Kako javljaju bosanski mediji dvojici mladića ovo je trebao biti prvi skok nakon padobranske obuke. Avion u kojem su bili i instruktori i pilot srušio se oko 14 sati
Sportski avion srušio se kod Banja Luke, poginulo pet ljudi
U padu sportskog aviona na stazi za automobilističke trke u Zalužanima je poginulo petero ljudi. Kako prenosi Dnevni avaz, avion se srušio neposredno nakon polijetanja u 14 sati te se potom zapalio.
Prema izjavama svjedoka prizor na mjestu nesreće je stravičan, a kako se navodi poginuli su jedan od najboljih padobranaca BiH, instruktor, pilot i dva mladića koji su trebali prvi puta skakati padobranom nakon obuke, pišu Nezavisne novine.
Na mjesto tragedije nakon vatrogasaca i policije stigli su i roditelji nastradalih. Ljudi koji su bili na stazi, navodno su pokušali pomoći, no aparati za gašenje požara nisu bili ispravni.
- Trenutno se provodi očevid i ne znamo točan uzrok nesreće, rekla je Hana Vranješić, dežurna tužiteljica.
Ministar unutarnjih poslova RS, Stanislav Čađo rekao je da tragedija nikada nije bila ovolika i da je potrebno utvrditi uzroke kako se nešto ovakvo ne bi ponovilo. Očevid će se provesti u dvije faze. U prvoj će se snimiti širi teren oko mjesta pada, a u drugoj će se obaviti vještačenje olupine aviona.
Prema neslužbenim informacijama uzrok nesreće je kvar motora
Potvrđen je i identitet poginulih u padu aviona u Zalužanima kod Banja Luke u BiH, a to su jedan od najboljih sportskih padobranaca u BiH Nemanja Goronja (32), pilot Alen Crnalić (23), Stefan Karanović (24) koji je radio kao instruktor Padobranskog kluba Banjaluka i osamnaestogodišnjaci Nikola Stević i Srđan K. kojima je nedjeljni skok trebao biti prvi.
Goronja je bio vlasnik balkanskog rekorda po broju skokova u jednom danu - skočio je 60 puta u jednom danu, a za pilota Crnalića kažu da je bio dobar pilot tako da su svi koji su ga poznavali u čudu zbog pada.
Iako službeno nitko još ne želi govoriti o uzrocima, nagađa se da je uzrok nesreće kvar na motoru. Očevici su primijetili da avion ne funkcionira dobro, poslije čega je pao na stazu za automobilske trke, odnosno na krivinu "lakat".
- Vidjeli smo avion kad je poletio, napravio je krug ili dva u zraku nakon čega je počeo trzati i padati - rekao je novinarima jedan od svjedoka nesreće.
Goronja je bio član reprezentacije BiH, a prvi skok je izveo s 22 godine, prije 10 godina.
- Uvijek sam volio tako te neke, što bi se reklo, ekstremne gluposti i ovo mi je bio vrh svega toga i onda mi se svidjelo. Poslije tog prvog i drugog skoka daj deseti, pa petnaesti, pa promijeni padobran, daj drugi avion, na drugom mjestu da se skoči, pa na vodu, pa noćni i tako je to krenulo, opisao je ranije u jednom od intervjua Goronja svoje početke u padobranstvu, i tada je govorio kako je "svaki skok izvanredna situacija"