Ne čuvaju za sebe: Leapwise o važnosti dijeljenja korisnih praksi u razvoju softvera | 24sata
Obavijesti

News

Komentari 0

Ne čuvaju za sebe: Leapwise o važnosti dijeljenja korisnih praksi u razvoju softvera

Sadržaj donosi Leapwise

Ne čuvaju za sebe: Leapwise o važnosti dijeljenja korisnih praksi u razvoju softvera
3

Sa svojim timom od 20+ ljudi, kojeg većinski čine Mid i Senior developeri, Leapwise iza sebe ima više od 50 uspješnih projekata. Kroz njih su se usko fokusirali na agilno i modularno razvijanje softvera i ljudi, te certificirane i dedicirane timove

VIDEO

Leapwise je zagrebačka B2B kompanija za softverski inženjering koja posjeduje osmogodišnje iskustvo u product buildingu i system integrationu, i to u domenama BSS/OSSa, cybersecurity inženjeringa, automatizacije i interneta stvari.

Sa svojim timom od 20+ ljudi, kojeg većinski čine Mid i Senior developeri, Leapwise iza sebe ima više od 50 uspješnih projekata. Kroz njih su se usko fokusirali na agilno i modularno razvijanje softvera i ljudi, te certificirane i dedicirane timove. 

Nema dobrog softvera bez kvalitetno educiranih ljudi

Leapwiseu je najvažnije razvijati softver koji je tehnološki izazovan, skalabilan i održiv, minimalizirajući time tehnički dug. 

Zbog takvog pristupa poslovanju vjeruju da nema dobrog softvera bez kvalitetno educiranih i profesionalno vođenih ljudi. To je za njih svakodnevni proces, na svim razinama unutar firme, a za svakog developera počinje korištenjem njihovih vlastitih smjernica za kodiranje.

Te smjernice proizvod su univerzalnih principa razvoja softvera, ali i koncepata koje su razvili i unaprjeđivali unutar Leapwisea kroz svoje višegodišnje iskustvo. Upravo takva standardizacija procesa i najboljih praksi razlog je zašto u Leapwiseu svi imaju isti pristup načinu rada i kodiranju te zašto su uspjeli ostvariti harmonizaciju unutar i između timova.

Kako kažu, postojanje vlastite reference kojoj se uvijek mogu vratiti izuzetno je bitno ne samo za nove kolege/ice, već i za postizanje neovisnosti o third party bibliotekama.

Upravo ta neovisnost omogućila im je brz i skalabilan razvoj custom development rješenja za enterprise klijente, ali i priliku da krenu razvijati vlastite proizvode.

'Htjeli smo podijeliti vlastito znanje'

U Leapwiseu nemaju želju čuvati naučeno od drugih. S ciljem pridonošenja developer zajednici odlučili su svoje interne smjernice za programiranje pretvoriti u javno dostupan backend priručnik.

Ivan Žganjer, Tech Lead i Senior Developer Leapwisea, pojasnio je: 

- Htjeli smo potaknuti dijalog o korisnim praksama u razvoju softvera. Znamo da se svaki problem može riješiti na bar dva načina - koristeći third party biblioteke ili pisanjem vlastitog koda. Mi se oslanjamo na industrijske standarde, ali kad postoji potreba za prilagođenim rješenjima, prvenstveno se fokusiramo na razvoj vlastitih biblioteka. Dio ovog handbooka zapravo i jest uvid u naš common libraries, kod koji smo napisali jednom, a koji se može koristiti više puta. Upravo smo time maknuli ovisnost o drugim, često nepoznatim autorima.

Ivan Žganjer, Tech Lead & Senior Software Developer @ Leapwise

Priručnik je rezime univerzalnih standarda i interno razvijenih koncepata te služi kao izvor inspiracije svim developerima u potrazi za novim perspektivama pristupa i rješavanja svakodnevnih problema.

Leapwiseov Backend priručnik možete pročitati ovdje.

Human side of development

U Leapwiseu njeguju people-first kulturu zbog čega su jednako fokusirani i na interni razvoj ljudi. Zato svojim zaposlenicima, između ostalog, osiguravaju individualni razvojni plan i mentorship, najbolje svjetske edukacije i certifikate, ali i treninge s poznatim svjetskim Java Championima, kao što su Josh Long ili Vlad Mihalcea.

S ciljem približavanja svojih praksi ulaganja u razvoj ljudi, u sklopu Backend priručnika objavili su i Employee Experience priručnik.

Beskompromisan pristup selekcijskom procesu

Zbog Leapwiseovog individualnog i predanog pristupa razvoju ljudi, jako veliki naglasak stavljaju na selekcijski proces. Njihove smjernice za kodiranje dolaze do izražaja već u prvom kontaktu s kandidatima.

Budući da su odraz interno razvijenih koncepata kojima je pridonio svaki član tima, od kandidata se odmah u prvom koraku očekuje inženjerski pristup u rješavanju problemskog zadatka.

Sam zadatak odražava senioritet komuniciran u životopisu kandidata, a evaluiran je od strane Tech Leadova.

Kandidati imaju jedinstvenu priliku dobiti detaljni code review, ali i code walkthrough na tehničkom dijelu selekcijskog razgovora. Uz samu funkcionalnost rješenja, dobivaju i feedback na čistoću i modularnost koda, uvažavanje principa kodiranja, pisanje testova, error handling, te dokumentaciju unutar i izvan koda.

Ako se želiš pridružiti Leapwise timu, baci pogled na njihove otvorene pozicije.
 

Sadržaj donosi Leapwise

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0

VIDEO

Iza njih je vrlo uspješna poslovna godina: 'Ponosni smo na predani rad BIPA tima'
Sadržaj donosi BIPA

Iza njih je vrlo uspješna poslovna godina: 'Ponosni smo na predani rad BIPA tima'

U BIPI kažu da se trude biti korak ispred kupaca, osluškivati tržište i predviđati sljedeće korake. U 2023. povećali su djelatnicima plaće te promaknuli čak 520 ljudi što je dodatno pridonijelo povećanju zadovoljstva zaposlenika

Mnogi tate bi voljeli iskoristiti svoj očinski dopust, ali boje se 'problema' s poslodavcem
ODLIČNI UVJETI DOPUSTA

Mnogi tate bi voljeli iskoristiti svoj očinski dopust, ali boje se 'problema' s poslodavcem

Iako se percepcija prema 'tati koji ostane kod kuće s malim djetetom' mijenja svaki dan, mnoge očeve i one koji se to nadaju postati, više od financija brine potencijalno narušen odnos s poslodavcem
'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'
INTERVJU: IVONA KOVAČEVIĆ

'Autoritet se ne podrazumijeva samom pozicijom nego se stječe dokazivanjem i znanjem'

Devet godina postojanja nekog brenda nije mala stvar, pogotovo danas u vrijeme eksplozije stvaranja sadržaja. Za Stratover smo o uspješnosti brenda Yammat razgovarali s direktoricom Ivonom Kovačević