Obavijesti

News

Komentari 3

Tko su influenceri i kakve to veze oni imaju s oglašavanjem?

Tko su influenceri i kakve to veze oni imaju s oglašavanjem?
1

U diskusiji o trendu influencera sudjelovat će Matej Lončarić, osnivač i direktor JoomBoosa, Vesna Vlahovic-Dasic, Marketing Manager Bulgaria&Adria za Coca Colu, Domagoj Davidović...

VIDEO

U sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija održat će se otvorena diskusija u neformalnom okruženju poznata pod nazivom Piva. Poslije Programa na temu influencera, na kojoj će prisutni dijeliti iskustva i znanja o novom komunikacijskom kanalu koja sve više dobiva na značaju u marketinškim vodama. U diskusiji o trendu influencera sudjelovat će Matej Lončarić, osnivač i direktor JoomBoosa, Vesna Vlahovic-Dasic, Marketing Manager Bulgaria&Adria za Coca Colu, Domagoj Davidović, kreativni strateg agencije Švicarska, Ida Pandur, osnivačica i direktorica agencije ENTG i Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija u Dukatu. Diskusija će se odviti uz moderiranje Andree Štimac, članice Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Glas kojemu potrošači vjeruju

Influenceri su pojedinci koji su izrazito eksponirani u digitalnom svijetu društvenih mreža i blogova. To su osobe koje imaju značajan utjecaj na odluke javnosti s obzirom na proizvode koje kupuju, usluge koje koriste i inicijative koje podupiru. Predstavljaju način kako se brendovi mogu povezati sa svojim ciljanim skupinama kroz glas kojemu potencijalni korisnici proizvoda ili usluge vjeruju. Anketa koju je provela istraživačka agencija Schlesinger Associates u svibnju 2015. pokazala je da čak 84% oglašivača planira barem jednu marketinšku kampanju s influencerima tijekom sljedećih 12 mjeseci.
„Influencer marketing nova je paradigma u sferi komunikacijske industrije.

Razvojem društvenih medija oglašivačima se otvara svijet novih komunikacijskih mogućnosti, a influencer marketing jedan je od moćnih alata kojim se brendovi i proizvodi pozicioniraju u odgovarajući kontekst i pružaju potrošačima relevantan, prirodniji i prilagođeniji sadržaj u odnosu na tradicionalno oglašavanje. Ipak, influencer marketing traži mjeru te strateško promišljanje i planiranje kako sa strane brenda tako i sa strane influencera, kako bi povezivanje brenda i influencera bilo ugodno iskustvo za potrošača te vjerodostojno i učinkovito.“, rekla je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija u Dukatu i jedna od sudionica otvorene diskusije koja će se održati na Danima komunikacija. 

Autentično iskustvo

Postoje influenceri za sve domene i industrije, bilo da se radi o modi, sportu, majčinstvu ili općenitom setu vrijednosti koje su podudarne s vrijednostima pojedinog brenda. Pravi influencer u mogućnosti je integrirati kampanju koju podupire u svoj društveni medij ili blog na jedinstven i bezbolan način, pri čemu se kampanja prirodno uklapa u svoju okolinu.
„Influencer marketing je sve popularniji oblik komunikacije na društvenim mrežama koji osigurava brzi doseg, ciljanu komunikaciju s mikrozajednicama i originalni sadržaj za brendove. Najveći izazov postaje identificirati nove i originalne influencere relevantne za pojedini brend te točnije kvantificirati njihov utjecaj u ukupnom komunikacijskom miksu.“, rekao je Domagoj Davidović, kreativni strateg agencije Švicarska.

Regionalni kanal video blogera i influencera

U diskusiji na Danima komunikacija sudjelovat će i Matej Lončarić, osnivač i direktor JoomBoosa, najbrže rastućeg regionalnog YouTube kanala koji okuplja najbolje video blogere čije statistike rastu iz dana u dan. Ova mlada i entuzijastična ekipa snima zabavne video sadržaje na teme ljepote, zdravlja, izazova, sporta i životnog stila. 

Uz kanal, JoomBoos funkcionira i kao mreža influencera budući da ovakav visoki utjecaj među vršnjacima omogućava suradnju s oglašivačima. Mreža uključuje i osobne kanale pojedinih video blogera na društvenim mrežama, čime se u sklopu suradnje s potencijalnim brendom višestruko povećava mogućnost komuniciranja sa ciljanom publikom. O uspješnosti projekta i popularnosti influencer marketinga govori i činjenica da je Styria krajem prošle godine lansirala i JoomBoos u Austriji, koji pokriva njemačko govorno područje. 

„Doba YouTubea, Instagrama i Snapchata otvorilo je sasvim jednu novu dimenziju influencera. Danas klinci u svojoj sobi pričaju o tome kako su proveli dan na YouTubeu, a ekipa koja pomno svaki svoj trenutak provlači sve kroz filtere na Instagramu. Zarađuju veće svote nego ljudi koji su se školovali godinama za neku struku i pritom iste te osobe definiraju što je trend, a što nije. Oni su sasvim novi kanal u prenošenju poruke, a koji nijedan ozbiljan brend ne bi smio zanemariti. Stvar je samo u odabiru onih pravih koji predstavljaju idealan brand fit.“, rekla je Ida Pandur, osnivačica i direktorica agencije ENTG.

Diskusija o influencer marketingu dio je festivala Dani komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju. Više informacija o festivalu dostupno je na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

Ubojstvo na Črnomercu! Sin ubio majku, policija ga privela
24SATA NA MJESTU DOGAĐAJA

Ubojstvo na Črnomercu! Sin ubio majku, policija ga privela

Osumnjičeni muškarac je priveden. U tijeku je očevid i kriminalističko istraživanje, objavila je policija.

Muškarac ubio majku, drugi oca, treći izbo poznanika, pustio da danima umire u mukama...
UBOJSTVO ZA UBOJSTVOM NA ČRNOMERCU

Muškarac ubio majku, drugi oca, treći izbo poznanika, pustio da danima umire u mukama...

U samo tri mjeseca, dogodilo se više stravičnih incidenata na zagrebačkom Črnomercu. U najnovijem od njih, u subotu ujutro, sin je izbo majku (68)
Uznemirujuće. Pijani i krvavi napali policajce u vrgoračkom fast foodu i prijetili im smrću...
PRISILNO IH PRIVELI

Uznemirujuće. Pijani i krvavi napali policajce u vrgoračkom fast foodu i prijetili im smrću...

Pijane žene odbile su zapovijed policajaca da prestanu sa razbijanjem te je jedna policajca uhvatila za košulju te ga počela udarati po tijelu nastojeći ga izbaciti iz objekta kada je ušao