Počeli su radovi za uređenje pristupa na dionici ceste Makarska-Vrgorac. Ministar Kalmeta objašnjava kako je u Hrvatskim cestama sve napravljeno po zakonu
'Išlo se na izravnu pogodbu jer stijena otežava ljudima život'
Počeli su radovi za uređenje pristupa na dionici ceste Makarska-Vrgorac. Radnici su bušili stijene kako bi izbjegli opasnost od odrona, a radovi su počeli i na cesti.
Nakon prozivki za moguću korupciju vezanu uz probijanje tunela Stupica na cesti Vrgorac-Makarska, oglasio se ministar Kalmeta. S obzirom da se cijeli slučaj politizira jer je posao probijanja tunela dogovoren izravnom pogodbom, a ne javnim natječajem, ministar je najavio da će vodstvu Hrvatskih cesta sugerirati da se ide na javni natječaj. Ustvrdio je da se na izravnu pogodbu išlo kako bi cijeli posao što prije bio gotov jer stijena na cesti otežava život lokalnom stanovništvu.
- E pa što ću ja sad tu. Od strane Hrvatskih cesta sve je napravljeno po zakonu, čak su se konzultirali i u Državnom odvjetništvu. Ako se sad to toliko politizira, sugerirat ću, dečki dragi, onda idemo na sporiji postupak, onda će to biti kad će biti gotovo - kazao je.
Pojasnio je i da su za za rješavanje stijene, koja je pala na cestu, postojale samo dvije varijante: njezino uklanjanje i izgradnja tunela od 180 metara. Struka je utvrdila da je probijanje tunela jeftinije riješenje.
- Tada su Hrvatske ceste da bi se to ubrzalo išle sa zahtjevom prema Vladi da sukladno Zakonu o građenju, počne graditi tunel bez građevinske dozvole s time da se ona treba pribaviti u roku od četiri mjeseca. Potom su sukladno Zakonu o javnoj nabavi išli u pregovarački postupak, koji je puno brži nego da se ide u klasični javni natječaj - pojasnio je ministar.