Ministar je objasnio da oglašavanje plaća sam, a iznos koji potroši nije dovoljan da svaki dan popije kapučino. Bitno mu je da građani znaju gdje ga mogu naći
Mrsić plaća oglašavanje 'Fejsu' kako bi skupio što više fanova
Ministar Mirando Mrsić plaća oglašavanje svoje stranice na Facebooku kako bi prikupio što više fanova, javlja T-portal. Ministrova stranica tako se nalazi u desnom stupcu stranice društvene mreže među ostalim sponzoriranim sadržajima.
- Oglašavanje na Facebooku plaćam sam. A iznos koji mjesečno trošim na oglašavanje ne bi bio dovoljan da si svaki dan platim kapučino i Coca Colu u prosječnom, zagrebačkom kafiću, rekao je ministar za T-portal.
Objasnio je da mu nije bitan broj fanova. Važno mu je da građani do njega mogu doći preko popularnog društvenog medija. Plaćenom kampanjom htio je građanima dati do znanja da ima stranicu preko koje mu se mogu obratiti.
Svjestan je da ima puno 'prostih i neprimjerenih komentara' ali naglasio je da nijedan nije obrisao. Ministar rada i mirovinskog sustava trenutačno ima 6080 fanova.