Marketing digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalazi mnoštvo primjera koji se mogu primijeniti uz minimalne budžete, istaknuo je autor
predstavljena je knjgia Atmoski marketing Marijana Palića i Mate Rajića
FCK, we're sorry, Dobro vs zlo, Moron, Mišolovka, Bolimepipi, Drečanje beba... samo su neka od stotinjak poglavlja knjige Atomski marketing koju su u utorak u hotelu Hilton predstavili autor Marijan Palić i suautor Mato Rajić. O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
- Marketing je sam po sebi pričanje priče, pa sam odlučio kroz svoju priču i druge konkretne primjere čitatelju približiti marketing digitalnog doba - kazao je Marijan Palić koji se, iako 29-godišnjak, digitalnim marketingom uspješno bavi desetak godina.
Marketing digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalaze primjeri koji se mogu primijeniti uz minimalne budžete, baš kao što je to radio i sam autor. Kako kaže, volio bi da je netko ovakvu knjigu napisao kada je on kretao u posao jer bi izbjegao greške koje je sam prevladao.
- Prvo sam mislio da je naslov prepotentan. Kada sam još nedovršeno štivo pročitao u dahu, shvatio sam da se drugačije niti ne može zvati. Najvrjednije u knjizi je da čitatelj shvati da marketing nije rezerviran samo za one koji imaju velike budžete. Novi online svijet omogućio je neslućene mogućnosti uz ponekad minimalna ulaganja - kaže Mato Rajić, iz Rajić Consultinga, autor dijela poglavlja vezanih uz web i digitalni marketing.
Politički analitičar, konzultant i poduzetnik Mate Mijić posvjedočio je da se knjiga čita u jednom dahu zbog kratkih i slikovitih priča i primjera iz prakse te je okupljenima pročitao poglavlje: Zamjeramo marketingašima, a mi smo isti!
- Knjiga Atomski marketing nije obična knjiga o marketingu, gdje čitate 300 stranica, a izvučete 2 stranice vrijednih zaključaka. Knjiga nije znanstveni pogled na marketing, nego pogled nekoga tko to živi i radi godinama te kroz životne priče i projekte pokazuje prilike i zamke. Must read! - kazao je Ilija Brajković, direktor i vlasnik digitalne agencije Kontra.