Zadatak ovogodišnjeg natječaja je osmišljavanje kreativne i neuobičajene strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o.
Prilika za studente marketinga: Otvoren treći natječaj IdejaXica
U srijedu su otvorene prijave za treće izdanje natječaja IdejaXica, studentsko natjecanje u sklopu festivala Dani komunikacija - središnjeg festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IdejaXica je projekt namijenjen studentima i budućim generacijama marketinških stručnjaka koji omogućava da se natječu na primjeru realnog zadatka iz prakse. Zadatak ovogodišnjeg natječaja je osmišljavanje kreativne, inovativne i neuobičajene marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmjerenu prema studentima za klijenta VIPnet d.o.o.
- Ovogodišnjim natjecanjem IdejaXica pred studente smo postavili pravi marketinški izazov na kojem će imati izvrsnu priliku demonstrirati svoje znanje i kreativnost. Studenti će uz osmišljavanje ponude naših proizvoda trebati predložiti i marketinšku komunikaciju koja treba biti nestandardna, inovativna i drugačija. Veliku važnost posebno će imati njihove ideje za korištenje neuobičajenih kanala komunikacije ili netipično korištenje uobičajenih kanala, upravo ono po čemu su specifične marketinške komunikacije Vipneta, a što je potvrđeno višestrukim IdejaX nagradama. Pobjednički tim ili osobu čiji rad bude proglašen najboljim nagradit ćemo novom generacijom tableta - Vipme Lenovo IdeaTab A5500 - izjavila je predsjednica žirija Ivana Galić, rukovoditeljica Marketinških komunikacija Vipneta.
IdejaXica ove godine donosi nekoliko značajnih unaprijeđenja. Svi studenti i članovi tima koji prijave radove na IdejuXicu, ove godine dobivaju besplatnu kotizaciju za sudjelovanje na festivalu. S ciljem poticanja veće zapošljivosti studenata planira se pokretanje online zone mladih talenata na portalu Posao.hr koja će najboljim studentima natjecanja poslužiti kao platforma za predstavljanje potencijalnim poslodavcima. Unesene su izmjene i u sustav žiriranja pa će ove godine stručni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga, ocjenjivati radove i birati finaliste, dok će o pobjedniku odlučivati klijent, odnosno Vipnet. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.
Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijaviti se mogu pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. travnja 2014. putem adrese elektronske pošte idejaxica@idejax.com.
Više informacija na danikomunikacija.com