Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Merkel nije znala da će svirati Thompson na skupu HDZ-a...'

POSLALI ODGOVOR Kancelarka nije znala koje će pjesme puštati na predizbornom skupu u Zagrebu, kao ni sadržaj pjesama, objavio je ured Angele Merkel o predizbornom skupu HDZ-a na kojem je ona bila

Komentari 204 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar ljeto64
    ljeto64

    Ova žena je sve normalne ljude koji vole svoju djecu više od tuđe i svoju kuću više od tuđe proglasila ksenofobima i nacionalistima !!!!

    3 Srijeda, 22.05.2019. u 10:20
  • Avatar St. Jimmy
    St. Jimmy

    Zašto je "Lijepa li si" zapravo problem ovdje: "Jednonacionalne – monokulturalne države trebale bi nestati. Današnji konzervativci koje cijene vrijednost vlastitih nacija i hoće imati mirnu budućnost u svojim društvima pozivaju se na prošlost koja ne postoji i zbog toga ...prikaži još! oni ne mogu diktirati budućnost. Europska kultura i europsko naslijeđe su konačno samo društvena konstrukcija i svatko tko nešto drugo tvrdi ima suženu svijest. Europa je uvijek bila kontinent migranata. Masovno useljavanje muslimanskih muškaraca u Europu je sredstvo za postizanje tog cilja. Nijedna država se ne može suprotstaviti miješanju, čak štoviše useljenici moraju stići s najudaljenijih mjesta planeta. Budućnost čovječanstva ne počiva više na pojedinim nacijama i kulturama nego na izmiješanoj superkulturi. Stoga „multikulturna različitost“ u svakoj pojedinačnoj naciji se mora ubrzati i „izbrisati jednonacionalne i monokulturne države. - (Franss Timmermans, potpredsjednik EK). "Države članice Europe moraju predati svoj suverenitet, svoju slobodu, Briselu za dobrobit jedne velike izmiješane države." - (Angela Merkel)

    Srijeda, 22.05.2019. u 11:16
  • Avatar Demetra
    Demetra

    Jel bi sad trebali pitati Merkelicu kaj smijemo svirat u Hrvatskoj? Jel "Lijepa li si" zabranjena pjesma? Kome to smeta???

    42 Srijeda, 22.05.2019. u 09:45
    • Avatar Androtest

      Androtest: pa našim kvazi anti(fašistima)...koji se ubijaju slušajući cajke i četniče pjesme

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 09:50
    • Avatar jklč

      jklč: Smeta novinarima 24h

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:03
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Proglasili čovika ustašom ni kriva ni dužna. Nadam se samo da Merkelova ovu pjesmu nije shvatila osobno :-D

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:04
    • Avatar Demetra

      Demetra: Pa valjda ipak ima barem malo samokritike ;)

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ja sada slušala riječi pjesme, onako doista, od a do ž..i doista nemogu naći ništa ustaško i sramotno ..😮?? Fakat ne kužim

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:08
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Od vremena još od Krista Nova lica, scena ista Vražje sile se trude Da nas ne bude Antikristi i masoni Komunisti ovi oni Šire sotonske fraze Da nas poraze…

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tako lijepa ..domoljubna pjesma. 🥺

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:12
    • Avatar mrTrobec

      mrTrobec: Pjesma ne smeta,smeta neoustaša revač

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Svašta...

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:14
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: Smeta svim anacionalnim, antinacionalnim globalistima. EU i Merkelica ne priznaju nacije i nacionalna prava, vidiš da je to jasno i rekla. Nacionalizam je politička doktrina temeljena na konceptu nacija, prema kojoj je nacija nositelj državotvornosti. Prema doktrini nacionalizma nacija ima ...prikaži još! pravo na državu. A to se kosi sa svjetonazorom Merkelice i EU općenito. Nema to nikakve veze s ustašama, već s konceptom globalizma koji oni zagovaraju. Merkel ne želi suverenu državu Hrvatsku, već Hrvatsku kao nekakvu regiju unutar europske države. I zato joj smeta pjesma u kojoj je opjevana Hrvatska kao država.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:15
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Ova žena je izokrenula sve logične stvari pa tako ja ispadam nacionalist jer volim svoju djecu više od tuđe i svoju kuću više od tuđe.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:17
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: Pa ako priznaješ Hrvate kao naciju i pravo hrvatske nacije na svoju državu onda po definiciji jesi nacionalist.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:39
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: "Jednonacionalne – monokulturalne države trebale bi nestati. Današnji konzervativci koje cijene vrijednost vlastitih nacija i hoće imati mirnu budućnost u svojim društvima pozivaju se na prošlost koja ne postoji i zbog toga oni ne mogu diktirati budućnost. Europska kultura i ...prikaži još! europsko naslijeđe su konačno samo društvena konstrukcija i svatko tko nešto drugo tvrdi ima suženu svijest. Europa je uvijek bila kontinent migranata. Masovno useljavanje muslimanskih muškaraca u Europu je sredstvo za postizanje tog cilja. Nijedna država se ne može suprotstaviti miješanju, čak štoviše useljenici moraju stići s najudaljenijih mjesta planeta. Budućnost čovječanstva ne počiva više na pojedinim nacijama i kulturama nego na izmiješanoj superkulturi. Stoga „multikulturna različitost“ u svakoj pojedinačnoj naciji se mora ubrzati i „izbrisati jednonacionalne i monokulturne države. - (Franss Timmermans, potpredsjednik EK). "Države članice Europe moraju predati svoj suverenitet, svoju slobodu, Briselu za dobrobit jedne velike izmiješane države." - (Angela Merkel) ..... jel sad jasno zašto ne vole Thompsona, briga Merkelicu za tamo neke ustaše, o ustašama pričaju još samo oni zatrobljeni u 45-toj. Thompson generalno veliča naciju i hrvatsku državu, a to se oštro protivi bolesnim idejama EU vladajuće elite.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: St. Jimmy @: Kada ovo čitam, djeluje vrlo logično. No evo da se vratim na pjesmu od koje pođosmo. A to je tema, ili..Evo, ja bih dodala nešta..Malo mi ne zvuči baš plauzibilno tvoje objašnjenje. A evo zašto..Mislim ta analiza, ...prikaži još! a, poradi čega je ovo ili ono...Mnoge zemlje imaju ojesmice koje pjevaju o potocima, morima i travici te zemlje.:pa čak i himne. Konkretan primjer je evo, Njemačka Himna!! Upravo himna zemlje iz koje je A.Merkel došla u Hrvatsku. Moje mišljenje je, kako baš.. konkretno u ovom primjeru, nikakve logike nema eventualna aluzija na "veliku - neprimjerenu i suspektnu..?" nacionalnu pripadnost, jer u tom slučaju je njijemvi nebi trebali ojevati..bez komentara na isti način. Ne ide ta priča. Ček malo, pa to je himna koju su koristili i nacisti za" tamne" povijesti i bruke germanskoga naroda. Po tom je, uvelike za zaobići, a danas se ponosito naglas pjeva u cijelomu svijetu.:) Ori se! A tekst je vrlo sličan, čak i dominantniji, osobito ako pročitamo prvu strofu.. Ako smijem podsjetiti..glasi :" Njemačka, Njemačka iznad svega,iznad svega na svijetu, ako se uvijek radi zaštite i obrane, bratski drži zajedno...Od Meuse do Njemena, .Od Adigea do Belta,Njemačka, Njemačka iznad svega, znad svega na svijetu!" ??? Dakle nisam sigurna da bih taj argumenat baš usvojila kao objašnjenje. Prije se radi o dramatiziranju.. u koje svrhe ne znam, a da iskreno napišem..i ne bih. :) Ali je neubjedljivo.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:59
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ljeto64@, pa zar ima još negdje komunista? Gdje su oni? Koje su to osobe? Mi koji slabije opažamo, vapimo za tom informacijom.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:08
    • Default avatar - Anđelka-

      Anđelka-: Profesore, naravno da ih ima. Gdje ti živiš? Antifa pokret su komunisti. Veliki broj ljevičara i u SAD i u EU su neomarksisti, odnosno komunisti. Možeš također proguglati i za pojmove poput Fankfurtska škola, kao i "postmodernizam".

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:00
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Profesore tko ti dade nick ? Jesi i ti kupio diplomu ?

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:01
    • Default avatar - Anđelka-

      Anđelka-: @eho: ti znaš da Merkel mrzi Njemačku? Ona mrzi svaku nacionalnu državu, pa i Njemačku, a posebno joj se gade njemačka zastava i himna. Imaš video na Youtube, gdje na proslavi godišnjice svoje stranke jedan njezin kolega vadi njemačku zastavicu ...prikaži još! i maše njome, a slijedeći trenutak Merkel mu otima zastavu iz ruke i baca na pod.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:03
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Angela Merkel pretvorila je Europsku uniju u vlastitu prćiju, sve više navlačeći bijes i otpore mnogih zemalja članica, gdje se po zidovima mogu vidjeti njezini portreti s Hitlerovim brčićima. U tom njezinu deliriju moći, i Hrvati su postali meta.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:06
    • Default avatar - Anđelka-

      Anđelka-: Cijela ta ekipa, EU krema politička, su poput nekadašnjih komunista. Ne priznaju koncept nacije, sebe ne smatraju pripadnicima bilo koje nacije, pa kao što su kod nas KPJ svi bili "jugoslaveni" koji su se grozili svoje nacionalne pripadnosti Hrvata, Srbina, ...prikaži još! Slovenca itd, tako se i ovi groze svoje nacionalne pripadnosti i sebe smatraju "Europljanima" kao nacionalnom pripadnošću, ne priznaju nacije druge osim europske, niti bilo koju nacionalnu državu osim "europske države" To su vrlo opasni ljudi, koji će još u ovom stoljeću Europi ponovno donijeti rat, točnije revoluciju sličnu onoj Francuskoj. Živi bili pa vidjeli.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:08
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Dame i gospodo, ja pitao precizno koje su to osobe "komunisti", a dobio paušalni odgovor. Valjda znate navesti tri osobe iz javnog ili političkog života, koje nose stigmu da su komunisti. Paušalno možemo reći da su svi ljudi u državi ...prikaži još! lopovi, a mi znamo da nisu svi, da ima i poštenih.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:20
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Ajde gospe ti eno ti ih pun hurac u saboru !!!!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:23
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Anđelka@: :))A znam ja taj video i kontekst iz kog je izašao. Ali, nije to to..jer ga je i Merkel sama oficijelno i neoficijelno objasnila, da sada ne idem u senzacionalističke detalje.. Kao i to da je nije odana Njemačkoj ...prikaži još! j i to su sve napamet izgovorene i teške izjave. Kako god, tema je najobičnija pjesma, a sve drugo su manipulacije, za koje bi trebalo imati više argumenata. Nijedna ne pravda, niti osporava, kamoli potvrđuje drugu...I to sve u svrhu dramaturgije, oko jednog susreta, iz hrvatsko vino, hrvatski pršut i hrvatsku pjesmu, koju niti jedan nijemac ..niti građanin svijeta neće shvatiti pogrešno, a i što bi, ako mu je već netko ne razjasni, objasni..pojasni, nacrta.. podcrta ili čak pocrta :))

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:54
    • Default avatar - Anđelka-

      Anđelka-: Naravno da nije odana Njemačkoj. Merkel je ne znam koliko puta rekla, pa i sad, a to ti piše i u članku, da se protivi nacionalizmu. Ponovit ću - Merkel nije odana Njemačkoj, već Europskoj Uniji. St. Jimmy je gore ...prikaži još! citirao jednu od njezinih izjava: "Države članice Europe moraju predati svoj suverenitet, svoju slobodu, Briselu za dobrobit jedne velike izmiješane države." - (Angela Merkel) Ovo su činjenice, ma koliko ti pokušavao nju braniti i opravdavati. Merkel zagovara ukidanje nacionalnih država, uključujući i Njemačku. I to je sama nebrojeno puna istaknula.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 13:35
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Što ovaj eho@ brlja ?

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 13:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Anđelika@: A to joj se pripisuje i moguće je , u velikom procentu si upravu.., ali naravno u drugom kontekstu .:)) Ljeto@ kao prvo neznam kome se obraćaš pistavljaju ći to akademsko pitanje? Al OVA? eho, se vrlo precizno izražava ...prikaži još! va i kada je prozovu, precizno odgovara. Pa da se prešaltam na tvoj stil, kratkp i jasno, koji hurac tebe zanima, kaj eho brlja. Nauči se izražavati pa ćeš lakše shvaćati što se piše. ;)

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 14:20
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Woooow wow wow što smo nabrijani jbt !

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 14:23
    • Avatar Demetra

      Demetra: Miiiir, curke, obje ste mi drage! :) Samo se niste razmele! ;)

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 14:47
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ljeto64@, ako ne razumiješ što piše osoba koja bolje od tebe poznaje njemačku politiku, kulturu i mentalitet, onda se takva osoba sluša s dužnom pozornošću i pita se ako nešto nije jasno, a ne kaže se da "brlja". Nisam siguran ...prikaži još! da se riječ "brlja" nalazi na popisu hrvatskih riječi, ali znam u kojim se krajevima taj termin koristi. Prema tome, bilo bi lijepo da koristiš hrvatsku terminologiju.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:39
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Ovde je tema Merkelica , a ne Njemci koji je uz put rečeno osuđuju.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:40
    • Default avatar - Anđelka-

      Anđelka-: Ništa se njoj ne pripisuje, već tako jest. Tehnologija je gadna stvar, sve što kažeš ostane zabilježeno i osvane na youtube. A i mediji prenesu. Tako da, dragi/draga eho, živiš u poricanju. PS što sam to u pravu? Procentu? Što je to?

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:47
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: Ljeto64, Merkelica je sigurno Kineskinja, a ne Njemica :))

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:53
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: A tebi je vidim jedna osoba cijela nacija .

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:54
    • Avatar kajzer/soze80

      kajzer/soze80: Aj malo da sukobimo mišljenja..Tompson šta peva meni kao Srbinu ni najmanje ne smeta,ko voli nek sluša,ko ne njegova stvar..Eto ja od naših patriotskih pesama ne volim četničke pesme,al zato volim "marš na drinu" to je pesma junačke srpske vojske ...prikaži još! prvog svetskog rata,a inače sam od Drine na 15km,kao i planine Cer,gde je srpska vojska porazila tada austrougarsku vojsku koja je dolazila iz pravca Bosne,velika bitka...Inače,kod nas ima jedna lepa pesma doduše narodna u izvodjenju Baje malog knindze a reči idu ovako..."teče život kao reka,vreme brzo leti,onaj ko se rodio mora i umreti,zato me ljubi ne misli na krizu jedino život nema reprizu...Na proslavi Nove godine častio sam pevača u Beljini 20 eura da mi otpeva...a sve njegove ratne,populističke pesme me nerviraju i besmislene su...aj malo samo ona "kad sam bio mali" ta mi nije loša,inače ostalo bezveze..Poenta,ima taj vaš Tompson i drugih pesama,meni ni one ne smetaju,ali naravno ima onih kojima to smeta i obrnuto,kao što se neki puno više prime na njih...Kod nas sportisti na proslavama su spašeni takvih pevača,slušaju rok,zabavne...dok vaši i nisu tu je neka razlika..A śto se tiče Merkelove kao i Rusa,Amera svako gleda sebe,licemeri do bola...a vi,mi polako ali sigurno kao nacija nestajemo,sve nas je manje i to će se samo nastaviti...nema ko više protiv koga ratovati,ovo samo političari koriste sa obe strane zatucani narod za bogaćenje svoje...

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:58
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Narod di bio da bio uvik hebena strana.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 17:01
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Hm, da, zanimljiva je ta tante Anđa. Iz ex istočne Njemačke, prilično nepoznate prošlosti i privatne strane života. Vrlo moćna. Stalno mi kljuca izjava jednog anglosaksonskog političara nekoliko godina prije rušenja Berlinskog zida, parafrazirati ću: Toliko volim Njemačku da sam ...prikaži još! sretan što su dvije. Pa je Njemačka postala opet jedna, jaka industrijska ali s manjkom radne snage. I kako novac vrti gdje svrdlo neće, pa kad se prisjetim one "osveta je najbolja kad se servira hladna" odem tak na još neke kolosjeke i pitam se, zašto je ona postavljena za kancelarku moćne države? Tko ju je postavio visoko u orbitu? Zašto je Helmut Kohl nije volio niti vidjeti? Što je znao, ako je znao, a kao čovjek na položaju koji je imao morao je znati. Neminovan je sukob civilizacija u budućnosti, gušenje nacionalnog identiteta europskih država ne odgovara nekima. Opire se jedino nekoliko država srednje Europe stvarajući Višegradsku skupinu, u koju bi i mi logički pripadali ali ne.... svi utihnuli, zovu tante u predizborne svrhe. Dok se Afrika sprema put eunije. Naravno da Lijepa li si smeta. I treba smetati.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 23:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ok,zanimljiv komentar Osijek -1.Odgovor: vidim sve se dojmio citat od Fransa Timmermansa i već ga trećeg puta čitam od St. Jimmy-ja u komentarima. Što ti misliš o tome?Ovakove ideje, i nisu tako nove :) I to od Coudenhov-a.Tada su bile ...prikaži još! e zabranjene, i nakon 2.svj. rata doživljavaju preporod. Grof Coudenhov-Kalergi ( japansko-vencijansko-nizozemski bizantinac- član bečke, izuzetno snažne masonske lože “humanist” ;)u svojoj knjizi namjerno zaobilazi kršćanstvo Europe i Isusa Krista kao jedinu?! osobu oko koje bi se svijet, posebice Europa, trebao i mogao ujediniti, da se ne dogodi opet kula Babilonska. I evo to gledamo i danas, upravo ono što je Kalergi poželio, prije stotinu godina.Ali nije bilo lako, jer nikada u povijesti ljudi nisu prihvaćali svoju političku i kulturnu i vjersku propast kao što to danas čine Europa, Sjeverna Amerika i Australija. I nitko nije problem, on je u nama, jer mi se odričemo identiteta ili čega? Pravilno? Onoga Božjeg u nama? Dali je upravu? Evo sada i od mene jedno hm.Kalergi je izjavio onda još: “Ljudi budućnosti bit će pomiješana rasa. A rase i klase današnjice postupno će nestati zbog eliminacije vremena, prostora i predrasuda. 😯🤔Homogena euroazijska-negroidna rasa, po izgledu slična drevnim Egipćanima, zamijenit će raznovrsnost pojedinaca”.Kalergi se smatra jednim od začetnika same ideje Europske unije kakvu imamo danas.? Kohl,.Mentor Orbanov tko je imao pravo? Teorija premještanja naroda? Pozitivno ili došli divlji- otjerali pitome?

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 13:14
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: eho, mislim da nisi shvatio osnovni problem ovdje. Nije sporno da se ljudska vrsta razvija stotinama tisuća godina i nastaviti će evoluirati dok nas ima na Zemlji. To uključuje i pitanje rasa, društva, identiteta itd. Ali jedno je kad se ...prikaži još! to događa spontano, prirodnim tijekom, a nešto sasvim drugo kad to pokušava napraviti pojedinac ili doslovno šaka ljudi s kompleksom Boga, koji svoje viđenje svijeta i društva želi nametnuti silom svima. Nije prvi put u povijesti da netko takvo što želi napraviti, pokušao je to i Hitler i Napoleon i raznorazni vođe, carevi i mnogi drugi. I svaki put je krvavo završilo. Ne možeš nikome silom nametati svoj svjetonazor, svoje mišljenje i viđenje svijeta i društva, ne možeš silom narodima bilo nametati identitet, bilo im negirati pravo na identitet i ono što iz njega proizlazi; ukratko, ne možeš ljudima/narodima oduzimati suverenitet da sami odlučuju o sebi, to bi nas vratilo u srednji vijek, u vrijeme prije Francuske revolucije, kad su se ljudi dijelili na plemstvo koje ima sva prava i vlast, te na sve ostale koji nisu nitko i ništa i koji su vlasništvo onih prvih, koji odlučuju o njihovoj sudbini. Mi sad ponovno imamo "plemstvo", koje vladati svijetom, resursima i cjelokupnom ljudskom populacijom. No pasaran!!!!

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 16:47
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: St.Jimmy@ : upravo to, što sam napisala govori u korist, da sam itekako shvatila o čemu se radi. Ako polako još jednom pročitaš, postavljam i sugestivna pitanja :) a i masonsku ložu i pozadine određenih ideja i skrećem pažnju na ...prikaži još! na isto. Nikada te ideje nisu moguće za odviti, ako nije pripremljen teren, odnosno podloga, kako društvena, tako i politička, a prije svega ideološka i praktična, da bi se određeni svjetonazor i , kako si to nazvao, viđenje svijeta... nametnulo. Kroz moj komentar koji je jednostabno samo korak još dalje od tvog otišao .A ja postavljam pitanja, za one koji žele svoje reći o tome.. i to sa primjesom upozorenja, upravo u pravcu koji si obrazložio. Nisam direktno izjavila, ali apeliram na razmišljanje i asociram upravo na to, što si napisao. Dakle, ne da nisam pogrešno shvatila, već sam itekako svjesna svega što pišem. Jer smo slično naglasili. Jedino nisam kategorična, jer se kosi sa mojim izborom stila. :) No to ni u kojem slučaju ne znači da nemam vrlo precizno mišljenje, ali naravno i varijante koje dozvolim i poštivam.

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 17:03
    • Avatar St. Jimmy

      St. Jimmy: Kako rekoh, nije ovo ništa novo, s čime se čovječanstvo već nije sretalo. Svi do sad koji su pokušali isto, također su imali prethodno pripremljen teren, u skladu s povijesnim kontekstom. Pa nije prošlo. Nitko nikad nije uspio porobiti čovječanstvo, ...prikaži još! a da je to potrajalo. Pa neće ni sad. Što se stila tiče, ja nisam osoba od previše filozofiranja, volim kratko, jasno i izravno reći što mislim. S dužnim poštovanjem, previše filozofiraš, puno napišeš a malo toga kažeš. Ovo je internetski portal, nismo na filozofskom fakultetu, nikoga nećeš dojmiti s tim fensi pre**eravanjem. U svakom slučaju, temu smo dovoljno prožvakali što se mene tiče, rekao sam što sam imao, pa vas sve lijepo pozdravljam.

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 17:26
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Da pojednostavnim. Došli divlji otjerali pitome. The end of story .

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 17:46
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ljeto64@: otprilike :)) St.Jummy@: Ma znaš nije to fensi pres********* :))hahaha Treba znati čitati. :)) prepisao si jedan citat koji je izjavio Fransa Timmermans :))prije 5 dana i koji smo svi pročitali uz jutarnje novine, a ja sam se vratila ...prikaži još! na to od kada to i od koga još datira. Zamimalo me i mišljenje drugih koliko je to po njima to..ili ne. A napisati jednu rečenicu ispod citata..i nije osobita konkretnost i oreciznist. To se može i u osnovnoj školi. :)) Da tema je prožvakana, očito osobnih riječi i nema baš mnogo, a ove teme su malo kompleksnije, ako se na portalu diskutira. Jer u novinama svi pročitamo od tebe navedeni izvještaj. Nemoraš odmah uvrijeđeno reagirati, ako sam napisala da si citat naveo 3 puta. Nije bilo ništa osobno.:) Tako. Evo sad sam bila dovoljno koncizna. ;) Samo treba znati pročitati i htjeti. Lp The end

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 17:59
  • Avatar Stevo_Horvat
    Stevo_Horvat

    Merkel nije znala ni da će uvezeni fizičari i doktori šlatati Švabice na Božićnoj polnoćki. Toj Merkelici netko vjerojatno sa strane sugerira i "udahni", "izdahni".

    1 Srijeda, 22.05.2019. u 09:46
    • Avatar Senći_1

      Senći_1: Mislite kao Kolindi, onda nije ništa kriva, ni Kolinda ne zna za stari Hrvatski pozdrav ,jer nije bila na predavanju taj dan dok je doktorirala povijest.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:44
  • Avatar ljeto64
    ljeto64

    Kada je Thompson pjevao pjesme protiv Srba i Četnika, bio je hvaljen u svim medijima no kada je otpjevao stihove: Od vremena još od Krista… isti mediji ne prestaju udarati po njemu! Od vremena još od Krista Nova lica, scena ...prikaži još! na ista Vražje sile se trude Da nas ne bude Antikristi i masoni Komunisti ovi oni Šire sotonske fraze Da nas poraze…

    11 Srijeda, 22.05.2019. u 10:10
    • Avatar mrTrobec

      mrTrobec: To je ustaško cmizderenje to nije poezija

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:19
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: A tvoje je glupa konstatacija .

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:21
    • Default avatar - mihods

      mihods: Da nisam pročitao ovaj komentar ostao bih u zabludi da ne postoji veći patetičar od Marka, ali sad vidim da sam bio u zabludi!!!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:55
    • Default avatar - krupa

      krupa: Nekom lijepi stihovi, a nekome patetika, uglavnom mitomanija je gotova!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:27
    • Avatar ljeto64

      ljeto64: Gospe, Ženo Suncem ovjenčana Satri zmiju, Zmaja paklenoga

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:28
    • Avatar Senći_1

      Senći_1: Tomson je opjevao jednu gorku hrvatsku realnost.😭

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:49
    • Default avatar - krupa

      krupa: Dokle god su reakcije nosača jugo zastava sa traktora na njegove pjesme ovakve, Marko vozi u dobrom smjeru, koliko trebaš biti bolestan i indoktriniran pa doći sa jugo zastavom i traktorom u Austriju, kome ono nije otvorilo oči, i neće, ...prikaži još! ništa oni bolje ni o Oluji ne misle!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:52
    • Default avatar - mihods

      mihods: kralj mitomanije predviđa njenu smrt hahahaha Inšallah kako bi rekle tvoje prve komšije iz rodnog ti sela!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:14
    • Default avatar - mihods

      mihods: Hvala Ljeto jer nema šanse da ja tu patetiku citiram naizust pa ti još jednom zahvaljujem što potvrđuješ moje riječi - da Gospa, zmije, zmajevi i onda meni Krupa priča o mitomaniji, a lik pjeva o izmišljenim bićima osim što ...prikaži još! je Dinara puna zmija svih vrsta i oblika!!!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:16
    • Default avatar - krupa

      krupa: Gluhome govoriti i slijepome pokazivati nema smisla, ali kada te opančari sa Kozare nazivaju ognjištarcem, zbilja čovjek treba biti počašćen, traktoristi u Austriji sa jugo zastavom su vrh, najzagriženiji i najhrabriji, ostali su anonimni ljubitelji istih, ujedno i mrzitelji hrvatskih ...prikaži još! simbola i države, samo istina!

      Odgovori Četvrtak, 23.05.2019. u 09:16
    • Default avatar - mihods

      mihods: Desničari i istina ahahahaha uljepšo si mi jutro kralju mitomanije!!!

      Odgovori Subota, 25.05.2019. u 09:03
  • Avatar billi Galeb
    billi Galeb

    Ma "džaba" vam i Tompsonova pisma, Kerum, otvaranje bolnica, gradilišta, cesta providni ste kao voda ... U 10 dana se uzletali s obećanjima pa zar mislite da je narod stvarno toliko glup da više puši te fore ???

    14 Srijeda, 22.05.2019. u 09:45
    • Avatar strikan2

      strikan2: Ne misle, već jako dobro znaju da je narod glup i da puši te fore....

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:04
    • Avatar blacknight

      blacknight: Je

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:07
    • Default avatar - baja88

      baja88: Bili balega@ Šteta što tako inteligentan frik kao ti, umjesto da da se posveti znanosti i nauci troši svoje dragocjeno vrijeme na ovom portalu kako bi kao pspagaj ponavljao istu stvar da su hadezejci lopovi a hrvatski narod glup...

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:13
    • Default avatar - perostar

      perostar: Da glup, bar dobar dio, a dio čuva privilegije

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:13
    • Avatar billi Galeb

      billi Galeb: baja ....ime ti govori više od 1000 riječi....a usput nemoj da ti parizer naškodi !!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:24
    • Default avatar - baja88

      baja88: Bili podrepaši, reko sam ti već mi bar nešto radimo, jedemo janjetini mladu a zarađeni parizer donirao vama proleterima koji ste naučili u prošlim vremenima živjeti kao parazit na grbači radničke klase. Nema više toga, ostavi se demagogiju i politikantstva, ...prikaži još! nekad ste dobro živjeli od toga više ne, džaba mlatiš po prazno slami...... drž se motike i bit će kruha....

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:33
    • Default avatar - mihods

      mihods: Jel moguće da nakon četvrt stoljeća upornog glasanja za te lopove i zlotvore ti postavljaš ovakva retorička pitanja?!? Naravno da ste glupi da se ne lažemo i počnemo konačno stvari nazivati pravim imenom pa neka me blokiraju na 5 dana ...prikaži još! ako hoće ovo se morali izgovoriti, a i sam si tražio!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:51
    • Default avatar - mihods

      mihods: ... kaže nama baja umirovljen u 32.godini života bez dana radnog staža!!!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:53
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: 5 sigurnih mandata i 6. kada i ako GB iziđe iz EU !

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:23
    • Default avatar - miroslav34

      miroslav34: Nismo mi glupi,ali oni su stvorili veliku glasacku masineriju.Kolinda je obisla dijasporu i tamo imaju glasove,lazni branitelji i uhljebi,pa sad ovi novi branitelji.Svi ce oni glasat za Hdz

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:56
    • Default avatar - baja88

      baja88: mihods vidoviti,hahhaa isfrustrirani promašeni kladioničaru,vjerujem da imam radnog staža kao i ti godina.Nebi još u mirovinu, imam dobro plaćen posao a mogu ga raditi jednom rukom dok drugom tipkam .......zlotvori ste vi koji zabranjujete ove pjesme i cvilite i cinkate EU-u............

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:03
    • Default avatar - baja88

      baja88: 500 000 mučenika,nehadezovaca je napustilo RH,oni više ne glasuju za hdz sad će dijaspora biti živi zid,radnička fronta, anka amsterdamka ili sdp......sad bi dijaspora mogla pomesti hdz čitajući komentare ovih čudaka što pišu da iz RH odlaze samo poštenjačine odnosno nehadezejci.....

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 12:09
    • Default avatar - mihods

      mihods: baja radi u županiji jednom od kradezeovih uhljebničkih utočišta!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:18
  • Avatar Smikidacho
    Smikidacho

    Gluposti, čak se niti koalicijski partner Pupavac ne buni. To je samo pjesma kojom se uzima bar stotinjak tisuća glasova, onih kojima još nije jasno da je hadezet zapravo u osnovi lijeva stranka, kojoj je cilj napuniti džepove prije nego ...prikaži još! o što unište državu.

    Srijeda, 22.05.2019. u 10:45
  • Default avatar - lesijaka
    lesijaka

    Nevoli ni Plenković Tomsona al bez njega nema glasova od rvata.

    7 Srijeda, 22.05.2019. u 10:07
  • Default avatar - Matthias MarcelNuhn
    Matthias MarcelNuhn

    Znaci "antinacionalsiticki" trebamo svi biti nastrojeni. Kazes da si Hrvat, ti si nacionalist. Ovo je preslo sada svaku mjeru. Pjesma Lijepa li si, koja slavi sve dijelove Hrvatske, jje nacionalisticka... J.... vas EU, sada vise nisi Hrvat, Talijan, Francuz, sada ...prikaži još! smo svi mi EUROPLJANI! Puj serem vam se na EU.

    6 Srijeda, 22.05.2019. u 09:47
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Potpisujem!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:02
    • Default avatar - kiki_4

      kiki_4: Nije stvar u pjesmi nego u pjevaču čiji su koncerti zabranjeni, a razloge zabrana možeš ignorirati do preksutra no postoje i u civiliziranim zemljama su vrlo shvatljivi.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:03
    • Default avatar - nogofil

      nogofil: Pa da, u pravu si, na dirljiv način spominje sve dijelove Hrvatske, a posebno je lijepo kad tepa o Hercegbosni. Hercegbosno srce ponosno!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:07
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Što koga briga koga će Hrvati slušati i slaviti u svojoj zemlji. Dosta je bilo tlake i jugoslavenske komunističke diktature. Nije se trebala svirati ni njemačka himna i nitko je ne voli slušati pa se opet svirala kad je Markelica ...prikaži još! stupala uz Plenkija po crvenom tepihu. I taj tepih treba biti plavi a ne crveni, crvena boja je mrtva za ovakve prigode.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:11
    • Avatar sitnozubi

      sitnozubi: i ja i jedva čekam koncert u 6 u Klinča sela...iznad svih Thompson

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:22
    • Default avatar - Aleluja

      Aleluja: Naprotiv, kiki, problem je u pjesmi. I ne, nisu mu koncerti zabranjeni, to je fejk njuz

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:58
  • Default avatar - zdenko1
    zdenko1

    nemogu vjerovati da ima ljudi hrvata koji nevole ovu pjesmu,,, zalosno,,,

    3 Srijeda, 22.05.2019. u 10:07
  • Default avatar - Usora1
    Usora1

    i pjesma i thompson su o.k., pjesma je cak prelijepa. to ne bo rekao za merkelicu i plentkija. a one koji nam prodaju spiku da patriotizam nesto nekativno saljem u tri ..............

    3 Srijeda, 22.05.2019. u 10:01
    • Default avatar - krupa

      krupa: Hajde ti to objasni šatro kalesiji_lesijaka, štovatelju Erdogana i odreda El Mudžahir, moj Usora, od Turčina je gori samo poturica, okreće fes poput suncokreta!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 11:37
    • Default avatar - marvel75

      marvel75: Nacionalizam je uzas.nemam nista protiv domoljublja, ali to previse isticati i pricati o tome je ruzno jer smo svi mi ljudi i dobri losi bez obzira na naciju, neces covika gledati po naciji, to je suludo.nacija je politika.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 18:22
    • Default avatar - Usora1

      Usora1: marvel75: ako gledamo sa ljudske strane, nacionalizam ili domoljublje dodju ti kao dvije rijeci za isti pojam. ekstremni nacionalizam kao uostalom i svaka druga krajnost je vec nesto drugo i nije vrijedan rijeci. nacija ili narod nisu politika ali moze ...prikaži još! e biti srdstvo politicarima i politikantima. mi smo se netom izborili za vlastitu drzavu i cinjenicno vidimo da nam to nece biti lako "oprosteno". oni koji su nam osporavali to pravo kao i oni medju nama koji se osjecaju gubitnicima zbog svog svjetonazora koji je izgubio tron pusu u isti rog, sire demagogiju i raspiruju ovaj pesimizam koji se itekako osjeca. rat smo dobili plativsi previsoku cijenu ali borba za samopostojnost, drzavotvornost i suverenost jos traje. nisam poklonik ovog eu-globalizma kako ga siri a. merkel ili makron, nisam poklonik vladavine birokrata iz brisela ali jesam poklonik unije jakih drzava clanica koji veze zajednicki interes.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 18:54
  • Avatar milanmilan
    milanmilan

    Pjesma Lijepa li si baš je lijepa pjesma koja predstavlja zajedništvo Hrvata. Kome može smetati domoljubna pjesma? Samo neprijatelju koji ruje.

    7 Srijeda, 22.05.2019. u 10:01
    • Avatar prpa10

      prpa10: a ona po šumama i gorama

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:26
    • Default avatar - mihods

      mihods: Koje zajedništvo kad se imenom spominju samo mjesta u kojima vlada HDZ i desničari! Slabo ja u toj pjesmi čujem o Zagorju, Međimurju, Primorju, Istri i Zagrebu!!!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 10:57
    • Avatar Now go home and get your fuckin' shinebox

      Now go home and get your fuckin' shinebox: Hahaha

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 13:01
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: mihods, ne možeš samo pisati napamet... o nečemu o čemu ne znaš. Gle dio teksta: "Ajde Istro i Zagorje podignimo sve tri boje zagrlimo se pred svima neka vide da nas ima... ".

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:11
    • Default avatar - mihods

      mihods: Jednom nakratko, ne i u refrenu gdje se nabrajaju samo desničarska utočišta, a ovi ostali koje spominjem se čak izrijekom u pjesmi ni ne spominju - tipično desničarsko zajedništvo - tko nije s nama taj je neprijatelj!

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 16:21
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Da... moga je nabrajati i svako seoce u Hrvatskoj... daj ne cjepidlači.

      Odgovori Srijeda, 22.05.2019. u 17:05
    • Default avatar - mihods

      mihods: Primorje, Međimurje i grad Zagreb kojeg čak i RH zakoni prepoznaju kao zasebnu cjelinu su preko četvrtine ukupnog stanovništva u RH! Kad tome dodaš usput spmenutu Istru i Zagorje dođeš do ovoga što meni jako smeta.

      Odgovori Subota, 25.05.2019. u 08:59
  • Default avatar - bewolf
    bewolf

    Prelijepa pjesma...

    Srijeda, 22.05.2019. u 09:52
  • Avatar Bezobraznik
    Bezobraznik

    Ma isto bi bilo i da su pustili "Samo je ljubav tajna dvaju svjetova".

    Srijeda, 22.05.2019. u 11:18
  • Avatar Bezobraznik
    Bezobraznik

    Kome god smeta pjesma "Lijepa li si" stvarno nema što tražiti u Hrvatskoj

    5 Srijeda, 22.05.2019. u 10:59
  • Avatar jklč
    jklč

    Zamisli skandala nevidjenog, svirala je Lijepa li si, mislim stvarno jel slavi ustase ili? U cemu je problem? Mozda su trebali svirat hladno pivo ili let3

    Srijeda, 22.05.2019. u 10:06
  • Avatar ljeto64
    ljeto64

    Nadam se samo da Merkelova naslov ove pjesme nije shvatila osobno .

    2 Srijeda, 22.05.2019. u 10:06
  • Default avatar - zdenko1
    zdenko1

    angela merkel,,angela merkel,,pa tko je ona,,,nevole ju ni u njemackoj,,zasto bi mi morali,,,

    Srijeda, 22.05.2019. u 10:09
  • Avatar milanmilan
    milanmilan

    Marko Jurič: ‘Ljevica postaje sve agresivnija i opasnija. Mislim da ćemo imati velikih problema na tom prostoru". Istina.

    1 Srijeda, 22.05.2019. u 10:20
  • Default avatar - plehan
    plehan

    Živjela Hrvatska i pjesma" Lijepa li si".

    1 Srijeda, 22.05.2019. u 11:43
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message