Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
23 komentara

'Pobijedio sam - priznali su da su mi slali prevelike račune...'

Naplaćivali su podatkovni promet iako nisam potrošio megabajte unutar tarife. Nakon prigovora zaključili su da je riječ o pogrešci u sustavu pa umanjili račun, rekao je

Thinkstock
Foto: Thinkstock

U listopadu 2016. počeli su stizati računi neopravdano uvećani i za 1000 kuna, požalio nam se Vipnetov korisnik.

- Naplaćivali su podatkovni promet iako nisam potrošio megabajte unutar tarife. Nakon prigovora zaključili su da je riječ o pogrešci u sustavu pa umanjili račun - rekao je.

Pogreška se ponovila i sljedeći mjesec, kad su mu naplaćivali i surfanje noću iako je imao opciju s neograničenom potrošnjom od ponoći do 8 sati. Zatražio je raskid ugovora bez naplate tzv. penala. U zakonskom roku od 15 dana nisu mu, kaže, odgovorili, ali uslijedilo je nekoliko mjeseci “mira”.

Na računu za travanj opet su mu naplatili internetski promet iako nije potrošio gigabajte iz tarife. Ponovio je zahtjev za raskidom ugovora, a u kolovozu 2017. prijavio ih je Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM). U travnju ove godine HAKOM je odlučio da mu Vipnet mora raskinuti ugovor bez naplate naknade za prijevremeni raskid te vratiti više zaračunati iznos ako je prevelike račune platio u cijelosti.

HAKOM-u je trebalo osam mjeseci da utvrdi kako su računi doista bili preveliki. U obrazloženju odluke stoji kako je VIP korisniku nakon pritužbi umanjivao račune i to za listopad 2016. za 221,08 kuna, za studeni za 313,05 kuna, za prosinac za čak 1237,62 kune i za travanj sljedeće godine za 153,82 kune. Tad su mu dodijelili i 20 posto popusta na sljedeća tri mjesečna računa, a i račun za svibanj 2017. umanjili su za 20 kuna.

Iz Vipneta su nam odgovorili da usluge obrađuje računalo uz rigorozne sistemske i ručne kontrole.

- Sistemske greške su iznimno rijetke i uglavnom zbog ljudskog faktora ili više sile. Unazad dvije godine imali smo samo tri slučaja greške koja je zahvatila nekolicinu korisnika. U slučaju žalbe korisnika na netočnu naplatu, te ako istovremeno postoji sumnja da bi greška mogla zahvatiti i druge korisnike, odmah se radi analiza i odobravaju korisnici koji su greškom zahvaćeni, bez obzira jesu li se žalili ili ne - kažu u Vipnetu.

Konkretan slučaj nisu komentirali, a nisu ni odgovorili na pitanje koliko su novca naplatili na sličnim sistemskim pogreškama na koje se nitko nije žalio pa nisu ni vraćali novac.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message