Agencija Smart-invest samo na području Opatije prodaje desetak manjih hotela, većinom u rukama stranaca. Cijene se kreću od dva i pol do 10 milijuna kuna
Prodaje se sve više obiteljskih hotela, ali kupaca nema nigdje
Broj malih i obiteljskih hotela koji su na prodaju u Hrvatskoj je sve veći, što se može vidjeti u oglasnicima i katalozima agencija za prodaju nekretnina.
Ponuda je raznovrsna, od još neizgrađenih objekata do kategoriziranih objekata koji uredno posluju, a motiv prodaje uglavnom je niska stopa povrata visokih ulaganja ili, u mnogim slučajevima, prezaduženost i nelikvidnost. Opatijska agencija Smart-invest samo na području Opatije prodaje oko deset manjih hotela. Iako ne može otkriti o kojim je konkretno objektima riječ, vlasnik agencije Milan Mandić ističe da ima raznih slučajeva.
- Dio hotela je u funkciji, dio je zatvoren i zapušten, a dio objekata nikad i nije bio otvoren jer investitori nisu uspjeli prikupiti papire i krenuti s poslom. Vlasnička struktura je različita, ali najvećim dijelom riječ je o stranim vlasnicima, ima Austrijanaca, Nijemaca, Rusa - kaže Mandić, no dodaje da se slabo prodaje jer vlasnici nabijaju cijene.
Cijeli članak pročitajte OVDJE