Obavijesti

News

Komentari 87

Stranke na kampanje troše milijune, a plakati im amaterski

Stranke na kampanje troše milijune, a plakati im amaterski
8

Plakatima političari žele prenijeti poruke biračima, ali im to ne uspijeva. Poruke su jasne samo političarima, nitko drugi ih ne može dešifrirati, kaže Karlo Blagus

Goleme glave političara već nas tjednima promatraju s džambo plakata. Nasmiješena lica obećavaju nam bolji život i pravednije društvo. Oni se nadaju da će lijepe fotografije i snažne poruke potaknuti birače da izađu na izbore i daju svoj glas baš njima. Ali stvarnost je ipak malo drugačija.

- Plakatima političari žele prenijeti poruke biračima, ali im to ne uspijeva. Poruke su jasne samo političarima, nitko drugi ih ne može dešifrirati. Njihovi su osmijesi umjetni, oni su potpuno ukočeni, a ljude to ne privlači - objašnjava komunikolog Karlo Blagus.

Poruke su jasne samo političarima, nitko drugi ih ne može dešifrirati. Njihovi su osmijesi umjetni, oni su potpuno ukočeni, a ljude to ne privlači, objašnjava komunikolog Karlo Blagus

Fotograf Danijel Berković za fotografije kaže da su uglavnom amaterske i loše napravljene. Neke kao da su izvučene iz obiteljskih albuma ili kao fotografije za osobnu iskaznicu.

- Izrazi lica su često neprirodni, osmijesi su umjetni, a pogledi bezlični - kaže Berković. Dodaje da su plakati često i grafički loše pripremljeni, primjerice Željko Kerum i Nevenka Bečić odlučili su se za bijela slova na bijeloj podlozi, što je teško čitljivo. Fotografije su često i pretjerano retuširane.

- Problem je i odjeća. Jasno je da kampanje nisu snimali profesionalci, odnosno nisu angažirali profesionalnog fotografa i stilista koji bi pomogli u realizaciji. Tako je sako Anđelke Visković predominantnog uzorka i odvraća pozornost. Isti problem je i na plakatu Marine Lovrić, koja nosi prenapadnu točkastu maramu i velike naušnice koji dominiraju. Margareta Mađerić ima previše svega, frizura, marama, rumenilo, a mogla je bez toga - upozorava Berković.

Za lokalne izbore SDP planira dati između 11 i 12 milijuna kuna, a HDZ oko pet milijuna kuna. Dvije najveće stranke najviše su novca vjerojatno potrošile na zakup reklamnih prostora, ali su lokalne organizacije premalo vremena i novca uložile u osmišljavanje kampanje. Nije dovoljno imati dvije-tri fotografije, na njih staviti nekakav slogan i zvati to plakatom, zaključuju stručnjaci.

Megaplakat na pročelju nedovršenog hotela

Plakat Nezavisne liste Tonča Lalića, dimenzija 27,9 x 10,7 m izvješen je na pročelju nedovršenog hotela "Miramare" u Makarskoj, inače u vlasništvu Mesne industrije "Braća Pivac". Ukupne površine 290 metara kvadratnih i težak oko 150 kg, plakat je otisnut na ceradnom platnu, a za njegovo postavljanje pobrinuli su se alpinisti. Građani komentiraju kako, ako ništa, plakat barem privremeno prekriva zgradu koja godinama zjapi nedovršena u centru grada. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 87
Fani, evo mene u prdekani! Prijatelji o Kerumu i nesreći: Bio je rastresen zbog jedne vijesti...
KERUM U ZATVORU

Fani, evo mene u prdekani! Prijatelji o Kerumu i nesreći: Bio je rastresen zbog jedne vijesti...

Bivši gradonačelnik Splita Audijem je izlazio na cestu i pritom udario u Mazdu kojom je upravljala ženska osoba. Nije imao važeću vozačku dozvolu, i napustio je mjesto nesreće. Zadržan je u zatvoru na 15 dana
Netko u Hrvatskoj osvojio je veliki iznos na Eurojackpotu!
OVO SU DOBITNI BROJEVI

Netko u Hrvatskoj osvojio je veliki iznos na Eurojackpotu!

U večerašnjem izvlačenju 100. kola igre Eurojackpot izvučeni su brojevi: 12, 22, 28, 30, 31 - 4, 11...
Sve o pravilu koje je diglo buru! Komasacija ipak nije otimanje zemlje. Ona ostaje vlasnicima
BAČIĆEVA NOVA PRAVILA

Sve o pravilu koje je diglo buru! Komasacija ipak nije otimanje zemlje. Ona ostaje vlasnicima

Oporba Bačićev zakon šalje na Ustavni sud jer smatra da investitori mogu prelagano do tuđeg zemljišta kroz izvlaštenje. Ali ono je iznimka, a komasacija je jedan od ključnih alata za urbanizam i razvoj gradova