"Zemlju guramo naprijed, a ne nazad", ključna je poruka koju Milanović već koristi u javnim istupima. Svaki tjedan komunicirat će se i druge poruke iz različitih resora
NOVA STRATEGIJA
SDP smislio glavni predizborni slogan: "Naprijed, a ne nazad"
'Naprijed, a ne nazad' bit će glavni slogan i poruka SDP-a u predstojećoj predizbornoj kampanji, na kojoj radi novi tim za odnose s javnošću SDP-a pod vodstvom Tomislava Kormana te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun, doznaje Novi list.
"Zemlju guramo naprijed, a ne nazad", ključna je poruka koju Zoran Milanović već koristi u javnim istupima.
Svaki tjedan komunicirat će se i druge poruke, iz različitih resora, a ovih dana najaktualnije su poruke vezane uz zapošljavanje mladih, zbog čega ministar Mirando Mrsić i jest trenutačno u kampanji obilaska Hrvatske.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku