
Miroslav Škoro drugu godinu ima kućicu na Adventu. Morao ju je uzeti preko tvrtke Demo Rebus za 100.000 kuna. Tvrdi da njegova kritika nema veze s tim što je Milan Bandić podržao Kolindu Grabar Kitarović.
News
Komentari 123Miroslav Škoro drugu godinu ima kućicu na Adventu. Morao ju je uzeti preko tvrtke Demo Rebus za 100.000 kuna. Tvrdi da njegova kritika nema veze s tim što je Milan Bandić podržao Kolindu Grabar Kitarović.
Predsjednički kandidat i pjevač Miroslav Škoro imat će i ove godine svoju kućicu u Gajevoj ulici na Adventu u Zagrebu. Prvi put je na Adventu sudjelovao lani.
Da bi prodavao na manifestiaciji i promovirao svoje vino, i on je morao ići preko posrednika, tvrtke Demo Rebus Denisa Mohenskog. A to ga je koštalo 100.000 kuna s PDV-om. Škoro se otvoreno protivi adventskom modelu gradonačelnika Milana Bandića koji ne postoji u drugim gradovima. Podsjetimo, kako smo otkrili, bez natječaja, unaprijed odabrane tvrtke koje smo nazvali šest kraljeva Adventa dobiju lokacije za kućice.
Plate gradu prosječno 3.317 kuna po kućici, a dalje ih iznajmljuju po cijenama od 23.000 do 100.000 kuna. Primjerice, Split koi ima samo 19 kućica i javni natječaj, na Adventu zaradi u blagajnu 100.000 kuna više od Zagreba koji ih ima barem 228. USKOK nam je potvrdio da su otvorili izvide oko cijelog slučaja, a predsjednički kadnidat je poslao pisane odgovore prije objave te informacije.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Škoro će večeras otvoriti svoju kućicu, a kaže da je javno odlučio govoriti jer je i poruka njegove kampanje da će razbiti strah.
- Kad nešto ne valja, to treba reći. I ostali poduzetnici u kućicama s kojima razgovaram kažu da je zarada mala u odnosu na utrošeno. Visoki ulazni troškovi prebacuju se na kupce i u tom lancu nije zadovoljan nitko osim posrednika, onih koji daju kućice u podzakup. Mislim da u cijeloj priči ima dovoljno prostora da svi budu zadovoljni, a prvenstveno kupci ponudom i cijenom. Sad to nije tako - poručio je Škoro i kaže da se baš zbog tog modela uopće dvoumio treba li biti na Adventu.
U svom pisanom odgovoru vezano za Aferu kućice, kaže da je najpoštenije zabraniti podzakup i raspisati natječaj za zakup, pa da oni koji nude najbolju i cijenu i uslugu mogu sudjelovati na Adventu.
- Uz natječaje bi puno više novca sjelo u gradsku blagajnu umjesto u privatne džepove – smatra Škoro.
Opisuje i da im posrednici uvjetuju koje proizvode moraju imati, a na to su nam se ranije žalili i drugi ugostitelji i poduzetnici. Jer kraljevi Adventa novac od tih sponzortava zadržavaju za sebe, a ne ide onima koji prodaju u kućicama.
- Gradu je u interesu da Advent bude što posjećeniji i sa što boljom i raznovrsnijom ponudom. Ako žele da to bude tako, onda nema mjesta nekim uvjetovanjima oko pojedinih dobavljača. Neka svatko prodaje proizvode po svojoj želji koji moraju udovoljavati kriterijima kvalitete i sanitarne sigurnosti. Sve drugo vodi pogodovanju i ograničavanju ponude, a to nije dobro – smatra Škoro.
Milan Bandić je podržao njegovu protukandidatkinju Kolindu Grabar Kitarović, a u partnerstvu je s HDZ-om i u Zagrebu i na nacionalnoj razini. Je li razlog ove kritike zato tek politički?
- Ne napadam ja Bandića, nego kritiziram loš model. Sigurno i on i njegovi ljudi mogu smisliti bolji model. I Bandiću bi trebalo biti u interesu da ovakve stvari ne zasjene Advent koji je doista postao prvoklasna manifestacija, brend i faktor koji ozbiljno utječe na turistički razvoj grada, pa i Hrvatske - zaključuje Škoro.
Na pitanje koliko je njegova tvrtka Campus zaradila prošle godine na kućici na Adventu, Škoro je odgovorio da bi trebao napraviti ozbiljnu analizu za potpuno točan podatak, a da se time nije bavio.
- Ali rekao bih da je zarada za tih 40 dana bila oko 60 tisuća kuna – kaže.
Ostali poznati koji imaju kućice nisu nam se javili prokomentirati smatraju li poštenim Bandićev model zakupa kućica.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+