Obavijesti

News

Najjači u regiji: Styria i Adria Media osnažili tržišne pozicije

Najjači u regiji: Styria i Adria Media osnažili tržišne pozicije
3

Styria Media Group i Adria Media Group postali su novi partneri. Stvaraju vodeću regionalnu medijsku kompaniju koja je lider na tržištu magazina i web komunikacija

Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group, u petak su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web komunikacija.

Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala

Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. 

Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji.

- Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u Adria Media Zagreb, uglednim europskim kompanijama Sanoma i Gruner&Jahr, na dobroj suradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner s kojim ćemo zajedno nastaviti razvijati hrvatsko tržište magazina - rekao je Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media Group.

- Dominantnu poziciju među dnevnim novinama i digitalnim medijima upotpunili smo magazinskim izdanjima i time stvorili najbolji medijski portfelj u Hrvatskoj i regiji. Zadovoljni smo jer imamo partnera koji želi ulagati u razvoj magazina i koji također prepoznaje važnost digitalnih medija. U oba medijska segmenta Styria i Adria Media zajedničkim investicijama i suradnjom iskoristit će sve potencijale regionalnog tržišta. Adria Media Group za nas je idealan partner upravo zato što prepoznaje te potencijale i dijeli našu posvećenost razvoju i odgovornom poslovanju -  izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku.

Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group, izjavio je da Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspješno nastavlja ostvarivati svoju viziju i ciljeve

- Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu suradnju s partnerom kao što je Styria i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto vjerujemo u hrvatsko tržište koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanjaUvjereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti sa uspješnim razvojem magazina s jasnim ciljevima i brojnim inovacijama. Posebno želimo naglasiti da smo sretni zbog buduće suradnje s timom izuzetnih profesionalaca Adria Media Zagreb, koji su do sada pokazali izuzetne rezultate u poslovanju. Sigurni smo  da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstva - izjavio je Rodić.

Adria Media Group je jedna od najvećih medijskih kompanija na Zapadnom Balkanu, s multimedijalnim portfolijem koji uključuje 18 tiskanih i 14 digitalnih izdanja. Izdanja Adria Media Group trenutno čita 11 milijuna ljudi. Adria Media Group je u potpunosti posvećena stvaranju jasne i održive budućnosti u cilju zadovoljavanja svih potreba milijuna čitalelja tiskanih izdanja, posjetitelja web-portala, korisnika mobilnih aplikacija i gledatelja videosadržaja. U sastavu Adria Media Group se nalaze sljedeći magazini: Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men's Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir. Izvor: Ipsos-PrintAdex, Google analytics 

Styria Media Group je jedna od vodećih medijskih kompanija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji sa više od 3.000 djelatnika. Osnovana je 1869. godine. Sa svojim uspješnim digitalnim portfolijem, koji uključuje brandove poput 24sata.hr, vecernji.hr, njuskalo.hr, willhaben.at, mojedelo.com, Styria generira preko 1,5 milijardi page impressions. Dnevna izdanja Styrije poput 24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik, Kleine Zeitung, Die Presse dnevno čita preko 2 milijuna čitatelja. Izvor: Interni podatci, October 2014, Media-Analyse 2013/2014, MediaPuls 1-9/2014.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?
KUPILI PO POVOLJNOJ CIJENI

DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?

Kekini su veći dio zemljišta, ukupne površine 412 kvadrata, kupili 2018. od grada Buje na javnom natječaju. Početna cijena koju je grad tražio bila je manja od 9 eura po kvadratu