Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Škoro bi vojsku na granicama: Problem treba riješiti u žarištu

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro u Dubrovniku je održao konferenciju za medije na temu migrantske krize. Predložio je da, uz policiju, na hrvatskim granicama bude i vojska

Komentari 216 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - perfect_spot
    perfect_spot

    Bravo naš budući Predsjedniče! Evo jučer prošli kroz Korenicu...policija jurca s jedne na drugu stranu, kako gdje bude dojava. Jadni dečki i cure su na izmaku snaga a vrli ministar Božinović priča bajke o opremljenosti policije. Jedan helikopter ( koj ...prikaži još! oj ne smije letjeti noću i po lošem vremenu), par 10ak godina starih kombija, policija s pucačkim treninzima 2 puta godišnje, s lunch-paketima s mesnim nareskom, čokoladom i pola litre mlijeka..... Ova Vlada i ova Predsjednica nisu dorasli funkcijama koje obnašaju! ŠKORO PREDSJEDNIK!

    7 Utorak, 05.11.2019. u 14:24
    • Avatar ITALO  DISCO

      ITALO DISCO: istina, oprema je sve bolja ali je nedostatna. nista mi necemo postici bez vojske na granici i dok ne podignemo trostruke ograde kao madzari.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:59
    • Default avatar - perfect_spot

      perfect_spot: Npr. KIOWA WARRIOR helikopteri leže u Zemuniku! Brži su, okretniji, opremljeniji. ZAŠTOOOO???? a osposobljeni su i za dnevno i za noćno izviđanje dok MUP do krajnjih granica rauba svoj helikopter koji recimo npr može poslužiti i u civilne svrhe kao ...prikaži još! o npr. prijevoz transplatiranih organa. a i tako pola dana ne može letjeti...... Užas od "vrhovne zapovjednice", užas od Vlade. ŠKORO PREDSJEDNIK!

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:10
    • Avatar FRTUNAL

      FRTUNAL: Ne ekipa, škoro nije predsjednik, niti ce biti, on je DEZERTERČINA !

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:23
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: kaj bu taj dezerter, bude zbrisal u SAD

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 16:43
    • Avatar FIĆERATI

      FIĆERATI: Tko je pobjegao u Ameriku da izbjegne mobilizaciju pred velikosrpsku agresiju na Hrvatsku?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 18:02
    • Avatar FIĆERATI

      FIĆERATI: Škoro će uči u 2 krug u svojoj zgradi kao predstavnik stanara. Pardon , on živi u na selu u kući.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 18:04
    • Default avatar - balenkooo

      balenkooo: Nek nam on otpjeva jednu i opali dva puta iz puske

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 12:03
  • Avatar Syrian
    Syrian

    Da, moramo zaštititi granicu. Zato vojska i služi.

    2 Utorak, 05.11.2019. u 13:56
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Iz prilozenog vidimo da ne moraju.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:16
    • Avatar Prdac_1

      Prdac_1: Koje bedastoce, kao da imas opekline od sunca i sad moras ic ugasit sunce, e to je hrvatska nasprem problema s imigrantima... brinimo se za nase dvoriste... cudi me da nitko nije napravio referdum o tome zelimo li migrante... 🤔

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:38
  • Avatar Mateo Horvat
    Mateo Horvat

    To je logično rješenje. Svi ovi koji su protiv, trebaju otići na granicu, pokupiti par migranata i odvesti ih sebi doma.

    Utorak, 05.11.2019. u 14:47
  • Avatar MisterMan
    MisterMan

    Pa već stvarno postaje veliki problem nelegalni prolazak stotine nelegitimiranih muškaraca, a posljedično i provale i krađe u pograničnim mjestima i Hrvatska Vojska bi trebala zaštiti naše ljude i njihovu imovinu!

    Utorak, 05.11.2019. u 13:28
  • Default avatar - krupa
    krupa

    Naravno da treba vojsku poslati na granicu, čak i vratiti vojni rok, za početak svi političari koji nisu služili Domovini u ratu, da čuvaju granicu pola godine, a i svi ostali, a oni koji se odluče na civilno služenje onemogućiti ...prikaži još! za obavljanje javnih poslova, pa bi oni zemlju za koju su ljudi ginuli više cijenil, samo naprijed Predsjedniče!

    43 Utorak, 05.11.2019. u 13:42
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Ti si protiv ljudi koji imaju prigovor savjesti nositi oružije?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:10
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Ti slobodno stavljaj pusku u ruke na prvi poziv, vecini nas to ne pada ni na kraj pameti.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:16
    • Default avatar - krupa

      krupa: Oni koji donose odluke u ime onih koji bi je trebali nositi trebaju biti primjer, voditi narod treba biti obveza i privilegija, a ne samo ovo drugo.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:24
    • Avatar nitrogen4

      nitrogen4: A ti crnbog si protiv ljudi koji se boje za svoje obitelji i kuce?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:59
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Niti naj manje, komentiram vezano za civilni rok. Ijako čuvanje granica nije posao vojske.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:02
    • Avatar Braslav

      Braslav: Crnbog: Zašto bi bio protiv onih koji ne žele nositi pušku? Pa bolje je da mi takav ne čuva leđa u ratu, zato ima posla i za njih, mogu kuhati, prati i slično.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:09
    • Avatar tocilo

      tocilo: Crnobog, što je posao vojske?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:10
    • Default avatar - LeandroZG

      LeandroZG: Voditi narod u SAD?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:15
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Vama je posao vojske da čuva granicu? A granična policija itd? Koje su ovlasti vojske? Vi bi slali vojsku jer to ljepo zvuči i ima kao neku težinu a zapravo ste fulali sport. Država nije u opasnosti da je potrebno ...prikaži još! vadoti vojsku iz vojarni. Što će ti tamo? Ne smje pucati, ne smje uhititi nesmje zapravo ništa.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:35
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Oni bi da vojska stoji na granici i upuca svakog i bilo kog tko se pokusa pribliziti, a lici malo "tamnije" od nasih, krasnih Hrvata.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:37
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Poslali bi vojsku koja zapravo smje imati samo čuturicu i šatorsko krilo, bilo što drugo bi bila prjetnja susjednoj zemlji.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:46
    • Avatar tocilo

      tocilo: Dobro Crnobog,, jel ti stvarno misliš da policija ima kapacitet da se može sama nositi sa migrantskom krizom,gdje svakodnevno pokusava ući tisuće ilegalaca.Vojska ima resurse u tehnici i ljudstvu da bitno olakša posao policiji.Uostalom Vojsci je primarni zadatak da čuva ...prikaži još! a integritet države.Po mom mišljenju a i većine građana on je i itekako ugrožen.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:48
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: ma nemas ti pojma valjda prosjecna Rvatina zna sta sveta Hrvatska vojska smije, a sto ne smije. Posaljes vojsku na granicu, oni se poredaju po njoj i cuvaju ju teskim arsenalom. Kada vise grupicu migranata onda krecu minobacaci, tenkovi i ...prikaži još! zrakoplovstvo, a po potrebi ako bude grupica migranata veca od 20 moze se pozvati bombardiranje sa mora.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:50
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Naravno, tenkove rasporediti sa artiljerijom po brdima i baražnom paljbom omekšati prve redove, formirati prvu i drugu liniju obrane te se dobro ukopati...

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:55
    • Avatar tocilo

      tocilo: Gonzo naporan si, išup caruk.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:55
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Naporan sam promoviranjem vasih vrhunskih metoda protiv teske invazije migranata ? xD

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:57
    • Avatar nitrogen4

      nitrogen4: Crnbog, evo volio bi da ti i tvoja obitelj dodjete u moju kuću i provedete nekoliko noći. Bilo bi lijepo čut što bi rekao a posebno supruga ako je imas kad u dva ujutro je probudi lupanje na vratima a ...prikaži još! ono ekipa bulji kroz staklo.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 16:15
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: @nitrogen a kako bi ti u tome pomogla vojska? Valjda je puno pametnije imati uz sebe dobro opremljenu policiju nego vojsku koja nema nikakve ovlasti već se mogu sa tobom zatvorit u kuću dok migranti ne prođu. Nesmju ni uhititi, ...prikaži još! nit pucati. Ovo je pred izborna propaganda i ništa više.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 16:22
    • Avatar nitrogen4

      nitrogen4: Kako? Da pomogne policiji zaustavit ove navale kriminalaca.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 16:24
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Kako da pomogne? Da ih gledaju?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 17:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @Crnbog oprosti ali za sta po tebi sluzi vojska? Pa naravno da je da cuva teritorij svoje drzave. I treba ih se poslati na granicu...nece oni pucati u nikoga....ali to su ljudi koji dolaze bez dokumenata...ljudi koji su problematicni... I ...prikaži još! zasto ne bi vojska čuvala granicu...pa bolje da su na granici nego da sjede u vojarnama.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 22:54
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Komotno možeš poslati i vatrogasce..

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 05:11
    • Default avatar - krupa

      krupa: Čemu služi vojska ako ne čuvanju suvereniteta zemlje, zar prelaženje državne granice mimo graničnih prijelaza i valjanih isprava nije narušavanje suvereniteta zemlje!

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 09:06
    • Avatar tocilo

      tocilo: Krupa ovaj mudrac Crnobog,baljezga svasta,al neće ti odgovorit čemu sluzi vojska.

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 09:22
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Koje su ovlasti vojske u slučaju da naiđu migranti?

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 10:05
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Ako vide migrante onda ih zasipaju kisom metaka

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 10:06
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Aj da su rekli da treba bolje opremiti graničnu policiju, povečati im broj ali vojsku?

      Odgovori Srijeda, 06.11.2019. u 12:21
    • Avatar tocilo

      tocilo: Crnbog,vojska izvršava naredbe.Dakle ako im se naredi pucat ,pucat će, ako im se naredi djelit sendviče migrantima,dijelit će sendviče. Kako je vojska pomagala vatrogascima gasit požare i borit se sa poplavama?Pucajuć u vatru i rijeku?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 08:18
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Dakle u hrvatskoj su nepotrebne policija vatrogasci i granična policija pa i prometna. Pošalješ ih na cestu neka njere brzinu, gase požare, odštopavaju dimnjake...

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 09:09
    • Avatar tocilo

      tocilo: Tko je to rekao?Ne mijenja vojska ni vatrogasce ni policiju.Kažem da je vojska pomaže vatrogascima kad je to potrebna tehnikom i ljudstvom i to rade, isto tako trebaju pomoći graničnoj policiji kad je potrebno,a sad je potrebno.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 11:36
    • Avatar tocilo

      tocilo: I samo da dodam,upravo zato sto je veliki broj policijskih sluzbenika,prebačena blizu granice i bavi se isključivo migrantima,pate ostale duznosti koje su u ovlastima policije.Imamo više kriminalnih dijela,slabije su kontrole u prometu isl.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 11:42
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Znaci otislo vam je skoro milion ljudi iz drzave u egzodusu, smijali ste se niste nista apsolutno poduzimali . Koliko se sjecam moto je bio i jos uvijek je "ako ti se ne svida, odseli" . Na vlastite oci (znaci ...prikaži još! jedino onaj tko ne zeli to vidjeti) ove ljetne sezone je bio totalni manjak radnika u gotovo svim strukama, masovno su se uvozili stranci i pomicale granice za uvoz istih. Politika mora nekako rijesiti problem depopulacije i uzasne demografske slike, a to moze jedino uvozom stranaca i pustanjem (citaj namjernim i svjesnim pustanjem) migranata kroz granice (jer sigurno nece dijasporu vratiti). Eto da se ne zajebavamo malo, sad mene zanima decki moji sta bi vi tocno uradili kada je vladin cilj jasan ? Bilo bi vam bolje da se priredite na te "smede" susjede nego sto tu nabacujete nekakva, kvazi rjesenja problema koji je svjesno i sustavno stvoren, znaci vladi to nije problem vec rjesenje, a vi htjeli ili ne htjeli morat cete se tome prilagoditi.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 11:47
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Vi ste pali na političku floskulu i dalje se nje držite, jedno je graditi zečije nasipe u slučaju nepogode i slične stvari a drugo je legitimirati ljude, privoditi ih itd. Meni još nitko nije pokazao dokument po kojem vojnik može ...prikaži još! vršiti tako što. Zašto ne mobilizirati dvd društva da nam čuvaju granice? Imaju iste ovlasti kao i vojska. Hrvatsku ne vodi vojna hunta ili da smo militantna država gdje vojnik ima sve ovlasti. Nama ne prjeti rat. Zna se što je čiji posao. Ako nam treba više granične policije onda nam trebaju oni a ne vojska. Naše granice će ih uvjek trebati.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 11:58
    • Avatar tocilo

      tocilo: Ne da mi se stobom vise raspravljat.Ali evo samo da te informiram.Vojska i specijalna policija već sudjeluje u suzbijanju i hvatanju ilegalnih migranata .Nisu na samoj granici,ali patroliraju,u dubini teritorija,uglavnom na neprisupačnim terenima,ne privode ih nego čim uoče njihovo kretanje,javljaju ...prikaži još! policiji koja ih onda privede.Helihopteri i dronovi lete 24h. To znam iz prve ruke.Samo to se nesmje javno priznat.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:28
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: aha, a dali smije javnost znati za sve silne migrante koje se pusta u drzavu i propusta kroz drzavu ?

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:32
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Znači rade isto što bi mogao gss dvd i bilo koji prolaznik jer nemaju nikakve ovlast kao što i tvrdim cjelo vrjeme.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 12:52
    • Avatar tocilo

      tocilo: Ne moze to radit svaki prolaznik,jer nije obučen,niti ima tehniku.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:16
    • Avatar tocilo

      tocilo: Dr Gonzo,ne propusta se nikog namjerno,to sto se veliki broj migranata,uspije probit to je druga stvar.Naravno da to sluzbene vlasti ne žele priznat,jer bi time priznali svoju nesposobnost.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:23
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Ok to ti smatras da je tako, dok ti ja sa sigurnoscu mogu reci da se migranti svjesno pustaju u drzavu, neki prolaze, neki ostaju, a ove sto vidis da su zaustavljeni nije ni 10% toga sto prolazi.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:29
    • Avatar tocilo

      tocilo: Pa moguće je i da se neki namjerno puštaju u državu,ne mogu kategorički tvrdit da nije tako. Ovo o 10% uhvaćenih,to je jako blizu istini i stim se slažem

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 13:45
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Imas nove vijesti kako Hrvatska uskoro ukida kvotu tj. limit stranaca zaposlenih u drzavi. Ljudi bjeze iz drzave u dijasporu i nema ih dovoljno da ju odrzavaju na zivotu, tj. rade. Ista stvar ti je sa demografijom i odnosom umrlih/rodenih. ...prikaži još! Premalo "hrvata" se rada, jer prosjek je 1,5 dijete po obitelji, a to je premalo da bi nacija opstala. Politika "maze oci" ljudima jer stvarnu sliku ne smiju prikazati, nastao bi opci kaos, ne smiju prikazati stvarne brojke odbjeglih ni zaposlenih u drzavi, uvezenih stranaca radnika i pustenih migranata kroz granice. Povezes ove cinjenice i mozes si stvoriti realnu sliku i procitati izmedu redaka sto se zapravo dogada. Da oni zele zaustaviti migrante u sto vecem broju prvo bi provukli zicanu ogradu kroz granicu, a ne da "curi" na svakih nekoliko kilometara, prevelik je to teritorij da se nadzire 24/7/365, svi ljudi u drzavi bi morali biti zaposleni u policiji, previse resursa i novaca bi moralo biti odvojeno za tako nesto .

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:06
    • Avatar tocilo

      tocilo: Sve je to meni jasno,naravno da moraju ukinut kvote,jer će se dogodit kolaps,u državi,zbog iseljavanja i demografije.Međutim riješenje nije naseljavanje ovih migranata,jer 90% njih nije došlo radit.Neka uvoze stranu radnu snagu,to je nužno zlo,ali moraju se znat tko su ti ...prikaži još! radnici i zašto su potrebni.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:45
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Ne dolaze oni raditi nista osim sisati socijalu i pravit djecu. Oni dolaze stancati nove "hrvate" i biti novo glasacko meso Hrvatske, politicke masinerije. Taj jedan "smedi" ce ti "napumpati" 10tak bebaca tokom svojeg zivota, a mozda i vise. Meni ...prikaži još! osobno ne pada na pamet imati vise od 2, a kamoli sa razlicitim zenama, vjerujem tako gleda svaki prosjecni Hrvat muskarac. Ne da se "krpa" samo radna snaga vec puno toga, a savovi kad popucaju tek onda ce nastati tesko sranje.

      Odgovori Četvrtak, 07.11.2019. u 14:53
  • Avatar rocco siffredi
    rocco siffredi

    Kod nas vojska ladi m"da po vojarnama, a ilegalci šeću kroz tuđa dvorišta. Bravo adz, bravo Božinoviću..Granica je sigurna zar ne? A Slovenci u dva dana uhvatila preko 400 ilegalaca i 16 krijumčara. Pa kuda su to prošli???

    1 Utorak, 05.11.2019. u 14:43
  • Avatar kormilar
    kormilar

    A, što bi učinila predsjednica KGK da se imigranti zaustave na granici! To trenutno ima veću težinu!

    5 Utorak, 05.11.2019. u 13:39
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Predsjednik zapovijeda vojskom isključivo u ratu i proglašenom izvanrednom stanju. Dakle oboje bi napravili ono što i jesu: ništa.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 13:41
    • Avatar Dr.Gonzo.

      Dr.Gonzo.: Ne bi ucinila nista kao ni on sto pjeva, kada je nesto ciljano i smisleno sa vrha onda se to ne moze promjeniti.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:15
    • Avatar nitrogen4

      nitrogen4: Odpjevala bi im neku od svojih arija

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:58
    • Default avatar - perfect_spot

      perfect_spot: Predsjednik je "vrhovni zapovjednik oružanih dnaga RH" i u ratu i u miru. Ovo sada je nesposobnost i nesnalaženje aktualne predsjednice pod pokroviteljstvom ove trgovačke Vlade.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:14
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: U miru oružanim snagama ne zapovijeda predsjednik već ministar i Vlada. Zakon o obrani, čl. 46, 47 i 48 definiraju tko kada zapovijeda.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:43
  • Avatar srecko64
    srecko64

    Bravo tako je vojsku na granice!!

    Utorak, 05.11.2019. u 14:12
  • Default avatar - sinjskidišpet85
    sinjskidišpet85

    Slažem se.ionako neznaju šta sa sobom po vojarnama.neka zarade plaće.

    Utorak, 05.11.2019. u 14:02
  • Avatar tuti fruti 11
    tuti fruti 11

    Škoro je potpuno u pravu ,a to vide svi hrvati samo za nesposobne ne vide badava ministru riječi granice su sigurne ,a curi na sve strane.Može ministar policije nabaviti kontejnersko naselje ko u gunji i postaviti uz hrvatsko slovensku granicu ...prikaži još! u ako slovenci imaju nekaj protiv hrvatske ulazak u šengen.

    Utorak, 05.11.2019. u 14:14
  • Avatar sitnozubi
    sitnozubi

    i svakih 300 m mitralijeska gnijezda ...

    Utorak, 05.11.2019. u 14:43
  • Avatar prokurator
    prokurator

    nedirajteeee mi granicuuuuuu

    2 Utorak, 05.11.2019. u 13:31
  • Default avatar - petnaestica
    petnaestica

    A da se Škoro i simpatizeri naoružaju tamburicama i pjesmom otjeraju migrante?

    9 Utorak, 05.11.2019. u 13:59
  • Default avatar - Završni Građevina
    Završni Građevina

    Naravno da bi uz granice trebalo stavit i vojsku, pa cemu sluzi vojska? Ko nije bio, neka ode do Francuske pa neka pogleda koliko naoružane vojske patrolira Gradovima skupa sa Policijom. Za šta imamo vojsku? Samo za slučaj da nas ...prikaži još! neko napadne i za Afganistan, Irak itd. Po meni bi Vojska i trebala čuvati zeleni pojas Granica,a na graničnim prijelazima, Policija. S tim bi se riješilo više problema. Bolja zaštičenost Granice i jedan važan problem a to je nedostatak Policiskih službenika. Zašto bi bilo jednostavno ako može bit komplicirano, kako je to inače kod nas....

    Utorak, 05.11.2019. u 13:47
  • Default avatar - LeandroZG
    LeandroZG

    Zna kaj narod želi čuti

    Utorak, 05.11.2019. u 13:27
  • Avatar FIĆERATI
    FIĆERATI

    Sjajno! Eto Škori prilike da obuče uniformu i primi pušku u ruke ..............

    1 Utorak, 05.11.2019. u 14:25
  • Default avatar - petnaestica
    petnaestica

    Eto i pjevač bi da glumimo pudlice Njemačkoj i USA da vodimo tuđe ratove.Napraviti koridor i neka idu onima koji su im uveli "arapsko prolječe".

    2 Utorak, 05.11.2019. u 13:58
    • Default avatar - krupa

      krupa: petnaestica je za Region, a tek kasnije za Jugoslaviju, njeni blaženici su u Novinarskom domu, Špiljak, gaži, Perković, Nobilo, nastavite niz, imate li srama?

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 14:31
    • Avatar tocilo

      tocilo: Da da,baš bi ih slovenci dočekali raširenih ruku na kraju tog koridora.

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 15:12
  • Default avatar - ravno1
    ravno1

    Situacija je svaki dan sve složenija (čitaj: opasnija). Vojska mora biti spremna za intervenciju. Ako se drug Stazić boji da će Plenković na njega poslati 4 tenka, mora ga se posebno čuvati. Jer je svojevremeno, kada se u Saboru mijenjao ...prikaži još! zakon koji omogućava korištenje vojske u nekim situacijama, Stazić izjavio da taj izmijenjeni zakon omogućava Karamarku da na njega (Stazića) pošalje 4 tenka.

    Utorak, 05.11.2019. u 23:42
  • Avatar urnebes
    urnebes

    inače mi Škoro ne leži zbog desničarenja, al ovaj njegov stav je posve OK, inače pregazit će nas.

    1 Utorak, 05.11.2019. u 15:12
    • Default avatar - markocvek

      markocvek: kaj desnicar?? zbrisal u SAD, a kakti voli Hrvatsku, sviral je sa srbima u Pittsburgu dok su nasi decki ginuli, kaj bi on bil desnicar????

      Odgovori Utorak, 05.11.2019. u 16:45
  • Avatar dahhmal
    dahhmal

    Žalosno da nakon tolikoga vremena Škoro treba reci da vojska na granice dode i kad malo pogledas pa kaj nam taj Plenkovic sluzi da se kurci kak je smanjio nezaposlenost time kaj je stjeral Hrvate van

    Srijeda, 06.11.2019. u 08:48
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message