objesi mačku o rep jer ti isti koji 'prepuno rade', uvijek stignu, usred radnog vremena, komentirati ovakve članke i pljuvati po radu učitelja i nastavnika jer su često frustrirani vlastitim neuspjesima i nesposobnostima pa im onda učitelj ...prikaži još! postaje krivac za sve njihove probleme, promašaje, neuspjehe i to samo zato jer prima plaću i ima radno vrijeme takvo kakvo ima...tu je srž čitavog problema i ovakvim člancima je jedina svrha izazivanje ogorčenja na nastavnike i nastavnički rad jer je dobro poznato da je pljuvanje po javnim službama omiljeni sport u Hrvata...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:20
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Na djeteu je da uči,roditelj da ga prat.Oprostu,ali ma jako lijenih nastavnika koji premalo rade s tom djecom i moraš sjediti s djetetom jer mu nedostaje smjernica kako da savlada gradivo.Može sjedit satima,ali nula bodova

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:22
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, zapela sam zato jer svaki dan gledam kakve rupe u mozgu izazivaju, tj. zatupljuju, ograničuju i onesposobljuju za realan život...zato sam zapela jer sam toga, za razliku od mnogih, itekako svjesna...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:23
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Prepametna slazem se s tobom postoje stvari koje neki ucitelji uopce ne objasne djeci, nek im uvale listice i nek se snalaze a oni lajkaju statuse , komentiraju clanke

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:26
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kuglica kaj se tice fejsa slazem se da zatupljuju i da se djeca previse bave igricama i sl

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:29
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Kuglica dovoljno govori o tebi tvoj komentar koji je upućen meni osobno.Ne,ja nisam neuspješna ,i uspjeh je širok pojam.Što je za mene uspjeh,za tebe ne mora biti i obrnuto.I glupe su mi vaše diskusije koje se baziraju na korištenju facebooka ...prikaži još! a jer nevjerujem da roditelji se u slobodno vrijeme bave društvenim mrežama pored svoje živuće djece.Kao zadnje,ne smatram besmislem što sam otvorila članak ,umjesto da gledam tursku seriju (to bi valja po tebi već trebao biti plus)jer sam baš htjela pročitati komentare roditelja što misle o današnjem školstvu i primjećujem da imam dosta istomišljenika.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:29
    • Avatar kuglica

      kuglica: Prepametna, ako dijete nešto ne shvaća i ako mu niti nakon nekoliko sati nije jasno, oprosti, ali to nije krivnja nastavnika, već je to alarm da sa djeteovim kognitivnim sposobnostima nešto ne štima!! prosječnom djetetu ne trebaju sati i sati ...prikaži još! da bi nešto razumjelo...i prestanite izlike za djetetovu nesposobnost, a možda i lijenost i nerad tražiti u drugima već prihvatite da imate problem. Jedan primjer: djevojčica u trećem razredu ima neku vrst autizma, majka je toga svjesna, ali ne dopušta da mala radi po prilagođenom programu jer kaj bu selo reklo?!? I ona će radije to dijete satima maltretirati, negoli joj dozvoliti da joj se pruži stručna pedagoška i medicinska pomoć. Dakle, što je tu posrijedi, zar lijenost učitelja?! Ako dijete nema prosječne spososbnosti, zar je to krivnja učitelja?!? Vi ne samo da imate problem s pedagogijom, već vam niti logika, vidim, nije jača strana...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:33
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: I oper ponavljam na roditelju je da dijete nauči odgovornosti da mora nositi pribor,knjige,tenisice za tjelesni i slično,nije na roditelju da dijete uči gradivo,ako 70 posto djece u razredu nije razumijelo gradivo koje je nastavnik predavao,znači da nastavnik nije obavio ...prikaži još! svoj posao kako treba.Mene ne zanima državna plaća,meni je to mali iznos,ja se pošteno naradim,ali i zaradim.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:37
    • Avatar kuglica

      kuglica: prepametna, meni je žao što si se ti prepoznala u mom komentaru koji sam uputila tebi, ali nisam rekla da si ti takva kakvom si se opisala...to što ne vjeruješ da se roditelji pored svoje žive djece bave društvenim mrežama, ...prikaži još! to je tvoj problem...ja sam se osvjedočila o suprotnom...ako si pomno pratila što sam pisala, tada si mogla, da si htjela, iščitati, da gledanje turskih serija ne smatram prednošću, već velikim problemom...osim toga, veliki broj istomišljenika ne znači i da ste u pravu...a što to točno moj komentar upućen tebi govori o meni?!? jedino što moj komentar o meni može govoriti jest to da sam nastavnik sa 17 godina iskustva rada i u srednjoj i u oš i da sam se nagledala i svakave djece i svakakvih roditelja...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:40
    • Avatar kuglica

      kuglica: ...i da su uvijek najglasniji bili oni koji su najmanje o svojoj djeci brinuli!!!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:41
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: A da se nademo na sredini nije svaki roditelj isti, niti svako dijete , ni svaki ucitelj, problem je da ucitelji imaju premalo vremena za obradu gradiva i posvecenosti djeci, da su djeca zatrpana gradivom , da ne mogu svi ...prikaži još! roditelji biti s djecom cijele dane

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:42
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Kuglica molim te ,dijete koje si navela i njegovu bolest se pojavi jedno na generaciju u školi.Nećemo raspravljat o iznimkama,djeci sa mentalnim poteškoćama i slično.Ja raspravljam o tome kada pola razreda nije razumijelo nastavnika koji je održao 45 minuta sat.Skroz sinu krivom smjeru

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:44
    • Avatar kuglica

      kuglica: Ja se, kao nastavnik, pošteno naradim, ali ne zaradim...to što 70 posto djece nije razumjelo gradivo, uzrok tome može biti i nedisciplina na satu, ali, naravno, može biti i nekompetentnost nastavnika da gradivo objasni i prenese...ali, to ne znači da ...prikaži još! su SVI nastavnici takvi i da su SVI lijeni i neradnici...kao što jedna lasta ne čini proljeće, tako jedan nespososban nastavnik ne znači da su SVI takvi...ne odobravam površnost i nerad jer sam sama odgovorna, marljiva i savjesna...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:45
    • Avatar kuglica

      kuglica: Da. nećemo raspravljati o iznimkama (djeca sa autizmom) kada tebi to ne paše, ali ćemo o iznimkama (nekompetentan nastavnik) kada to tjera vodu na tvoj mlin i kada to tebi odgovara...to mi se ne čini nimalo pošteno...sve je kriv nastavnik, ...prikaži još! , a roditelj i dijete su bogom dani...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:47
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Pročitala sam komenar tvoj da smo mi ovdje da napadamo nastavnike i da je prava istina jer smo valjda zavidni na plaće,državni posao i sl.Pa ja mislim da je mizerana plaća koju primaju nastavnici,da stvarno mi je komentar besmislen.Isto kao ...prikaži još! što ima dobrih roditelja,dobre djece,tako ima i nastavnika,ali ima i ovih drugih

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:50
    • Avatar kuglica

      kuglica: ...mene, zapravo, uvijek ispočetka čudi da nam je školstvo toliko loše kraj ovolikih kompetentnih i eminentnih stručnjaka u odgoju i obrazovanju...svi roditelji ovdje znaju što i kako treba...kako bi nastavnik trebao činiti ovo ili ono... a sam nije u stanju ...prikaži još! ju izaći na kraj sa jednim ili dvoje djece... i to kod kuće, u idealnim uvjetima...i onda se kao pile glisti čude ponekom neuspjehu učitelja sa 20ak, često neodgojene i nezaintetresirane djece...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:51
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, kak bi se to, po tebi, trebalo objasniti?! što kaže tvoja metodika?! KAko bi ti djetetu, kojemu je pojam broja čista apstrakcija, objasnila da su 23+5=28?!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:54
    • Avatar kuglica

      kuglica: prepametna, drago mi je da više ne misliš da su za neuspjehe djece isključivo i samo nastavnici krivi...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:54
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, kako bi ti malcu objasnila zašto su 2+2=4, zašto nisu 5 ili 6?! Ajde, lako je to...pogotovo u 1. razredu...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:57
    • Avatar kuglica

      kuglica: da, ninci, AKO su naučila...što ako nisu i ne shvaćaju pojam DESETICE i JEDINICE?!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:58
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Znaci draga gospodo Vi isto tako radite s djecom, evo mene su naucili moji ucitelji da se uvijek jedinice zbrajaju s jedinicama, a desetice s deseticama i tako dalje

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 22:59
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Znaci tako se objasnjava 23 +5 prvi prepisite a drugi zbojite a kad dode 23+23 onda je isto da se prvi dva zbroje i drugi dva isto, a kad dode 23+39 onda to vise ne vrijedi jer je za deseticu vise

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:02
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, ako ti je dijete u 2. razredu, probaj mu objasniti pojam tisućice ili destettisućice...blijedo će te gledati jer to još nije u stanju pojmiti... i stotice će mu/ joj biti previše...u tome se krije težina učiteljskog posla...što apstraktno i ...prikaži još! nerazumljivo mora postati konkretno i razumljivo...probaj na danom primjeru pa ćeš i sama vidjeti koliko je to lako...i sad si još samo zamilsi da ih na hrpi imaš 20ak i da te svi moraju razumjeti...a ovom se piški...drugom se kaki...treći plače za mamom...četvrtog to ne zanima previše...peti gleda kroz prozor...šesti baš nije razumio od prve pa mu treba još ponoviti...osmo dijete zahtijeva poseban pristup(recimo, ima ADHD, nemiran je, stalno se okreće, zabavlja druge, ne može na miru sjediti niti 10 minuta u komadu)...itd...itd...to ti je tako svaki dan u mojem razredu...pa sad ti jednom objasni zašto su 23+5=28 na način na koji si meni objasnila...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:10
    • Avatar kuglica

      kuglica: ninci, ovo tvoje tumačenje razumiju odrasli...djeca bi te jako teško razumjela...i nisi mi odgovorila?! što ako djeca ne shvaćaju pojam desetice i jedinice?!?

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:12
    • Avatar kuglica

      kuglica: ...probaj svojem djetetu na način na koji si meni objasnila, objasniti zašto su 59+78=137...javi mi kako je prošlo...i pokušaj zamisliti da ih na hrpi imaš 20ak...pod opisanim uvjetima...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:15
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Evo moje dijete zna i stotice i tisucice i mogu ti reci da zna izracunati dva veca broja od 100 jest da ih ne zbraja u redu vec ih potpise, shvatio je pojam jedinica desetica stotica i tisucica , nema ...prikaži još! ma jednostavnijeg nacina da mu se olaksa jer ce uvijek na kraju doci do toga da mora zbrajati po redu od jedinica pa na nadalje, ali ako se uci djecu da postoje jedinice i desetice i inzistira se na tome onda to treba primjeniti

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:16
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Znam da je problem s 20 razlicite djece a sto ako ih je u pitanju 6

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:18
    • Avatar kuglica

      kuglica: E, bravo za tvoje dijete!! Ali ako to shvaća i razumije tvoje dijete već sada, ne znači da će to svako dijete razumjeti od prve...iz razloga koje sam ti navela...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:21
    • Avatar kuglica

      kuglica: Vidiš, ipak smo postigli napredak u shvaćanju da nije baš uvijek isključivo i samo krivnja na nastavniku za neuspjeh djece...mnogo je tu okolnosti i faktora koje nitko ne uzima u obzir i samo ih zanima krajnji, finalni 'proizvod'...a kako smo ...prikaži još! taj proizvod proizveli, to nitko ne gleda i ne vidi...

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:23
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Kuzim da djeca nisu ista ali ponavljam inzistira se na tome da to znaju listici, ispiti, ali zasto se onda to ne upotrijebi, kuzim da nije jednostavno dijete nauciti necemu s cim se nisu susretala i sto je sam zakon ...prikaži još! matematike jer to tak mora biti

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:24
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ja nisam ni rekla da su svemu nastavnici krivi da ima vise faktora ( ja sam usporedila razliku izmedu ucitelja svog sina i svoje kceri ), ja uvijek gledam i s jedne i druge strane, ima roditelja kojima je tesko ...prikaži još! s djecom i kad ostanu sami s njima ne znaju kaj bi (ja ih imam troje) i nikad nisam imala problema s brigom oko njih nit mobitel, nit racunalo, vole se igrati vani u kuci, pomazu trudim ih se nauciti odgovornosti i da imaju svoje obaveze, ucitelji ima ih svakakvih za puno stvari nisu krivi tipa kolicina gradiva i brzina obrade i shvacam da nemaju puno vremena za objasnjavati jedno te isto gradivo, a da su djeca zatrpana jesu

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:30
    • Default avatar - Hugo1_1

      Hugo1_1: Nažalost dobio sam crveni karton kao i obično... Samo bi tu naveo jednu priču ovim cijenjenim profesorima. Naime, ima jedna profesoricu tu u gradskoj školi na čijem satu svi uživaju i svi su mirni pa čak i oni najgori... Trude ...prikaži još! se i imaju dobre ocjene, a kad dođe drugi predmet loši su i nemiri. Dakle, ta učiteljica voli svoj posao i nikada ne kuka kako ima puno posla, kako ima puno đaka, kako su roditelji neodgovorni kao i djeca.... Žena voli svoj posao, voli svu djecu, djeca vole nju, vole hrvatski jezik...

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 21:29
    • Default avatar - pješčani sat

      pješčani sat: Zašto djeca uopšte idu u školu,ako ih raditelji moraju sve sami naučiti?Zato da bi ih učitelji ocjenili koliko su naučili djecu!

      Odgovori Subota, 18.02.2017. u 21:36
  • Avatar ajetodoo
    ajetodoo

    Ovaj test je za prvačiće jednostavno preglup. Koji ga je genijalac samo "izumio"?

    1 Četvrtak, 16.02.2017. u 19:02
  • Avatar sarkastican
    sarkastican

    ovo ni ja ne znam,. a zavrsio sam 16 godina skolstva u mojoj domovini Hrvatskoj

    Četvrtak, 16.02.2017. u 18:57
  • Avatar herewegoagain
    herewegoagain

    Totalna glupost....

    Četvrtak, 16.02.2017. u 18:31
  • Avatar uznapredovanje
    uznapredovanje

    zato "grbavo drvo" sad ide drugi put u drugi razred... i prvi osnovne ga je pošteno izmorio...

    5 Četvrtak, 16.02.2017. u 18:34
  • Default avatar - lola2108
    lola2108

    Kad se zna da je tema dani u tjednu,uopce nije tesko.A vidi se da mali nema pojma o cemu se uopce radi.A vrlo vjerovatno su takve zadatke radili u skoli na nastavi i imali za domaci rad.Samo treba sjesti i ...prikaži još! zagrijati stolicu. Na kraju krajeva,stalno govirite da tjeramo djecu da bubaju napamet,a kad se trazi logicno zakljucivanje onda opet nevalja. Nije ni cudo da nam je drustvo u komi kad su po misljenju vecine djeca uvijek u pravu,a nastavnici nemaju pojma.

    3 Četvrtak, 16.02.2017. u 22:10
    • Default avatar - petnapet

      petnapet: Bravo Lola. Potpisujem!

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 23:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: 100% si u pravu!

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 06:57
    • Default avatar - mystery shopper

      mystery shopper: skolstvo je u banani,to je cinjenica. visoko skolstvo je najgore u banani. bas sam gore napisala da uciteljice ne znaju kada je djetetu los rukopis da ga ne opominju nego da daju savjet roditeljima da rade sa sivanjem,plastelinom i slicno ...prikaži još! jer je problem motoricki. ja sam pitala par kolegica o uzrocima loseg rukopisa i nijedna nije spomenula motoriku. mislim da je to zalosno,i mislim da nastavnike ne treba gledati kao svete krave. oni oblikuju nasu djecu i treba kontrolirati sto rade. ovaj zadatak je odlican za usmenu igru u ucionicu koju bi dobra uciteljica izvrsno iskoristila za ucenje kako se misli. za dijete koje je tek naucilo citati je potpuno neprimjeren. djeca u prvom razredu ne trebaju sjesti i zagrijati stolicu,ucenje se odvija na drugom principu,pogotovo u toj dobi. ako u startu dijete vidi da je ucenje dosadno,da se mora samo sjedit i ucit nezanimljive stvari nije to dobar korak za priblizavanje skole djetetu niti za zelju za ucenjem. a sva djeca zele uciti,samo vecina ne zeli na ovako zaostao nacin.

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 10:57
  • Avatar realista 7
    realista 7

    Jadna djeca , daj nekom političaru pa da vidim kak bu prošo

    Četvrtak, 16.02.2017. u 18:45
  • Avatar projekt_venus
    projekt_venus

    Treba taj test dati našim saborskim zastupnicima i ministrima, pa da vidimo koliki IQ upravlja cijelom zemljom. Garantiram da ih najmanje 70% ne bi znalo riješiti ovaj test

    2 Četvrtak, 16.02.2017. u 21:49
  • Avatar Filip42
    Filip42

    Dajte političarima to u saboru da vidimo...

    Četvrtak, 16.02.2017. u 20:43
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Osnovna škola i program nam je kao da je šešelj u srbiji sastavljao u namjeri da upropasti Hrvatsku djecu !

    1 Četvrtak, 16.02.2017. u 20:28
  • Avatar delaware
    delaware

    besmislen test. djecu treba učiti matematici, osnivač i vlasnik oracle-a milijarder izjavio je da treba učiti programirati to je bitinije od znati čitati i pisati. ovo je zbunjivanje učenika, ništa se s time neće postići. treba djeci davati konkretne matematičke ...prikaži još! zadatke time će ih se bolje pripremiti na surovu stvarnost i njene izazove nego s ovim smicalicama koje apsolutno nemaju nikakvog smisla niti efekta. imam frenda koji ima dva faxa građevinu i elektrtehniku i nisam siguran da bi ovo riješio. a nije da se ne razumije u struku, rastura i matematiku i fiziku.

    3 Četvrtak, 16.02.2017. u 19:50
    • Default avatar - arizin

      arizin: Nebi se složio i sam sam na odličnom faksu i ovo je pravi primjer samo nebi ipak dao prvom razredu već 2 i 3 razredu da ovo rješavaju po mogućnosti ne za ocjenu.Pogledaj si malo rezultate PISA testa pa ćeš ...prikaži još! vidjeti među prvih 7-8 zemalja sve samo istočni Azijati od Singapura,Tajvana,Kine,Japana,Makao,Hong Kong itd.Kod nas je upravo problem što nas se sve uči da štrebamo bez logike, dok njih uče razmišljati i logički zaključivati.Kod nas bi ovo prvo pitanje u klasičnom smislu bilo postavljeno dani od ponedeljka do nedelje čine i onda odgovor dane u tjednu.Ovo je malo kompliciranije i odmah žalba i tu se slažem jer je prvi razred, no od 2 pa na dalje zašto ne....Evo recimo ima jedan srpski redavač koji je to sjajno objasnio kako to rade u Kini, pitanje za treći razred koja to životinja ostavlja tragove po zemlji, a ne hoda po toj zemlji? Ili recimo poveznica između viteza i kornjače? Ja se kladim da kod nas bi se odmah dignula panika na to jer nije bubanje, a svi traže neku promjenu znanja.Što se tiče ovog vlasnika, samo si pogledaj komapnije od Googla,Facebooka pa i tog Oracla i broj Azijata koji tamo rade sigurno se kreće od 40% pa na više i uopće nije tajna da je vodeća zemlja Svijeta u tom kontekstu Japan bilo što vezano za tehnologiju i robotiku dok Ameri ovise upravo o uvozu radne snage iz Azije.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 20:56
    • Default avatar - prepametna

      prepametna: Ja se slažem da testovi moraju poticati razmišljanje i logičko zaključivanje,a ne bubanje napamet,ali ipak primjereno svojoj dobi i ne za ocjenu.

      Odgovori Četvrtak, 16.02.2017. u 21:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ovo bi bio ok test al ne za ocjenu... razmisljanje "outside of the box" it te fore

      Odgovori Petak, 17.02.2017. u 07:50
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message