Perjanica Styrija Media grupe su 24sata koje svakoga dana imaju čak 906.641 čitatelja. Styrijina izdanja na svim platformama dnevno dopiru do dva milijuna ljudi
Styrijine novine su dvostruko bolje od svih ostalih na tržištu!
Styria Media grupa najjača je i najutjecajnija medijska kuća na hrvatskom tržištu. Prema istraživanju MEDIApulsa provedenom od siječnja do prosinca 2011., Styrijine dnevne novine 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik čita 1,146.841 ljudi, što je dvostruko više od konkurencije. Osim toga, one se i dvostruko više prodaju od konkurencije, u prosječnoj nakladi od 215.983 primjeraka na dan. Styrijina izdanja imaju i dvostruko više pretplatnika od konkurencije, što je najbolji dokaz da ih čitatelji smatraju najboljim.
Prva Styrijina perjanica je 24sata, koja dnevno imaju 906.641 čitatelja, što je 51,4 posto više od svih dnevnih izdanja konkurencije zajedno. 24sata ima i dvostruko više ženskih čitatelja od svih dnevnih izdanja zajedno. 24sata je u 2011. godine pokrenuo niz uspješnih novih izdanja, enigmatski tjednik Bingo Plus, tjednik za žene Najljepše priče te kulinarski tjednik Skuhatćute, koji je odmah postao najprodavaniji tjednik te tematike na tržištu.
Ove godine portfelju su dodani i enigmatski mjesečnik Super Sudoku i Astral, mjesečnik za astrologiju i alternativu. Iz bogate ponude treba istaknuti i tjednik 24sata Express, koji se samo u nekoliko mjeseci nakon lansiranja pozicionirao kao drugi najprodavaniji i najčitaniji tjednik u Hrvatskoj. On je jedini tjednik koji je ostvario značajan rast čitanosti u odnosu na prethodnu godinu - fantastičnih 10 %. Styria Media grupa u svom portfelju ima 24 tiskana izdanja kojim je uspjela pokriti sve relevantne ciljne skupine. Kroz njih, kao i kroz sve ostale platforme, Styria dnevno ima doseg od dva milijuna ljudi.
Samo tiskanim dnevnim novinama dopire do 1,15 milijuna ljudi, i to bez preklapanja čitatelja. Styria stalno osluškuje potrebe tržišta i aktivno kontaktira sa svojim čitateljima, što je rezultiralo i nizom novih uspješnih izdanja.
Styrijini portali imaju 30,265.488 posjeta na mjesec
Slične rezultate kao tiskana izdanja ostvaruju i Styrijini internetski portali 24sata.hr, večernji.hr, poslovni.hr, njuškalo.hr, budi.in, zdravakrava.hr i pametnakuna.hr. Oni mjesečno imaju ukupno 30,265.488 posjeta, a njihovi korisnici u prosjeku na njima provedu dvostruko više vremena nego na portalima konkurencije. I broj otvaranja stranica puno je veći - na Styrijinim portalima pregledava se 3,5 puta više sadržaja nego na portalima konkurencije.