Ukupno su svi kandidati u kampanji potrošili 70 milijuna kuna. Bandić je DIP-u prijavio 15 milijuna, a Josipović devet. Realno, potrošili su puno više
TIH: Bandić potrošio 25,6 milijuna, Ivo Josipović 13
Transparecy international objavio je da je u kampanjama na izborima potrošeno 70 milijuna kuna. Milan Bandić je na oglašavanje dao 12,8 milijuna, a ako se uzmu u obzir i ostali troškovi kampanje, koji čine najmanje 50 posto svih troškova, zagrebački gradonačelnik potrošio je 25,6 milijuna kuna, a Ivo Josipović 13. Slijede ih Dragan Primorac, Nadan Vidošević, Vesna Pusić, Miroslav Tuđman i Damir Kajin, a najmanje je potrošio Slavko Vukšić koji je na oglašavanje dao 35.000 kuna, piše Večernji list. Iz stožera Ive Josipovića javljaju kako porcjene GONG ok troškova nisu u potpunosti točne. Netočan je podatak da je izborni stožer Ive Josipovića za oglašavanje na nacionalne televizije potrošio 6,4 milijuna. U oba kruga, za oglašavanje na tri nacionalne i svim lokalnim televizijskim postajama te u novinama potrošeno je 4,3 milijuna kuna, stoji u priopćenju Josipovićeva stožera. Sandra Pernar, izvršna direktorica GONG-a, rekla je da je najveća sramota izbora zakon koji malo toga regulira i što nema sankcija tako da na kraju nećemo znati je li u kampanju ušao prljavi novac i odakle. Dodala je da u Bandićevom stožeru kažu da oni još ne znaju koliko su točno novca potrošili, pa bi se za tjedan dana moglo otkriti da su potrošili i više od 15 milijuna koliko su prijavili DIP-u. Josipović je prijavio devet milijuna kuna. Zorislav Antun Petrović iz Transparency internationala rekao je kako se po zakonu koji je važio za ove izbore nikoga ne može kazniti za varanje, no da ne treba zaboraviti da u Hrvatskoj postoji i kazneni zakon. Svoje zaključke o kampanji i kandidatima poslali su saborskim odborima i nadležnim ministarstvima te se nadaju, kaže Petrović, da će do ljetnog zasjedanja Sabora legislativa koja se odnosi na izbore biti unaprijeđena.