VELIKI USPJEH Učenici iz male slavonske škole osvojili su čak deset nagrada na natjecanju iz crtanja i slikanja koje su u Njemačkoj organizirali hrvatski iseljenici
Malim umjetnicima likovni je najdraži, osvajaju i nagrade
Područna Osnovna škola Marinci, u sastavu Osnovne škole Zrinskih Nuštar, kraj Vinkovaca, simpatična je mala četvorogodišnja škola koju pohađa tek 38 učenika, u kojoj stasaju pravi mali likovni umjetnici.
Nekolicina njih već je dobro poznata i njihovi radovi nalaze se u izložbenim prostorima Mimare i Lisinskog. Neki radovi izloženi su u inozemstvu. Učenici ove škole u Marincima višestruko su nagrađivani. To je potvrdio i najnoviji uspjeh koji su ostvarili na 16. međunarodnom likovnom natječaju “Iserlohn-Rim-Molize-Zagreb 2016.”. Od 1000 radova primljenih na natječaju, radovi učenika iz Marinaca osvojili su deset nagrada i prva mjesta.
- Natječaj je zapravo autorski koncept bračnog para Ankice i Ante Karačića, likovnih umjetnika iz Iloka, koji žive i rade u njemačkom Iserlohnu. Natječaj je osmišljen da okupi likovne radove hrvatske djece iz svijeta, u iseljeništvu, ali i u domovini. Cilj je povezati ih i dijeliti njihov entuzijazam prema umjetnosti. Mi smo se na taj natječaj javili i prošle i ove godine nakon što smo na njega naišli na internetu. Lani je cijelo selo bilo ponosno kad su učenici Ante Šimunović te sestre Natalija i Magdalena Kuntić osvojili prva mjesta. Ove godine smo potvrdili koliko smo dobri i najbolji jer smo odnijeli sve nagrade - kaže Marija Lesandrić, ponosna učiteljica razredne nastave i jedna od mentorica djece čiji su radovi završili na natječaju.
Ove godine nagrade na natječaju dobili su Mihael Tunić i Valentin Andričević (3. razred), koji dijele prvo mjesto, Ivana Brajdić (4. razred) na drugome mjestu, Dominik Pap i Magdalena Kuntić (3. razred) dijele treće mjesto i na četvrtom su Nika (1. razred), Ema Farkaš (2. razred), Natalija Kuntić, Ivana Marković i Lea Kapoši (4. razred).
- Imamo nadarene učenike, a njihova specifičnost je i u tome što žive u maloj sredini koja im ne nudi puno zabavnog sadržaja. Primjerice, nitko od njih prije škole nije išao u vrtić. Oni dođu u školu i tu uče držati olovku. Tek neki od njih sad idu na engleski. Ovoj djeci škola je jedina zanimacija te su vrlo zahvalni za usvajanje novih znanja i vještina. Oni dođu na likovni i nakon škole, u svoje slobodno vrijeme, pa tu satima slikamo, stvaramo, kreiramo i otkrivamo neke nove likovne tehnike. Radili smo i batik na plahti, topili vosak, nanosili ga peglom... Sve oni to upijaju, posvećeni su tome što rade i uče te zato imaju sjajne rezultate - kaže Lesandrić.